![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De "verrijkersjongeren', al dan niet verpakt, die natuurlijk wel. Die voelen zich altijd geviseerd. Het zijn moslims. Ze weten dat iedereen hun cultuur achterlijk en hun religie gewelddadig vindt.En dat pikt natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waarop ze respectievelijk in het Vlaamse en Franstalige landsdeel "de strijd aanbinden met onverdraagzaamheid en alle vormen van discriminatie". En dan denk je dat ze ook homo-aanvallen zullen bespreken, de rechten van vrouwen of die moslima die christelijk geworden is. Niets van te merken natuurlijk, alleen moslim propaganda en daarvoor betaald de Vlaamse overheid dan voor. ![]() Zelfs de filmpjes worden ingeleid met stemgezang zonder instrumenten zoals voorgeschreven door de islam debielen. Laatst gewijzigd door BonBon : 8 januari 2014 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Beste Bon Bon, ik kan de post niet vinden waarbij U de wetten van de sharia aanhaalt met betrekking tot rechters, politie etc. Weet U welke nummer deze post heeft en van welke draad. Ik probeer verder geen beslag te leggen op Uwe draagcapaciteit, maar kan deze echt niet vinden. Ik heb U verder geen privé bericht gestuurd, maar hoop dat het op deze manier ook kan. Hoop verder geen verwarring te veroorzaken bij ander forummers, aangezien deze post voor iedereen te lezen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.kifkif.be/actua/antwerpen...-ik-walg-van-u Deze quote is wel grappig: Die ene leerkracht die nog gelooft in gelijke kansen Ze bedoeld waarschijnlijk deze van de Blokkendoos, dat waren nog zo'n goedgelovige sukkelaars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Deze misschien van meer dan een jaar terug?
"De sharia in België als wet, de praktische uitwerking" http://forum.politics.be/showthread.php?t=175660 Laatst gewijzigd door BonBon : 8 januari 2014 om 14:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Burger
|
![]() Toch wel een beetje respect voor Barry. Ook al is hij een marokkaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Holger Danske : 8 januari 2014 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nee nee, excuses behoeven niet, daar ik niet getracht heb om iets te verzenden. Maar zoiets bedoel ik inderdaad. Hoe het tot stand gaat komen indien men dat wil invoeren. Volgens mij is dat wel iets voor U om dat uit te leggen, Ikzelf heb namelijk geen flauw benul. De reden waarom ik U dat zeg is omdat U zich volgens mij een beetje verveeld en hier Uwe kennis kan delen, mits hier openheid voor bestaat of ontstaat. ik post hier ook zoveel. Weet U misschien een andere site waar ook gepost kan worden. Laatst heb ik namelijk een waarschuwing gekregen van ene zuster op een Islamitische site, omdat ik een gesprek wilde aangaan met een broeder. En openminded communiceren bevalt mij wel, zonder restricties mits gedrag naar behoren is uiteraard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er gaan nog wel andere politieke sites zijn met een forum maar die ken ik niet en eentje is al voldoende voor mij. ![]() Hier heb ik al eens een eerste poging gedaan om de Sharia in te voeren in een westers systeem, dat werkt dus niet. "De sharia in België als wet, de praktische uitwerking" http://forum.politics.be/showthread.php?t=175660 Laatst gewijzigd door BonBon : 8 januari 2014 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementslid
|
![]() Dank.
Laatst gewijzigd door g_z : 8 januari 2014 om 17:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik vond in deze thread niet zo direct een link naar Reyers Laat waar Jan De Cock in een paar woorden een paar spijkers op de kop slaat.
Hier is het (na 22min22 begint de topic). http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw..._reyers%2Blaat Opmerkelijk is hoe rooie Van Gils er allemaal sprakeloos bij zit. Jammer dat nieuweling Cools er niet zat. Die had haar mond niet kunnen houden. En de Cock zeker ook niet. Echt een gemiste kans om wat vuurwerk te zien. Laatst gewijzigd door kwantum : 9 januari 2014 om 14:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementslid
|
![]() Idd. moest ik hem ooit in het echt ontmoeten, dan zou hij de eerste marokkaan zijn waar ik geen spontane haatgevoelens bij zou krijgen.
Mein Land Laatst gewijzigd door F.B. : 9 januari 2014 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is het antwoord van de media... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Die andere kerel was veel te politiek correct al viel het nog net mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementslid
|
![]() Misschien zelfs op een pint trakteren?
![]() |
#39 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Bweeuk Kifkif, een hautain zootje en dat heeft dan de pretentie een slogan als” open je wereld, voor racisme ze sluit” te hanteren
|
![]() |
![]() |