![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 1 september 2004 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
goddamn my navel itches Laatst gewijzigd door doggy : 2 september 2004 om 00:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
[size=1] Kwestie van je een beetje voor te bereiden... ![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. Laatst gewijzigd door ossaert : 2 september 2004 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Burgemeester
|
![]() haha... schitterend
ooit zei een jongen van pakweg 4 tegen mij in de supermarkt: "dag olifant!" ik weet tot vandaag niet waarom... een beetje verder was er trouwens een meisje bij de zakken popcorn en ze zei tegen haar moeder: "kijk mama, bloemkolekes!" jaja
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Een fotograaf en zijn zoontje lopen over straat en komen een neger tegen.
"Kijk, papa!" roept die kleine, "een negatief!"
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Leeftijd is betrekkelijk en zeker het respect dat je daar mee oogst en vooral niet oogst.
Gisteren brulde Groot Bakkes, zelf nog een kind van amper 15 jaar oud, het in het midden van een draad tegen mij uit: "Piano, piano, piano toch: hoe ouder hoe zotter." En het was helemaal niet vriendelijk bedoeld. Ik kan me voorstellen dat in het geval van Groot Bakkes, alles wat ouder is dan 18, héél oud moet zijn. ![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 2 september 2004 om 10:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Om maar te zeggen: leeftijd an sich verdient helemaal geen respect.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |