![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() BDW heeft toch dieje grote zwarte neger, die altijd achter hem loopt. De politiekcorrecten zouden dit omschrijven als Sinterklaas en zijn slaafje Zwarte Piet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Neen, jaren geleden heel Wallonië naar de bedelstaf leiden voor de gevestigde hogere belangen van het land, is inderdaad heel lief en vriendelijk en zeker niet kwaadaardig noch gewelddadig, zo lief en vriendelijk dat ze nu dezelfde scriptie uitvoeren maar dan voor Vlaanderen (lees zesde staatshervorming).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat er al genoeg van hem verdwenen is. Hij vond zelf dat het moest. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
.. dramakoningin ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk wel dat elk mens al wel zo eens iets heeft van als ik die, hij/zij in mijn handen krijg *grrrr* maar bij de normale mens (geen idee van of die nog bestaan) blijft dit bij een hersenspinsel. Iemand van het leven beroven om op het topic in te spelen, zou ik enorm laag bij de grondse actie vinden een teken van zwakte, rijp voor een psychiatrische instelling. Wie hem gaat beschermen? Er loopt toch altijd al een uit de kluiten gewassen neger naast hem dacht ik? Om een Politieker/Politica te 'doden' is me dunkt het stemgedrag van de kiezer veel doeltreffender dan wat met samurai zwaarden te gaan oefenen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 januari 2014 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Het Oosten;6983974]Als men eens wist hoeveel politiekers van andere andere partijen beschermd worden... Maar die partijen janken daar niet zoveel over als de NVA. Echte volbloed-Calimero's die NVA-ers.
Het valt anders niet op dat het voortdurend de NVA is die ter sprake komt en voor elke zucht commentaar en kritiek krijgt en niet zozeer al die andere partijtjes die denken dat ze voor eeuwig vastgebeiteld zitten, postjes incluis! Vandaar hun paniekerig gedrag tov de NVA, wat bij bepaalde achterlijken tot een gevaarlijk gedrag zou kunnen leiden! Zoals die gestoorde sukkel die ze opgepakt hebben maar wellicht lopen er nog rond die minder opvallen! Laatst gewijzigd door andev : 23 januari 2014 om 18:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er alleen al in Antwerpen genoeg mensen te vinden zijn die zijn beleid zo haten dat ze klaar zijn voor actie tegen hem persoonlijk.
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Waarom hebben ze Hildeke van Hasselt er dan al niet tussengenomen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() hoe kunt ge nu een levend lijk kapot maken!!!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Schoonheid komt uit het hart, hatelijkheid ook.