![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jij denkt van jezelf dat als je de woorden bewuste leugen maar dikwijls genoeg gebruikt, dat iemand je gaat geloven. Ik geloof het Rekenhof dat Vlaanderen reeds 3 maal verwittigd heeft voor het gebruik van deze Dexiaanse truc. De belastingbetaler garant stellen voor beleggingen en leningen bij banken voor privé bedrijven, achter zijn rug om. En daar werkt jouw warme Vlaamse partij deftig aan mee. Ga nu maar rustig uitzoeken hoe je het kan weerleggen, met Alfacam, TEC en Electrawinds als voorbeelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je mag Vlaamsnationalisten al evenmin aanpakken voor wat ze zeggen als voor wat ze doen. ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 januari 2014 om 19:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Dan moet het toch niet zo moeilijk zijn om die ergens op een documentje te zetten en, als je er zelf weer over begint en je de bron gevraagd wordt, dat eens te copiëren en nog eens te plakken ?
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 12 januari 2014 om 19:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die garantstellingen zijn echter op geen enkele manier gelijk te stellen met overheidsschulden, hoe hard jij ook daarover probeert te liegen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Heb je je al eens afgevraagd waarom jij zoveel intrest betaald op een lening, waar Europa de banken met bijgedrukt geld bijna gratis van voorziet en waar jij als belastingbetaler garant voor staat. Je mag aan de Cyprioten vragen wat ze er van denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Als de Vlaamse regering subsidies geeft aan bedrijven komt die subsidie in de begroting. Als de Vlaamse regering langs parastatalen om mij belegger maakt zonder dat ik het wil van privé bedrijven, maar mij intussen ook nog garant stelt bij de banken voor die beleggingen en leningen verstrekt aan die privé bedrijven houd ik ze uit de begroting en smuk ik die mooi op. Je kan het draaien en keren hoe je wil, wij zijn nu al aan het betalen aan de 13 miljard waarmee ze ons, zo mee in de zak hebben gezet. Trouwens, ik was van plan om een appartementsblok neer te zetten, maar ik heb maar 200.000 €. Mag ik jou garant stellen voor de andere 1,3 miljoen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je kritiek op de Vlaamse overheid wilt geven die in de context van deze draad past, zou je het kunnen hebben over allerhande PPS constructies (schoolgebouwen, BAM, ...) waarbij de privé-sector eigenlijk gewoon het geld voorschiet en vrijwel risicoloos dat geld terugbetaald krijgt de komende decennia. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens het geld aan die privé bedrijven is reeds uitgekeerd door de Vlaamse regering. Maar de terugbetaling nog niet. En het gezeik van de Vlaamse overheid over deze miljarden is een grote leugen. Voor de zoveelste keer hier Muyters zijn gezeik over een staatsschuld van 10 miljard, die er niet is, maar tegen eind 2014 wel kan oplopen tot 14 miljard. Het gaat dan ook over die PPS constructies al van voor 2011. Als je ze niet aan het Rekenhof bezorgt als Vlaamse regering, kunnen ze ook niet in de begroting, waar ze thuishoren, verschijnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Subocaj, zijn dat soms leningen tegen 0% intrest waarover je spreekt ? En die garanties voor de banken....ik had het gedacht dat er al enkele aan 't terugbetalen zijn ? Die 'Vlaamse' garanties.....zolang die niet 'opgevraagd' worden zijn dat nuloperaties. Maar ik ben dan ook een Klojo, ik zal dat waarschijnlijk verkeerd begrepen hebben......