![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ons allemaal: welke politieke gezindheid of welke familiale toestand ook, of werd er selektief gedood door den vijand ('t enigste selektieve waarmee ik akkoord kan gaan is dat de leiding van het toenmalige 'beulgische' leger quasi uitsluitend in handen was van franstaligen en/of frans-geiligen). 't Enigste waarbij ik me wat onwennig voel, is dat die brave man mij een indruk geeft van alleen zijn waarheid te propageren, en zijn waarheid ligt uitsluitend bij de sossen en bij de homo's. Homo's-niet-sossen zouden geen echten zijn en sossen-niet homo's al evenmin. Ik peins dat hij graag wat bekendheid uit beide delen wenst, om zichzelve wat groter te maken (politieke aspiraties .?) In onze niet-diskriminerende maatschappij zouden idealiter de homo's nergens mogen speciaal opvallen, alhoewel bij toeval overal aanwezig en overal als vanzelfsprekend aanvaard. Niet meer of niet minder dan vb. kaalhoofdigen of snorrendragers. En aangezien die laatsten toch hun eigen vereniging en vedettes hebben ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik leg geen norm op !! ik ben gewoon blij ook al woon ik gewoon samen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waar zijn jullie wanneer het gewone blanken zijn die aan gay-bashing doen? Waar ben je hier op 't forum, wanneer jouw vriendjes weer eens beledigend en scheldend posten in de homo-topics? Ik leef liever in een maatschappij waar holebi's dezelfde rechten hebben en waar ELKE vorm van geweld wordt aangepakt en gestraft dan in een maatschappij waar de holebi's hun geljke rechten niet krijgen. Want in die 2de vorm van maatschappij kan je het geweld en de homohaat, die evengoed nog zal voorkomen, evenmin vermijden. Integendeel zelfs, jij voedt die nog want als ze niet als gelijkwaardig worden beschouwd zullen er altijd zieke geesten zijn die dat als een vrijgeleide zien om er op te kloppen.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() roze driehoeken... worden misschien "bedreigt door de bruine pest..." maar dan is dat niet het Vlaams Blok !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het gaat 'm dus idd niet om het welzijn van de holebi maar om weer een stok te hebben om op de allochtonen te slaan.
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is nu typisch voor de likerzijde in België net als na de incidenten in Antwerpen door antisimitisch gedrag van migrantenjongeren ging sinister van Justice de racismewetten strenger toepassen en ging daarbij het Vlaams Blok viseren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Toppunt van hypocriesie mijn beste !! Wie zei of schreef : " gooit de homo's van de hoogste toren van de stad ?" het Vlaams Blok ?????????????? van een grap of een mop is er nog niemand gekwetst of bedreigd geweest !!!!!!!!!!!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eén Iman heeft dat geschreven ja, is die representatief voor de hele moslimwereld? Die heeft tenminste zijn standpunt duidelijk gesteld en schaamt zich er niet voor of gaat niet doen alsof ie het beste met de homo's voor heeft. Ben ik het eens met die uitspraak? Neen. Vind ik het schandalig? Ja. Als jij morgen een kind hebt met flapoortjes zeg dan ook maar dat ie niet moet zeuren als hij alle dagen op school grapjes moet aanhoren en er mopjes over olifanten worden getapt. Maar soit, daar gaat het niet om, het gaat erom dat jij je niet alleen laatdunkend over holebi's uitlaat, je beschimpt hen én je gunt hen niet dezelfde rechten want ze zijn inferieur aan de hetero's. En uitgerekend jij gaat zeggen dat de holebi's beter bij jou bescherming komen zoeken want daar is zo'n grote slechte meneer die hen kwaad wil doen. ![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 4 september 2004 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Wij zijn perfect en zij zijn slecht...(fout) Wij zijn klein en zij zijn groot...(juist) ... tjong tjonge... verman U toch eens en wees toch eens man zeg... Flapoortjes is een afwijking... vind jij dat je een afwijking hebt? Ja? 2 mogelijkheden: A/ Leer leven met uw afwijking (troost U, niemand is prefect) B/ laat U behandelen (als dat mogelijk is uiteraaard) maar probeer toch niet steeds het linkse noch het rechtse gedachtengoed voor uw zelfverklaarde "afwijking" te recupereren...tjonge tjonge |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Nog maar eens op de knop klikken voor Fistel, die rechtse flapuit kan het weer niet laten. Ik raad iedereen aan die dat gescheld van dit soort Blokkers en neonazi's beu is, direct te anticiperen.
![]() |
#33 |
|
![]() Fistel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
daar zijn argumentatief klankenpalet echter beperkt is tot deze paar fulmineringbraakselen beledig je met "thepiano" evenwel elke eerlijke en klassieke muziekliefhebber tot in het diepst van zijn ziel... daarom Triangel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() sinister de justice... snap je die niet ? HETERO'S ZIJN NIET SUPERIEUR !! ik zei dat nergens !! het Vlaams Blok had eens moeten zeggen : "gooi die gasten een van de toren !" dan had je reacties die tientallen keren harder waren geweest dan nu het geval was en gegarandeerd hadden ze een proces aan het blokbeen hadden ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Wie jankte hier geregeld dat ie helemaal alleen moest discussiëren tegen 3 anderen? Weet je hoe ze in de psychologie jouw denkwijze noemen? Projecteren... daar kan jij wel wat van hee? Ik zie niet in waarom ik mij zo persé moet "vermannen", ik ben best tevreden met mijn zachte vrouwelijke kant. In de letterlijke zin van het woord zijn flapoortjes inderdaad een afwijking en zo ook linkshandigheid, bijziend of verziend zijn en homoseksualiteit. Namelijk dat het afwijkt van de meerderheid. Verder heb ik, in tegenstelling tot wat bij jou in vorige posts al is vastgesteld, géén problemen met wie of wat ik ben. Jouw negatieve zelfbeeld en paranoia dien je dus echt niet op anderen te projecteren.
![]() |
![]() |
#39 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 | |