![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Jij hebt dus nog nooit een film met lelijke acteurs gezien?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 februari 2014 om 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb hem gezien. Ik vond hem niet slecht. Vooral de bluegrass-soundtrack vond ik goed te pruimen. Maar dit was naar mijn gevoel niet de beste Vlaamse film van het laatste decennium. Loft vond ik bijvoorbeeld beter. Maar dat zal een kwestie van smaak zijn. Et des gouts et des couleurs...
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als ik mij vrolijk zou maken zondag, dan zou ik mij niet vrolijk maken omdat TBCB geen Oscar wint. Ik zou me wel vrolijken maken omdat de belgofiele fossielen dan voor de zoveelste keer stof mogen vreten in plaats van te zwellen van "belgische trots". Ik heb het sowieso niet erg begrepen op dat kunstmatig fanatisme dat men cultiveert naar aanleiding van culturele of sportieve evenementen. Je zal me bijvoorbeeld nooit betrappen op blijdschap als een Vlaamse voetbalploeg een Waalse ploeg afpoeiert, simpelweg omdat het me geen zak kan schelen. Ik ken die mensen niet, en mochten ze plots in het niets verdwijnen dan zou dat compleet geen effect hebben op mijn leven. Dus kunnen hun 'resultaten' mij niet boeien. Idem dito voor filmsterren. Ik zal het dus ook nu al op voorhand zeggen. Als strakjes de Rode Duivels met de staart tussen de benen terugkomen van Brazilië, dan zal ik kraaien van plezier. Niet omdat die voetballers hun trofeetje niet hebben gewonnen. Dat laat mij immers sowieso compleet onverschillig. Wél omdat de tegen dan ongetwijfeld buiten alle proporties opgeklopte tricolore gekte dan wééral een misplaatste farce zal gebleken zijn.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". Laatst gewijzigd door abramis brama : 28 februari 2014 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nee, eerlijk waar niet. Iedereen heeft het recht op een mening. De mening van Baetens terzake doet er ook compleet niet toe. Zij is geen politica, en ik ben er tamelijk gerust in dat de politieke visie van een actrice omzeggens geen impact heeft op het electoraat. Baetens is overigens een van mijn favoriete Vlaamse actrices. Ondanks alles. ![]() Haar rollen in Sarah en Code 37 zie ik er hier te lande niet veel nadoen.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Blijkbaar stel jij je géén vragen bij de buitenissig opgeklopte media-aandacht die naar dergelijke non-events uitgaan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als je een oscarnominatie krijgt voor een goede film die desalniettemin niet goed genoeg is voor een Oscar, dan is het zeer waarschijnlijk dat je die Oscar niet zal winnen. De andere genomineerde films zouden dan immers nóg minder Oscarwaardig moeten zijn. Lijkt mij onwaarschijnlijk, in dit geval... Als je een voetbalploegje naar een WK stuurt, en dat ploegje ontbeert alle topspelers die andere nationale ploegen wél huisvesten, dan is het zeer waarschijnlijk dat dat ploegje roemloos ten onder zal gaan. Je hoeft ook geen Mme Soleil te wezen om te kunnen voorspellen dat N-VA bij de verkiezingen in mei op �*lle niveaus de grootste partij van het land én van de kunstmatige entiteit 'belgië' zal worden. Evenmin vergt het een zesde zintuig om te kunnen voorspellen dat partijen (nou ja) met een zuiver belgicistische visie opnieuw mijlenver onder de kiesdrempel zullen blijven spartelen, zo ergens in de schaduw van het nochtans ook al microscopisch klein geworden LDD.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Antwoord: nee. Trouwens alle sport en entertainment nitwits boeien me even sterk. Niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 februari 2014 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik had het hem graag zelf zien schrijven.... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". Laatst gewijzigd door abramis brama : 28 februari 2014 om 20:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ik het zo stellen, als ik weet dat een film acteurs bevat waarvan het zicht alleen al me fysiek ziek maakt, dan kijk ik daar niet naar.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij mis je zo een pak goede films, series,... Maar goed, het blijft een persoonlijke voorkeur... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() van hetgeen jij dan weer in de "tettendraad" post, krijg ik (en ik niet alleen) dan weer "maaglast". T'is altijd iet eh.
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() Hoopvol gestemd blijkbaar. Wees eens eerlijk. Wat verwacht u dat de kans is dat belgie unitair zal zijn binnen dit en 30 jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, heb je dan geen acteurs van wie je zegt, daar kijk ik niet naar? Ik hoor dat er een nieuwe film is van De Kampioenen, ga je daar naar kijken? Van die onderbroekenlol en smoelentrekkerij word ik onpasselijk.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 28 februari 2014 om 20:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zet je me best even op negeren alvorens de tettendraad open te doen.
![]() |
![]() |