Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 januari 2014, 13:04   #21
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kawadude Bekijk bericht
Met als dieptepunt de volgende uitspraak over het debat in Reyers Laat: "Het werd een non-debat waarbij alle clichés en boutades passeerden en alles op een hoopje werd gegooid. Een figuurlijke kogel in de rug van alle jongeren in Brussel."
Wees maar gerust dat niet alle jongeren een figuurlijke kogel in de rug aanvoelen. Vlaamse jongeren voelen zich volstrekt niet geviseerd. Deense jongeren, Duitse jongeren, Spaanse jongeren, ook niet.

De "verrijkersjongeren', al dan niet verpakt, die natuurlijk wel.
Die voelen zich altijd geviseerd.
Het zijn moslims. Ze weten dat iedereen hun cultuur achterlijk en hun religie gewelddadig vindt.En dat pikt natuurlijk.
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2014, 13:52   #22
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Bovendien hebben we nog de "parodie" van die gedoekte trees die op kifkif (een gesubsidieerde moslimsite(*) haar "grappig" stukje mocht schrijven. Dit versterkt enkel mijn gevoel dat moslims geen greintje humor in hun lijf hebben zitten. Geen morzel, geen druppel, niks. Parodie noemt ze haar ridicule gedoe. alsof er in heel Antwerpen één terrasje is waar zich normaal gedragende mensen worden verzocht om ergens anders te gaan zitten omdat ze zich persé wil inpakken. De helft van de Antwerpse kolonisten is ingepakt verdorie! Dat ze nu niet doet of ze zo'n unicum is!
Wat mij het meest choqueert in het stuk van die ingepakte trees die zich schaamt over haar hoofdhaar, is de toon. Antwerpen, 'mijn' stad. Die islamitische extremisten hebben geen enkele schaamte om hun veroveringszucht. Ze beschouwen Antwerpen werkelijk als veroverd gebied.
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2014, 13:57   #23
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Bovendien hebben we nog de "parodie" van die gedoekte trees die op kifkif (een gesubsidieerde moslimsite(*) haar "grappig" stukje mocht schrijven. Dit versterkt enkel mijn gevoel dat moslims geen greintje humor in hun lijf hebben zitten. Geen morzel, geen druppel, niks. Parodie noemt ze haar ridicule gedoe. alsof er in heel Antwerpen één terrasje is waar zich normaal gedragende mensen worden verzocht om ergens anders te gaan zitten omdat ze zich persé wil inpakken. De helft van de Antwerpse kolonisten is ingepakt verdorie! Dat ze nu niet doet of ze zo'n unicum is!

(*) kan iemand me helpen? Kifkif is het prototype van onze toekomstige maatschappij. Ooit opgezet als multi-cultureel (je weet wel, én vlaams, én heu... andere culturen zeker hé) is het op de kortst mogelijke tijd zowel in het bestuur overgenomen door marokkaanse moslims, zijn de vlamingen er buiten gekieperd (buiten een paar werkpaarden die het vuile werk mochten doen) en is het nu een door de Vlaamse belastingbetaler driedubbel gesubsidieerd islamitisch links clubje waar NIKS Vlaamse cultuur meer aan te pas komt.
D�*t beste mensen is wat moslims verstaan onder "multicultuur" en kif-kif jeweetwel, ieder evenveel. Blijkt ook een marokkaans woord te zijn: waarschijnlijk "alles voor mij en niks voor een ander".
van wikipedia:
waarop ze respectievelijk in het Vlaamse en Franstalige landsdeel "de strijd aanbinden met onverdraagzaamheid en alle vormen van discriminatie".

En dan denk je dat ze ook homo-aanvallen zullen bespreken, de rechten van vrouwen of die moslima die christelijk geworden is. Niets van te merken natuurlijk, alleen moslim propaganda en daarvoor betaald de Vlaamse overheid dan voor.

Zelfs de filmpjes worden ingeleid met stemgezang zonder instrumenten zoals voorgeschreven door de islam debielen.

Laatst gewijzigd door BonBon : 8 januari 2014 om 14:02.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2014, 14:06   #24
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
van wikipedia:
waarop ze respectievelijk in het Vlaamse en Franstalige landsdeel "de strijd aanbinden met onverdraagzaamheid en alle vormen van discriminatie".

En dan denk je dat ze ook homo-aanvallen zullen bespreken, de rechten van vrouwen of die moslima die christelijk geworden is. Niets van te merken natuurlijk, alleen moslim propaganda en daarvoor betaald de Vlaamse overheid dan voor.

Zelfs de filmpjes worden ingeleid met stemgezang zonder instrumenten zoals voorgeschreven door de islam, debielen.

Beste Bon Bon, ik kan de post niet vinden waarbij U de wetten van de sharia aanhaalt met betrekking tot rechters, politie etc.

