![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Het kan me geen hol schelen of dat gastje een Sikh, een Roma of een paria is. Belgie zit VOL. 11 miljoen mensen op zo'n klein oppervlak. We kunnen de instroom niet blijven opvangen. Bovendien kweken die allochtonen gelijk konijnen, dus dat komt er ook nog eens bij. Genoeg is genoeg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() dbbl
Laatst gewijzigd door Peche : 11 februari 2014 om 10:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik wel een probleem vind is dat de instanties de bevolking niet maar aankunnen. Van polities tot ziekenhuizen. Als ik bv op een vrijdagavond naar het ziekenhuis moet, dan ga ik wel paar gemeentes verder. Je schrikt je een bult als je alle wachtlijsten samen telt en vergelijkt met pakweg 20 jaar geleden. 20 jaar geleden werden we vlot geholpen met een glimlach en toch met de nodige tijd. Nu zit ge een anderhalf tot twee uur te wachten om op 5 minuten weer buiten te staan.... Bouw een keer school en ziekenhuis bij in plaats van een voetbalstadion lans de E17? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben daarvoor hun eigen landen en gemeenschappen waar meestal nog plaats zat is! Dat ze daar orde op zaken stellen en hun leven inrichten ipv dat van andere landen te gaan ontwrichten en letterlijk uit te buiten, terwijl ze er nog misprijzen voor hebben ook, soms! Migratie en migranten, laat maar komen! Enkel diegenen die nuttig en nodig zijn voor de maatschappij ipv de verzameling werkloze probleemgevallen die nu de straten vullen. Liever dood dan...klinkt o zo zielig en triestig enz. Maar zo lopen er nog miljoenen rond op de wereld! Hier opstapelen tot we eronder bezwijken? Laatst gewijzigd door andev : 18 februari 2014 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |