Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 januari 2014, 09:48   #21
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur

plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Uit dat artikel:

<... Er was naar verluidt tape over haar mond geplakt en haar benen waren vastgebonden... >

Dat lijkt mij niet onverenigbaar met 'zelfmoord', wat niet het geval zou zijn mochten ook haar beide HANDEN vastgebonden zijn.
Met een bindstrip zou dat ook mogelijk zijn. Je steekt je handen door de lus en trekt het boeltje goed aan met je mond.

Misschien de bedoeling om bedenkingen op het laatste moment tegen te gaan? Ik ken het dossier niet... Misschien ook om iemand in een slecht parket te brengen als laatste wraak?
plǝɹǝʍ ǝp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2014, 18:47   #22
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
En als haar handen niet zijn vastgebonden, welke zin heeft het dan dat ze de mond heeft afgeplakt en de benen heeft samen gekleefd. In paniek zou ze die dan zeker ook wel terug hebben los getrokken en de tape van de mond hebben verwijderd. Overigens, mond dicht tapen wanneer de bunker enkele honderd meter verwijderd is van de straat???? Waar is het nut daarvan en hoe is ze ongezien tot aan die bunker geraakt in haar onderbroek?
Ge moet niet erg slim zijn om flik te worden hier in dit land hé.
Misschiem om een moord te ensceneren en op die manier iemand anders wat last berokkenen.
HRobin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2014, 00:23   #23
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Ik ken het dossier niet maar dit lijkt mij toch zeer sterk: een vrouw die gekneveld is, haar mond dichtgeplakt met tape, zou toch zelfmoord gepleegd hebben? http://www.nieuwsblad.be/article/det...tm_campaign=pm
Citaat:
Na een autopsie gaat het parket van Mechelen ervan uit dat de vrouw zelfdoding pleegde
Bravo parket ! Weer eens een fijn staaltje puik politiewerk !
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2014, 00:40   #24
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plǝɹǝʍ ǝp Bekijk bericht
Met een bindstrip zou dat ook mogelijk zijn. Je steekt je handen door de lus en trekt het boeltje goed aan met je mond.

Misschien de bedoeling om bedenkingen op het laatste moment tegen te gaan? Ik ken het dossier niet... Misschien ook om iemand in een slecht parket te brengen als laatste wraak?
Maar dan wordt het weer moeilijk om nog je mond af te kleven.

Laatste wraak? Ook dat klinkt me niet geloofwaardig.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2014, 00:44   #25
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ken het dossier niet maar dit lijkt mij toch zeer sterk: een vrouw die gekneveld is, haar mond dichtgeplakt met tape, zou toch zelfmoord gepleegd hebben? http://www.nieuwsblad.be/article/det...tm_campaign=pm
Voila, zaak opgelost. Waar waren we gebleven? Aan wie was het om te geven? Hopelijk laten ze ons nu even met rust.

Wat is er troef?

Laatst gewijzigd door Garry : 30 januari 2014 om 00:47.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2014, 08:59   #26
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Bravo parket ! Weer eens een fijn staaltje puik politiewerk !
Ik neem aan dat u inkijk hebt gehad in alle gegevens? Of bent u het die al die tekstjes schrijft onder de artikeltjes in Het Laatste Nieuws?
Oud 30 januari 2014, 09:03   #27
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Laatste wraak? Ook dat klinkt me niet geloofwaardig.
Waarom niet?

Een bedrogen echtgenote, de relatie was alles in haar leven, ziet het niet meer zitten en wil haar man laten boeten door een moord te ensceneren. Zou niet de eerste keer zijn.

In tegenstelling tot sommigen hier ken ik het dossier niet in detail, het is maar een mogelijkheid.
Oud 30 januari 2014, 09:43   #28
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Mochten jullie een ambulancier van de 100 kennen, vb. van bij de brandweer, dan zouden jullie nog al eens andere zaken te horen krijgen ivm inventiviteit van kandidaten zelfmoordenaars. En ook vb. van zelfmoorden per ongeluk, die zich in een seksuele sfeer afspelen.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2014, 09:50   #29
Peche
Banneling

Standaard

We zijn één en al oor Schoofzak.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2014, 10:20   #30
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Mochten jullie een ambulancier van de 100 kennen, vb. van bij de brandweer, dan zouden jullie nog al eens andere zaken te horen krijgen ivm inventiviteit van kandidaten zelfmoordenaars. En ook vb. van zelfmoorden per ongeluk, die zich in een seksuele sfeer afspelen.

