![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
OK. Hoe verklaart u dan dat in pakweg Zwitserland de renaissance en de welbekende wetenschappelijke en culturele ontwikkeling wél, maar de islam géén vaste voet aan de grond kreeg? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet zo moeilijk. Immigratie zoals in de rest van Europa is in Zwitserland niet mogelijk. Wie wilde werken kon een contracvt voor drie maanden krijgen en daarna worden weggestuurd.
Buitendien letten de Zwitsers wel degelijk op wie ze binnen laten. Toestanden met islamieten zoals in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Antwerpen en Brussel heb je daar niet. Er zal wel wat in Zwitserland te vinden zijn maar dat zal toch niet m die mate zijn zoals in Nederland.
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
Wat is je punt? Ofwel probeer je beargumenteerd te weerleggen wat ik beweer ofwel geef je toe dat ik gelijk heb. Niet van dat halfom gezeik aub. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe verklaart u dat?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Dit antwoord was niet voor jou bedoeld. Echter voor Djimi. Dat had ik even moeten aangeven, derhalve mijn excuus.
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Zwitserland heeft zijn islam-vrij zijn niet te danken aan het feit dat de oprukkende islam verslagen werd in Frankrijk en Oostenrijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is - helaas? gelukkig? - onmogelijk om de klok terug te draaien en te experimenteren. Het is best mogelijk dat de Zwitsers erin geslaagd zouden zijn de oprukkende islam die dan niet in Frankrijk en Oostenrijk werd verslagen aan de oevers van het Meer van Genève tot staan te brengen. We zullen het wellicht nooit weten.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 12 januari 2014 om 00:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() dikke zever ,als een zakenman te kiezen heeft tussen een zakelijk voorstel van een prins waarbij hij 5 procent winst kan maken of van een clochard waarbij hij 20 procent winst maakt .Zal de keus voor de clochard snel gemaakt zijn,dat ze graag naar die feestjes komen geloof ik graag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat het ons hierbij houden. Ik ben iemand pragmatisch en heb genoeg ervaring en kennis dienaangaande. Mijn mening over het koningshuis laat ik niet primeren over mijn zakelijke benadering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Meer is het inderdaad niet. En dan nog, enkel in bepaalde omstandigheden is het een pre. Indien het voortraject door de betroffen onderneming niet goed voorbereid en geklaard is, kan men enkel spreken van dure PR.
|
![]() |
![]() |