Weet U welke nummer deze post heeft en van welke draad.

Ik probeer verder geen beslag te leggen op Uwe draagcapaciteit,
maar kan deze echt niet vinden.

Ik heb U verder geen privé bericht gestuurd, maar hoop dat het op deze manier ook kan.

Hoop verder geen verwarring te veroorzaken bij ander forummers,
aangezien deze post voor iedereen te lezen is.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2014, 14:28   #25
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Is dat geen oud artikel die herplaatst is ofo?
http://www.kifkif.be/actua/antwerpen...-ik-walg-van-u

Deze quote is wel grappig:
Die ene leerkracht die nog gelooft in gelijke kansen
Ze bedoeld waarschijnlijk deze van de Blokkendoos, dat waren nog zo'n goedgelovige sukkelaars.
Oud 8 januari 2014, 14:41   #26
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g_z Bekijk bericht
Beste Bon Bon, ik kan de post niet vinden waarbij U de wetten van de sharia aanhaalt met betrekking tot rechters, politie etc.

Weet U welke nummer deze post heeft en van welke draad.

Ik probeer verder geen beslag te leggen op Uwe draagcapaciteit,
maar kan deze echt niet vinden.

Ik heb U verder geen privé bericht gestuurd, maar hoop dat het op deze manier ook kan.

Hoop verder geen verwarring te veroorzaken bij ander forummers,
aangezien deze post voor iedereen te lezen is.
Privé berichten heb ik inderdaad uitgeschakeld omdat ik me daaraan erger, sorry daarvoor. Ik weet echter niet over welke post je het hebt, ik post hier ook zoveel. Gaat het over de praktische uitvoering van de Sharia binnen een land met meerdere geloven? Zoiets? Iets meer info graag.
Oud 8 januari 2014, 14:45   #27
BonBon
Banneling

Standaard

Deze misschien van meer dan een jaar terug?

"De sharia in België als wet, de praktische uitwerking"
http://forum.politics.be/showthread.php?t=175660

Laatst gewijzigd door BonBon : 8 januari 2014 om 14:51.
Oud 8 januari 2014, 15:51   #28
Holger Danske
Burger

Standaard

Toch wel een beetje respect voor Barry. Ook al is hij een marokkaan.
Holger Danske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2014, 15:55   #29
Holger Danske
Burger

Standaard

Citaat:
Het verschil tussen allochtonen met twee allochtoonse ouders en dezen met één vlaamse ouder is verbijsterend.

Het is een diepgewortelde andere manier van denken en naar het leven te kijken. Ik zou anders niet weten waar het vandaan komt, maar als ik die mensen bezighoor en zie dan zitten die gewoonweg volledig mee op onze boot. Zijn meestal intelligent, hebben hogere studies gedaan, zitten niet constant te zeiken over racisme en discriminatie... maar vooral: hebben inzicht en zelfverantwoordelijkheid.
Dat hangt er sterk van af op welke manier de (meestal) de vader die kinderen opvoedt. Bij afrikanen, chinezen,.. is dat wel zo, maar bij moslims ligt dat toch altijd wel iets anders.

Laatst gewijzigd door Holger Danske : 8 januari 2014 om 15:56.
Holger Danske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2014, 16:16   #30
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Privé berichten heb ik inderdaad uitgeschakeld omdat ik me daaraan erger, sorry daarvoor. Ik weet echter niet over welke post je het hebt, ik post hier ook zoveel. Gaat het over de praktische uitvoering van de Sharia binnen een land met meerdere geloven? Zoiets? Iets meer info graag.

Nee nee, excuses behoeven niet, daar ik niet getracht heb om iets te verzenden.

Maar zoiets bedoel ik inderdaad.

Hoe het tot stand gaat komen indien men dat wil invoeren.

Volgens mij is dat wel iets voor U om dat uit te leggen,

Ikzelf heb namelijk geen flauw benul.

De reden waarom ik U dat zeg is omdat U zich volgens mij een beetje verveeld en hier Uwe kennis kan delen, mits hier openheid voor bestaat of ontstaat.

ik post hier ook zoveel.

Weet U misschien een andere site waar ook gepost kan worden.

Laatst heb ik namelijk een waarschuwing gekregen van ene zuster op een Islamitische site, omdat ik een gesprek wilde aangaan met een broeder.

En openminded communiceren bevalt mij wel, zonder restricties mits gedrag naar behoren is uiteraard.
Oud 8 januari 2014, 16:30   #31
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g_z Bekijk bericht
Nee nee, excuses behoeven niet, daar ik niet getracht heb om iets te verzenden.

Maar zoiets bedoel ik inderdaad.

Hoe het tot stand gaat komen indien men dat wil invoeren.

