![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met alle respect voor de mensen die effektief vervolgd worden, en zeker met homosexuelen die hun geaardheid niet mogen betonen, maar ik begin toch wel de walgen van al dat westerse "We are the best" gedoe.
Ik ken persoonlijk een ex-moslim gezin dat naar hier vluchtte omdat hij ginds in de politiek een extremistisch standpunt had ingenomen alvorens het licht te zien, en dus nu voor zijn leven moest vrezen; Komen die mensen hier aan en het eerste wat de kinderen krijgen in het asielcentrum: KORANLESSEN. Dan vraag je je toch af waarmee we bezig zijn. Die mensen vluchten voor het islamitische geweld en lopen met open ogen hier in dezelfde islamitische val. Groepen die elkaar ginds de kop inslaan en hier allemaal "asiel" krijgen, kunnen mekaar nu gezellig in het westen de kop inslaan, met een beetje geluk is er nog ergens wel een witte die als mogelijke oorzaak kan worden aangewezen. Inheemse mensen, gepensioneerden die hier amper rondkomen en in een oud vuil en onderkomen appartementje moeten wonen omdat ze zich niks anders kunnen permitteren, moeten vijf jaar en langer op de lijst staan voor een sociale woning omdat "vluchtende" niefaniers die niet weten hoe ze een toilet moeten doorspoelen, voorrang krijgen; sociale woningen die er dertig jaar staan moeten worden afgebroken wegens helemaal gestript..... Als ik de Metro neem voel ik me in derdewereldland.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |