![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Banneling
|
Alles hangt af van in hoeverre ze de waarheid voor de Vlamingen kunnen verborgen houden; indien ze daar goed in slagen is er een kans voor de traditionele partijen en voor EDRII; maar Vlaanderen gaat dat enorm zwaar betalen; maar ja dan zal het te laat zijn.
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Europees Commissaris
|
Dank u...als je nu ook nog mijn krantje wil brengen en een kopje thee aub? Ik zal met mijn gedachten bij u zijn als u op de barricaden staat.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
|
|
|
#24 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Mooi een land dat zijn bestaan kan rekken door de onwetendheid en door het in stand houden van die onwetendheid van zijn landgenoten; met andere woorden een bananenrepubliek, of liever gezegd een bananenkoningsrijk. In ieder geval niets om trots op te zijn. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In tegenstelling tot wat sommigen lijken te denken, leven wij al meer dan 180 jaar niet meer in 1830, hoor...
|
|
#26 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#28 |
|
Burgemeester
|
Als je wil dat Belgie een volwaardig land wordt met gelijke bevolkingsgroepen, waarom dan geen federale kieskring waar Noord voor Zuid kan stemmen en Zuid voor Noord? Nu zijn de belangen te groot om bij de eigen bevolkingsgroep te scoren en de andere uit te spelen. Dit is gewoon aansturen op splitsen. Je hebt dan nog de gewestelijke regeringen als zoethoudertjes die dan weer hun belangen te verdedigen hebben, en zo versnippert de boel, wat handen vol geld kost, en wat krijg je ervoor? Veel belastingen en weinig pensioen
|
|
|
|
|
#29 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben tevreden dat je dat beseft.
|
|
|
#31 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Banneling
|
Citaat:
alleen de Belgische grenzen liggen definitief vast? En u heeft het altijd over realiteit? |
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#34 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik had zo'n flauw vermoeden dat je het niet zou snappen...
|
|
#35 | |
|
Minister
|
Citaat:
Zouden een aantal van die "brave huisvaders" niet te motiveren zijn met klaar en duidelijke visie naar de toekomst toe. En met klaar en duidelijk bedoel ik dan niet een opsomming van mogelijke doemscenario's, want dan kruipt die brave man nog verder in zijn schulp. En met klaar en duidelijk bedoel ik dan niet een opsomming van gebakken lucht en/of luchtkastelen. Een visie waarin hij zich kan vinden en waar hij mee zijn schouders wil onder zetten? Je hebt pioniers, visionairs en voortrekkers nodig, maar ook volgers die mee willen werken aan zo'n project. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#38 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie zei dat alweer?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|