Volgens mij is dat wel iets voor U om dat uit te leggen,

Ikzelf heb namelijk geen flauw benul.

De reden waarom ik U dat zeg is omdat U zich volgens mij een beetje verveeld en hier Uwe kennis kan delen, mits hier openheid voor bestaat of ontstaat.

ik post hier ook zoveel.

Weet U misschien een andere site waar ook gepost kan worden.

Laatst heb ik namelijk een waarschuwing gekregen van ene zuster op een Islamitische site, omdat ik een gesprek wilde aangaan met een broeder.

En openminded communiceren bevalt mij wel, zonder restricties mits gedrag naar behoren is uiteraard.
Vervelen doe ik me echt niet, eigenlijk heb ik hier geen tijd voor maar ik kan het niet laten. Tot aan de moeder van alle verkiezingen blijf ik hier wel m'n vrije tijd aan besteden.

Er gaan nog wel andere politieke sites zijn met een forum maar die ken ik niet en eentje is al voldoende voor mij.

Hier heb ik al eens een eerste poging gedaan om de Sharia in te voeren in een westers systeem, dat werkt dus niet.
"De sharia in België als wet, de praktische uitwerking"
http://forum.politics.be/showthread.php?t=175660

Laatst gewijzigd door BonBon : 8 januari 2014 om 16:32.
Oud 8 januari 2014, 16:42   #32
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Dank.

Laatst gewijzigd door g_z : 8 januari 2014 om 17:09.
Oud 9 januari 2014, 14:54   #33
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Ik vond in deze thread niet zo direct een link naar Reyers Laat waar Jan De Cock in een paar woorden een paar spijkers op de kop slaat.
Hier is het (na 22min22 begint de topic).
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw..._reyers%2Blaat

Opmerkelijk is hoe rooie Van Gils er allemaal sprakeloos bij zit.
Jammer dat nieuweling Cools er niet zat. Die had haar mond niet kunnen houden. En de Cock zeker ook niet. Echt een gemiste kans om wat vuurwerk te zien.

Laatst gewijzigd door kwantum : 9 januari 2014 om 14:54.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2014, 17:23   #34
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Ik vond in deze thread niet zo direct een link naar Reyers Laat waar Jan De Cock in een paar woorden een paar spijkers op de kop slaat.
Hier is het (na 22min22 begint de topic).
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw..._reyers%2Blaat

Opmerkelijk is hoe rooie Van Gils er allemaal sprakeloos bij zit.
Jammer dat nieuweling Cools er niet zat. Die had haar mond niet kunnen houden. En de Cock zeker ook niet. Echt een gemiste kans om wat vuurwerk te zien.
het stond wel al ergens en ik vond De Cock ook reuze. Nu mag hij vast nooit meer naar Reyers Laat komen vrees ik.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2014, 18:38   #35
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Holger Danske Bekijk bericht
Toch wel een beetje respect voor Barry. Ook al is hij een marokkaan.
Idd. moest ik hem ooit in het echt ontmoeten, dan zou hij de eerste marokkaan zijn waar ik geen spontane haatgevoelens bij zou krijgen.

Laatst gewijzigd door F.B. : 9 januari 2014 om 18:41.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2014, 18:39   #36
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er is weeral maar aandacht omdat het zelf een buitenlander is, moest een blanke het zeggen kwamen ze weer af met de jaren '30.

Maar goed, iedereen die z'n verstand gebruikt is een aanwinst al heeft hij wat kloppen moeten krijgen om het te beseffen.
Inderdaad. En dan komt de Standaard af meteen gans artikel waar een moslima-met-hoofddoek haar gal mag uitspuwen over het land waarin ze gekweekt en gepamperd wordt op onze kosten, met alles er op en er aan.
Dat is het antwoord van de media...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2014, 19:51   #37
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Idd. moest ik hem ooit in het echt ontmoeten, dan zou hij de eerste marokkaan zijn waar ik geen spontane haatgevoelens bij zou krijgen.
Bahri noemt zich homo en Arabier maar niet moslim, een vlaming dus.

Die andere kerel was veel te politiek correct al viel het nog net mee.
Oud 9 januari 2014, 20:52   #38
Sonny Crockett
Parlementslid

Sonny Crockett's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien zelfs op een pint trakteren?
Oud 9 januari 2014, 23:57   #39
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Klinkt niet veelbelovend.
Oud 10 januari 2014, 09:13   #40
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Bovendien hebben we nog de "parodie" van die gedoekte trees die op kifkif (een gesubsidieerde moslimsite(*) haar "grappig" stukje mocht schrijven.
Bweeuk Kifkif, een hautain zootje en dat heeft dan de pretentie een slogan als” open je wereld, voor racisme ze sluit” te hanteren
Ulrik is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be