![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons de zaken eens vanop afstand bekijken en naar de gedragingen der mensen kijken.Tenslotte wordt beweerd ,door de "grote meerderheid van Wetenschap en politiek" nietwaar,dat het bewezen is,en dat het gedrag der mensen invloed heeft op het klimaat....middels het medium "CO2-gehalte".
Te beginnen vlak voor mijn eigen deur bemerk ik geen sikkenpit,geen sikkenpit zeg ik U,van veranderend gedrag....niet bij de "burger",niet bij diens vertegenwoordigers.....van niemand.... Heel raar,want het grootste deel van die burgers stemt politici die "bekeerd" schijnen te zijn. Enkel wat geldstromen uit algemene middelen zijn verlegd.....naar.......dingen die de CO2-uitstoot niet noemenswaardig vertragen... Laatst gewijzigd door kelt : 1 maart 2014 om 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Scare the people en take the money. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. http://www.umwelt-campus.de/ucb/file...ten_Diesel.pdf 2. studie black carbon: Citaat:
Hebben ze die GW-alarmisten nog niet in de bak gestoken ? ook - let vooral op de data - : Citaat:
Citaat:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 1 maart 2014 om 13:57. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Michael Hockeystick Mann-ipulator heeft alvast een paar rechtszaken op het hoofd gekregen. De rest volgt wel. Hun fantastisch bedrog heeft de armoede in de wereld immers fors in de hand gewerkt. Science Policy |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou het ook niet doen als ik niet recht in mijn schoenen stond. Ik ben echter geen blagueur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() H.L. Mencken
“The whole aim of practical politics is to keep the populace alarmed–and hence clamorous to be led to safety–by menacing it with an endless series of hobgoblins, all of them imaginary.” “The urge to save humanity is almost always only a false face for the urge to rule it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Famous scientist becomes a sceptic : "Global Warming Is Taken as Dogma"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Errare humanum est, perseverare autem diabolicum !
Given how often the "97 per cent" consensus figure is quoted by politicians and scientists alike to justify the extreme measures being adopted to "combat climate change", you can well understand why the alarmist establishment is so eager to suppress this inconvenient truth. Their ability to do so for much longer, however, looks increasingly doubtful. The word is out: establishment climate science is little more than pseudo-science, propped up by bullying political activists, but unsupported by real-world data. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling