![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Misschien de bedoeling om bedenkingen op het laatste moment tegen te gaan? Ik ken het dossier niet... Misschien ook om iemand in een slecht parket te brengen als laatste wraak? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatste wraak? Ook dat klinkt me niet geloofwaardig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is er troef? Laatst gewijzigd door Garry : 30 januari 2014 om 00:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Waarom niet?
Een bedrogen echtgenote, de relatie was alles in haar leven, ziet het niet meer zitten en wil haar man laten boeten door een moord te ensceneren. Zou niet de eerste keer zijn. In tegenstelling tot sommigen hier ken ik het dossier niet in detail, het is maar een mogelijkheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mochten jullie een ambulancier van de 100 kennen, vb. van bij de brandweer, dan zouden jullie nog al eens andere zaken te horen krijgen ivm inventiviteit van kandidaten zelfmoordenaars. En ook vb. van zelfmoorden per ongeluk, die zich in een seksuele sfeer afspelen.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() We zijn één en al oor Schoofzak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://mydeathspace.com/article/2009...ame_went_wrong Bijvoorbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarvoor moet je bij het Belch parket " werken "... Doet mij denken aan die mop over die gast die zich gezelfmoord had met een mes in zijn rug te steken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mag ik vragen als wat? Als politie? Onderzoeksrechter? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon een spuitje insuline volstaat al lang hoor. In het verleden al vaker gebruikt om de lijdensweg van een huisdier te beëindigen als het te oud was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Droog hoor, weer het aloude klasieke cliche verhaal van een gekwetste femme fatales. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Gouverneur
|
![]() Geen slechte suggestie. Ik ben geen verzekeringsexpert, maar ik meende dat sommige polissen dit als uitsluiting hebben. Mijn eigen polis sloot het echter uit in het eerste jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je gaat toch niet zeggen dat je hier nog niets over gelezen hebt, pakweg in een roman van Geeraerts ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Auto-erotische_asfyxie .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het parket gaat uit van zelfmoord. Echter de details die eerder op moord wijzen werden vrijgegeven, die wat op zelfmoord zouden wijzen niet. Waarom?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |