Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 januari 2014, 16:21   #21
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Ik zie die niet. Ik zie mensen wel eens iets lacherig of geërgerd plaatsen over EDR, maar ik zie niet allerlei profielen hier oppuppen om ze vervolgens doodswensen te zien plaatsen over EDR.
Wie heeft er hier ooit iemand doodgewenst?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2014, 17:35   #22
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

BDW heeft toch dieje grote zwarte neger, die altijd achter hem loopt. De politiekcorrecten zouden dit omschrijven als Sinterklaas en zijn slaafje Zwarte Piet.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2014, 18:01   #23
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Het Heilig Land Der Vaad'ren heeft géén 'Gevestigde Belangen', en zelfs als Het dat wél had, dan zouden die (uiteraard onbestaande) 'Gevestigde Belangen' zich niet verdedigen, ook niet op gewelddadige wijze (de gedachte alléén al ).
Neen, jaren geleden heel Wallonië naar de bedelstaf leiden voor de gevestigde hogere belangen van het land, is inderdaad heel lief en vriendelijk en zeker niet kwaadaardig noch gewelddadig, zo lief en vriendelijk dat ze nu dezelfde scriptie uitvoeren maar dan voor Vlaanderen (lees zesde staatshervorming).
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2014, 18:14   #24
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiscoman Bekijk bericht
Goed idéé peter, sommigen beginnen hier toch echt vreemd te doen.
Beetje minder radicaal hé vrienden.

Het allerpijnlijkste voor mannen zoals marie, is dat ze bedrogen gaan worden door hun heiland na de verkiezing.

Wellicht zal tegen dan een internering onvermijdelijk zijn.
Bedrogen door hun heiland? Meer bedriegen dan de huidige bende nu doet is onmogelijk! Ten andere met de voorbeelden van Leterme, Verhofstad, de Van Rompuys zijn we voorbereid op het ergste want zelfs als onze heiland het beste met ons voorheeft, na de zesde staatshervorming die de Vlaamse overlopers ons door de strot gejaagd heeft weet ik werkelijk niet hoe BDW nog veel kan beginnen. Maar ja de grootste eigenschap van de dwaze Vlamingen blijkt toch hun masochisme tegen heug en meug te zijn.
Oud 22 januari 2014, 18:28   #25
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wil niemand dood, maar genoeg forummers hier lopen al jaren rond met een obsessie jegens 1 specifieke politicus (BDW) en ze pochen hier zelfs hoe graag ze die persoon zouden zien verdwijnen. Op zo'n laag niveau begeef ik me niet.

Ik vind dat er al genoeg van hem verdwenen is. Hij vond zelf dat het moest.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2014, 19:23   #26
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Bedrogen door hun heiland? Meer bedriegen dan de huidige bende nu doet is onmogelijk! Ten andere met de voorbeelden van Leterme, Verhofstad, de Van Rompuys zijn we voorbereid op het ergste want zelfs als onze heiland het beste met ons voorheeft, na de zesde staatshervorming die de Vlaamse overlopers ons door de strot gejaagd heeft weet ik werkelijk niet hoe BDW nog veel kan beginnen. Maar ja de grootste eigenschap van de dwaze Vlamingen blijkt toch hun masochisme tegen heug en meug te zijn.
"masochisme tegen heug en meug" ??
Oud 22 januari 2014, 19:37   #27
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
"masochisme tegen heug en meug" ??
La Belgique benadeeld Vlaanderen dat het niet meer kan en toch zijn er verstokte Vlamingen die in de handjes blijven klappen en om nog meer achteruitstelling zitten te roepen. Massochistischer kan toch niet?
Oud 22 januari 2014, 20:22   #28
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
La Belgique benadeeld Vlaanderen dat het niet meer kan en toch zijn er verstokte Vlamingen die in de handjes blijven klappen en om nog meer achteruitstelling zitten te roepen. Massochistischer kan toch niet?
Is dat dan heug of meug?
Oud 22 januari 2014, 21:02   #29
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE Bekijk bericht
Het wordt nu wel stilaan ernstig of niet soms?

Heeft minister van Justitie Turtelboom het nodige gedaan om Bart De Wever te beschermen.

Of komen ze te laat, zoals met de rest...

http://www.nieuwsblad.be/article/det...40121_00941097

Kan zij later komen zeggen dat zij niet op de hoogte was, net zoals zij vandaag schijnbaar niet weet van de “overbevolking” van de gevangenissen waar de Liga van de mens niets tegen doet…

En waar een bepaalde vakbond zegt dat al haar beloftes "fabeltjes" zijn.
Er zijn geen mensen voor de enkelbanden te controleren, zij lopen vrij rond.

Minister u bent hiermee op de hoogte gebracht van wat er met Bart De Wever kan gebeuren. Hij die in de weg staat van bepaalde mensen en instellingen.

https://www.google.be/#q=Bart+De+Wever+bedreigd

Als men weet wat een bedreiging de stemmen op Bart De Wever voor 25 mei 2014 vertegenwoordigen, hoeveel er politiek werkloos gaan worden is dat vandaag een niet meer te negeren feit.

