![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Vind je de foto in mijn onderschrift walgelijk, provocerend? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
15 | 26,79% |
neen, wat zou er daar walgelijk aan zijn? |
![]() ![]() ![]() |
41 | 73,21% |
Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Binnen drie jaar jubileum: 25 jaar Voil Jannet!
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet walgelijk, enkel klef, zoals ook het songtekstfragment erboven.
En in mijn ogen irrelevant voor dit forum, even irrelevant als een foto van een heterokoppel. Maar 't is je vrijheid om je hier een klef imago (Bartje) aan te meten, God moet zijn getal hebben. Het belangrijkste is dat de foto technisch niet stoort, ik bedoel: het is voldoende beperkt in omvang, zodat het geen problemen oplevert bij het scrollen, zoals dat met sommig vlaggegezwaai e.d. wel het geval is. PS: Is dit een 'maatschappelijke discussie'? Haal je hoofd eens uit je navel....
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 5 september 2004 om 08:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Duw dat manneken zijn hartje niet toe! Als ge jarenlang onder zware sociale druk gestaan hebt en uw geaardheid in 't geniep moest beleven, dan is dat normaal dat ge, nu er een kentering is, een beetje overreageerd. Dat is meer uit een soort ongeloof dat het nu plots allemaal zonder veel bezwaren kan. @Bartje Trek het u niet aan jongen. Post gerust schone-mannen-prentjes. Ook als ge ooit trouwt en een kindje adopteert. De hetero's hebben hier ook hun babe-keten met smakelijke mokkels om op te geilen. En als de forumhomofoben lastig doen, dan geeft ge een PB'ken, dan zal ik ze wel eens overschoeffelen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geaardheid in het geniep beleven.... ik kan je zo een aantal cafés noemen in Leuven, waar er ook jaaaren geleden al helemaal niets in het geniep werd beleefd. Hangt er natuurlijk vanaf wat je in het geniep noemt, er bestaat ook nog een wet op de openbare zedenschennis. Anderzijds, en ik vind dit niet in tegenspraak met de vorige alinea, die kentering zie ik zo niet. Ik bedoel, een groot deel van de bevolking heeft het moeilijk met homoseksualiteit en vindt homoseksuelen abnormaal (in de zin van afwijkend van wat gebruikelijk is, klopt dat oordeel overigens), dat is een maatschappelijke realiteit die in mijn ogen nog maar weinig veranderd in vergelijking met een jaar of 10 of 15 geleden. Het is niet omdat er aan homoseksualiteit meer aandacht wordt aan besteed in de pers of dat homo's mogen trouwen dat er minder homohaters zouden zijn of minder mensen die met homoseksualiteit moeite hebben (er speelt overigens ook een boemerangeffect in grotere media-aandacht voor een minderheid). Maar bottomline: * als Bartje graag die foto in zijn onderschrift wil, dan doet hij maar, 't zou erg zijn mocht ik daar iets over te zeggen willen hebben, stel (totaal onrealistische hypothese) dat de moderators zouden beslissen dat die foto niet kan omdat het over een homokoppel gaat, dan zal Bartje op mijn volle steun kunnen rekenen * als ik iets klef vind, dan maakt het mij niet uit of dat van een homo of een hetero komt. En mijn klefheidsoordeel over het totaalbeeld van de nick, de foto en het onderschrift van Bartje is 8,5/10.
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 5 september 2004 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() Zou een pakkende slogan of een link naar een degelijke homosite niet doeltreffender zijn dan zo 'n half beeldschermvullende foto?
En met homosite bedoel ik een site met duiding.
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar goed, het ging me in mijn reactie aan Superstaaf in essentie niet over de Leuvense horeca... het ging me om een verschil in perceptie. De tweedeling die Superstaaf maakt (jarenlang in het geniep/nu plots allemaal zonder bezwaren) zie ik niet, tenminste niet in de laatste 10-15 jaar. Wel eerder (jaren 60-70).
![]() |
![]() |
#38 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsss... W�*t een taaltje...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Gouverneur
|
![]() Raf sorry dit gaat te ver.. eerst Bartje met zijn homo obsessie, nu jij met die obscene walgelijke foto.
[size=4][/size] Laatst gewijzigd door Rock Against Communism : 5 september 2004 om 11:58. |
![]() |
![]() |