.
https://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Hutchence#Death
http://mydeathspace.com/article/2009...ame_went_wrong

Bijvoorbeeld.
Oud 31 januari 2014, 00:27   #31
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik neem aan dat u inkijk hebt gehad in alle gegevens? Of bent u het die al die tekstjes schrijft onder de artikeltjes in Het Laatste Nieuws?
Een vastgebonden vrouwenlijk met toegeplakte mond in een bunker...En dan zeggen dat het zelfmoord is...?!
Daarvoor moet je bij het Belch parket " werken "...
Doet mij denken aan die mop over die gast die zich gezelfmoord had met een mes in zijn rug te steken...
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2014, 11:00   #32
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Een vastgebonden vrouwenlijk met toegeplakte mond in een bunker...En dan zeggen dat het zelfmoord is...?!
Daarvoor moet je bij het Belch parket " werken "...
Doet mij denken aan die mop over die gast die zich gezelfmoord had met een mes in zijn rug te steken...
Dus u kent het dossier?

Mag ik vragen als wat? Als politie? Onderzoeksrechter?
Oud 31 januari 2014, 11:37   #33
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Duidelijk? Wat vooral duidelijk is, is dat u niets van suïcide afweet. Een pilleke ... De LD50 van zowat elk psychiatrisch medicijn is zodanig hoog, dat suïcide ermee vrijwel onmogelijk is. Orgaanschade, ja, de dood: neen.
Gewoon een spuitje insuline volstaat al lang hoor. In het verleden al vaker gebruikt om de lijdensweg van een huisdier te beëindigen als het te oud was.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2014, 20:10   #34
Kawadude
Provinciaal Gedeputeerde

Kawadude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom niet?

Een bedrogen echtgenote, de relatie was alles in haar leven, ziet het niet meer zitten en wil haar man laten boeten door een moord te ensceneren. Zou niet de eerste keer zijn.

In tegenstelling tot sommigen hier ken ik het dossier niet in detail, het is maar een mogelijkheid.
Wie weet wou ze haar dierbaren de uitbetaling van een levensverzekering gunnen? Bij onopgeloste moord betalen die uit denk ik, bij zelfdoding zeker niet...
Kawadude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2014, 20:17   #35
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom niet?

Droog hoor, weer het aloude klasieke cliche verhaal van een gekwetste femme fatales.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2014, 08:43   #36
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Gewoon een spuitje insuline volstaat al lang hoor. In het verleden al vaker gebruikt om de lijdensweg van een huisdier te beëindigen als het te oud was.
En zonder sporen achter te laten als je een beetje kan prikken.
Oud 1 februari 2014, 08:47   #37
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kawadude Bekijk bericht
Wie weet wou ze haar dierbaren de uitbetaling van een levensverzekering gunnen? Bij onopgeloste moord betalen die uit denk ik, bij zelfdoding zeker niet...
Geen slechte suggestie. Ik ben geen verzekeringsexpert, maar ik meende dat sommige polissen dit als uitsluiting hebben. Mijn eigen polis sloot het echter uit in het eerste jaar.
Oud 1 februari 2014, 15:34   #38
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
We zijn één en al oor Schoofzak.
Je gaat toch niet zeggen dat je hier nog niets over gelezen hebt, pakweg in een roman van Geeraerts ?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Auto-erotische_asfyxie

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2014, 17:19   #39
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Het parket gaat uit van zelfmoord. Echter de details die eerder op moord wijzen werden vrijgegeven, die wat op zelfmoord zouden wijzen niet. Waarom?

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2014, 17:30   #40
JimmyB
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik vind het eigenaardig dat onder de omstandigheden aan zelfmoord gedacht wordt. Er moet daar wel een zeer goede reden voor zijn. De forensische experts zijn toch ook geen idioten.
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be