![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat is verkeerd aan om een andere gedachte te hebben ??
Is de gedachte van zij die de andere bedreigen , DE waarheid ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Parlementslid
|
Wie bedreigen anderen zonder te doden.
Alle moslims zijn een geloof ondanks richting, groepering of partij, zolang men maar geen deelgenoten toekent. |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wacht niet te lang.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik moet toegeven niet veel af te weten van Lincoln (behoudens wat vaagheden inzake burgeroorlog en afschaffing slavernij). Wat bedoel je precies?
|
|
|
#27 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Parlementslid
|
Ik heb wel antwoord gegeven op Uwe vraag. Uw vraag luide: zijn zij opgepakt als gelovigen of terroristen? Mijn antwoord was, ik zie hen niet als terroristen maar als strijders. Ligt er maar net aan hoe men het bekijkt en via wiens ogen. De een duid moslimstrijders aan als terroristen en de ander ziet hen als moslims of gelovigen. Voor mij zijn het mensen die opgepakt zijn wegens verzet. En wij mogen ongelovigen niet als vrienden nemen boven de gelovigen die jullie terroristen noemen. Anders pleegt men verraad uit angst. Hoop dat het zo duidelijker is. Laatst gewijzigd door g_z : 6 januari 2014 om 09:50. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Banneling
|
Ge hebt gelijk want als ge dan toch van uw atheisten gedoe vanaf wil zijn kunt ge u beter dopen dan atheist zijn. Een moslim heeft veel meer verachting voor een atheist dan voor een christen. En als ze met die laatsten al niet veel goeds doen kunt ge indenken wat ze met een atheist doen als ze die te pakken krijgen.
Nee, word gewoon moslim. Want voor een atheist is dat toch hetzelfde denk ik. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Banneling
|
Luister meneer de moslim, voor mij en de meeste niet-gelovigen (= geen Allah gekken) zijn het gewoon gevaarlijke wilde beesten die met alle middelen moeten bestreden worden, en dat zal naar mijn bescheiden mening enkel volledig lukken als wij hen bestrijden met dezelfde middelen die zij gebruiken. Ik hoop dat dat duidelijk is.
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Is de gedachte van zij die de andere bedreigen , DE waarheid ?? Mij dunkt dat het zelf een stelletje bangeriken zijn !!!!!!!! Er is maar 1 Aarde , help die om zeep , wat dan ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waar halen ze verdomme het recht vandaan niet-gelovige & atheïsten te bekakken ?!?!
- g + k - d + ts Op school kreeg ik het al aan m'n hart van dit vak , en vernam daar al dat in sommige landen wie niet gelooft of grapjes er over maakt , den bak in kan ?? Waarom ?? Wat maakt die schijtheilige hun oppersuperieur ?? De schijtheiligheid straalt van die extreme flapdrolzotten !!!! gelovige die andere hun mening kunnen appreciëren , en hen met rust laten , dan laat ik hun met rust , ookal gaan we niet akkoord met elkaars overtuiging of mening !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 14 januari 2014 om 04:35. |
|
|
|