Zelf Mia Doornaert maakte bij Reyers laat de veronderstelling, stel dat…

http://www.standaard.be/plus/tag/column-mia-doornaert

Wat zegt die trut nu, dachten wij toen en waarom stelt zij juist dat er met onze Bart is zou gebeuren.

http://www.encyclo.nl/begrip/trut

Waar Yves Leterme die vandaan heeft gehaald is een raadsel?

Dit is alleen maar het bewijs dat de man (heel erg) stoort en dat er misschien wel sommigen “militanten” beginnen te denken dat zijn verdwijning van het toneel de redding van België of van de partij kan zijn, postjes inbegrepen.

Zij die morgen op Bart De Wever gaan stemmen eisen dus een 100 % bescherming dag en nacht.

Zou er met onze Bart iets gebeuren dan kan het wel eens (zeer) chaotisch worden en dat is het vandaag met al het aanwezig bedrog al voldoende of niet?

Zoals Di Rupo het zo goed stelt voor na 25 mei 2014...

.. dramakoningin ..

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2014, 21:48   #30
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. dramakoningin ..
EDR?
Oud 23 januari 2014, 16:49   #31
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie beschermt er Bart De Wever van de dood?
Dat Politiekers elkaar verbaal 'afmaken' geen probleem mee dat is misschien nog het leuke aspect van de politiek.

Ik denk wel dat elk mens al wel zo eens iets heeft van als ik die, hij/zij in mijn handen krijg *grrrr* maar bij de normale mens (geen idee van of die nog bestaan) blijft dit bij een hersenspinsel.

Iemand van het leven beroven om op het topic in te spelen, zou ik enorm laag bij de grondse actie vinden een teken van zwakte, rijp voor een psychiatrische instelling. Wie hem gaat beschermen? Er loopt toch altijd al een uit de kluiten gewassen neger naast hem dacht ik?

Om een Politieker/Politica te 'doden' is me dunkt het stemgedrag van de kiezer veel doeltreffender dan wat met samurai zwaarden te gaan oefenen.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 januari 2014 om 17:10.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2014, 18:01   #32
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote=Het Oosten;6983974]Als men eens wist hoeveel politiekers van andere andere partijen beschermd worden... Maar die partijen janken daar niet zoveel over als de NVA. Echte volbloed-Calimero's die NVA-ers.

Het valt anders niet op dat het voortdurend de NVA is die ter sprake komt en voor elke zucht commentaar en kritiek krijgt en niet zozeer al die andere partijtjes die denken dat ze voor eeuwig vastgebeiteld zitten, postjes incluis!
Vandaar hun paniekerig gedrag tov de NVA, wat bij bepaalde achterlijken tot een gevaarlijk gedrag zou kunnen leiden! Zoals die gestoorde sukkel die ze opgepakt hebben maar wellicht lopen er nog rond die minder opvallen!

Laatst gewijzigd door andev : 23 januari 2014 om 18:11.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2014, 18:10   #33
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier op het forum kunnen ze heel wat gelijkaardige types vinden met een gelijke haat jegens Dewever.

quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2014, 17:03   #34
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ondertussen is de man opgepakt. Hij blijkt een geestesgestoorde drugsverslaafde te zijn. (zijn er andere?) en werd in een instelling geplaatst.
Is Pim Fortuyn niet het voorbeeld van wat er kan gebeuren als je politiek klaar ziet en het ook nog naar buiten durft te brengen?
Ik denk dat er alleen al in Antwerpen genoeg mensen te vinden zijn die zijn beleid zo haten dat ze klaar zijn voor actie tegen hem persoonlijk.
Oud 27 januari 2014, 17:29   #35
Pjotr 2691
Banneling

Standaard

Waarom hebben ze Hildeke van Hasselt er dan al niet tussengenomen?
Pjotr 2691 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2014, 17:35   #36
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Is Pim Fortuyn niet het voorbeeld van wat er kan gebeuren als je politiek klaar ziet en het ook nog naar buiten durft te brengen?
Ik denk dat er alleen al in Antwerpen genoeg mensen te vinden zijn die zijn beleid zo haten dat ze klaar zijn voor actie tegen hem persoonlijk.
Zoals de haat van Louis Michel tegen de Vlaams nationalisten, terwijl hijzelf in al wat hij doet, zoals al zijn franstalige consoorten nooit verder komen dan het meest bekrompen, hebzuchtig en totaal onverdraagzaam francofoon nationalisme, maar dat wordt dan met brede grootspraak 'de elementaire grondrechten van de grote francofonie genoemd'. Waar gaan we naar toe als de leugen, het bedrog, het onder de mat vegen en zoveel meer menselijke kleinheid het logo van een land geworden zijn?
Oud 27 januari 2014, 18:05   #37
hollande
Banneling

Standaard

hoe kunt ge nu een levend lijk kapot maken!!!!!!!
Bijgevoegde afbeelding(e)

hollande is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2014, 21:03   #38
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hollande Bekijk bericht
hoe kunt ge nu een levend lijk kapot maken!!!!!!!
Schoonheid komt uit het hart, hatelijkheid ook.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be