![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Je wil informatie van een federale dienst | |||
ze zijn telefonisch niet bereikbaar |
![]() ![]() ![]() |
2 | 50,00% |
ze antwoorden ook niet binnen de twee weken op je mail |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ze antwoorden zelfs niet binnen de vier weken op je mail |
![]() ![]() ![]() |
1 | 25,00% |
ze antwoorden zelfs niet binnen de acht weken op je mail |
![]() ![]() ![]() |
1 | 25,00% |
Aantal stemmers: 4. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe, geen antwoord ? De vraag 'U weet toch wat er gebeurd met organisaties die slecht geleid worden...' is volgens mij perfect te beschouwen als een retorische vraag..... Iedereen weet dat in de privé zo'n organisatie failliet gaat, en bij de overheid gewoon doorgaat... Of niet ?
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
Ik bedoelde, nog geen antwoord van de dienst in kwestie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
Spannend, hé ? ![]() Maar 'k zou toch eens beginnen zoeken of er daar geen klachten- of ombudsdienst is, en of er daar ook zo'n intern reglement is i.v.m. de maximumperiode voor het beantwoorden van vragen. Hier, dus : http://www.mobilit.belgium.be/nl/contact/info_klachten/
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 26 februari 2014 om 08:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Kijk, ze moeten ervoor zorgen dat die diensten functioneren.
Het aanhangwagentje is een prototype dat mogelijk in productie kan worden genomen. Hoe willen ze nu dat de industrie opleeft als het kader ontbreekt. Nu, voor mij niet gelaten hoor, België is een zakdoek groot en er wacht een hele wereld buiten de grenzen. Ik voel mij niet geroepen om de de strijd aan te binden met alle federale diensten die België rijk is. Die gekken van financiën vreten al genoeg van mijn tijd weg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Jij bent hier nog maar pas aangewaaid hé. Ze moeten mij nog op mijn eerste leugen betrappen hoor. Hier, speciaal voor U. En vandaag nog geen antwoord. Hoeveel van die herinnering-mails moet ik zo opsturen volgens u? En dan is het volgens u een lastercampagne...wel,wel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Er zullen koppen rollen op federaal niveau, wees daar maar zeker van ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Nog niks. 2 maand nu.
Begin maar een projectje om wat mensen aan het werk te krijgen...wel,wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Heeft iedereen hier aanwezig wel al zijn belastingen betaald? Ze hebben misschien geen internet en/of brieven meer.... Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 23 april 2014 om 09:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Nog niks...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Altijd de schuld van een ander...
Wedden dat Daelemans een N-VA stemmer is? |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een goed onderbouwde email aan een overheidsdienst (federaal, gewest, of lokaal), is efficiënt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nooit mailen, altijd bellen dan heb je er direct een aan de lijn. Tegenwoordig kan je met je gsm opneem-aps downloaden om de gesprekken op te nemen.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 10 mei 2014 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
![]() Citaat:
Dit lijkt echt wel een komische film. Citaat:
Eens geweten bij onze ambtenaren is het goed mogelijk dat ze helemaal geen telefoons en geen mails meer beantwoorden. Alleen nog fax. Hiervan kunnen ze nog beweren dat ze 'onleesbaar' waren of per ongeluk door de kuisvrouw zijn weggegooid. België anno 2014.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb het wel over goed onderbouwde e-mails aan overheidsdiensten, meestal via een contactformulier op de website van de dienst zelf. Als de overheidsdienst weet waarover je praat, en je dus niet in het wilde weg schiet, dan komt er zeer snel een accurate reactie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Vervolgens enkele herinneringen en tot op heden niks mogen ontvangen. Enkele dagen... ergens zo'n 150 - valt dat nog onder enkele? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of topic natuurlijk;
want ik vind ook dat we van ambtenaren meer mogen verwachten dan het gemiddelde in de privé (en als die mensen dat niet kunnen 'leveren', dan ligt het meestal aan de politiek. Als pakweg de toeristische dienst - fictief voorbeeld - op last van de politiek twee jongedames met simpel diploma lager middelbaar moet aannemen voor front office dienstverlening, waar eigenlijk twee m/v met een diploma bachelor toerisme zouden moeten zitten ....) Maar in de privé is het krak het zelfde. Koop eens een nieuwe auto, waar iets ambetants aan mankeert. Veel succes bij je Calvarie. Koop eens een tweedehands met garantie .... begin er maar niet aan. Bestel eens een salon, en het verkeerde tafeltje wordt geleverd .... Koop een hondje bij een 'erkende fokker' ... ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |