Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 maart 2014, 18:25   #21
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Dat snap ik dus ook niet..hoe kan je een ideologie die haaks op onze grondwet staat, zomaar toelaten???

Ik heb daar ook al dikwijls aan gedacht!!
Enige is dat het niet erg spannend is: we weten dat ze allemaal bruin krulhaar hebben!
Mss moeten we eens een actie doen: aan elke hoofddoekfanaat een muilkorf geven. In die symboliek zouden ze zich toch moeten vinden?!
Ik vraag mij af hoe het kan dat een handjevol extreemlinksen bijna een hele bevolking kunnen gijzelen met hun politiekcorrecte huichelarij en onzin. Zij duwen de islam door onze strot, omdat zij geen kiezers meer hebben tussen de autochtone bevolking. Hoe laag kan men vallen om een hele bevolkingsgroep te verraden ten voordele van eigenbelang en godsdienstfanatici, die niets met ONZE cultuur inzitten. Meer nog, die onze cultuur willen vernietigen.

Minipartijtjes zoals groen, rood en blauw, die nauwelijks boven de kiesdrempel uit komen, gebieden ons hoe wij moeten leven en denken. Veel mensen klagen over het gedrag van moslims, maar worden bij de minste en dikwijls terechte kritiek teruggewezen voor zogezegd racistisch en islamofoob gedrag.

Ik vraag mij soms af: leven wij hier nu eigenlijk in een Westerse cultuur of een moslimcultuur?
Oud 13 maart 2014, 18:30   #22
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Ik vraag mij af hoe het kan dat een handjevol extreemlinksen bijna een hele bevolking kunnen gijzelen met hun politiekcorrecte huichelarij en onzin. Zij duwen de islam door onze strot, omdat zij geen kiezers meer hebben tussen de autochtone bevolking. Hoe laag kan men vallen om een hele bevolkingsgroep te verraden ten voordele van eigenbelang en godsdienstfanatici, die niets met ONZE cultuur inzitten. Meer nog, die onze cultuur willen vernietigen.

Minipartijtjes zoals groen, rood en blauw, die nauwelijks boven de kiesdrempel uit komen, gebieden ons hoe wij moeten leven en denken. Veel mensen klagen over het gedrag van moslims, maar worden bij de minste en dikwijls terechte kritiek teruggewezen voor zogezegd racistisch en islamofoob gedrag.

Ik vraag mij soms af: leven wij hier nu eigenlijk in een Westerse cultuur of een moslimcultuur?
Meer en meer in een moslimcultuur.

Mss hebben die linkse rakkers meer gemeenschappelijk met de fascistische islamideologie dan wij bessefen of toegeven. Ze zijn beiden op absolute macht uit dus de ware strijd zal er pas komen als de muzzelreutjes-en teefjes hun pijlen op de linkiewinkies gaan richten.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2014, 18:34   #23
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Moslimbashers.....waren die maar vroeger op het toneel verschenen, die sch**treligie zou nu zoveel noten op haar zang niet hebben of vind jij dat die bende fascisten recht hebben op het verwerpen van de vrouwenrechten, kinderrechten....mensenrechten in het algemeen?? En dat enkel en alleen OMWILLE VAN EEN INGEBEELD VRIENDJE?????
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Oud 13 maart 2014, 19:43   #24
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Welke maskers zijn afgevallen?
Dat vraag ik me ook af. Ik ben altijd al tegen islamitisch uitschot geweest, hoor. Misschien nu nog net iets meer dan vroeger.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2014, 20:07   #25
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Kijk eens aan. De maskers vallen af en de ware aard komt naar boven als je die zogezegd "niet-racistiese moslimbashers" eens wat weerwerk biedt en met pijnlijke feiten konfronteert die niet in hun eigen politiek-korrekt kraam passen. Zij zijn de echte politiek-korrekten van vandaag, want hun opvattingen zijn vandaag de échte politieke mainstream. Zij zijn helemaal niet de arme slachtoffertjes die ze zo graag uithangen.
Kan je echt niets beter verzinnen, jongen?

Laatst gewijzigd door Lukkas : 13 maart 2014 om 20:09.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2014, 20:16   #26
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk eens aan. De maskers vallen af en de ware aard komt naar boven als je die zogezegd "niet-racistiese moslimbashers" eens wat weerwerk biedt en met pijnlijke feiten konfronteert die niet in hun eigen politiek-korrekt kraam passen. Zij zijn de echte politiek-korrekten van vandaag, want hun opvattingen zijn vandaag de échte politieke mainstream. Zij zijn helemaal niet de arme slachtoffertjes die ze zo graag uithangen.
How 'bout a shot of truth in that denial cocktail?
Oud 13 maart 2014, 22:55   #27
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ach zo,en dat met een artikeltje waarin het nog geeneens om een belgische situatie gaat....

Zal ik u eens de belevenissen vertellen van een moslima collega van mijn dochter die samen met haar man een perfect voorbeeld van integratie vormen,en die zich vrij westers opstellen wat kledij betreft...

Wel,dat collegaatje klaagt er steeds weer over dat zij voortdurend wordt lastig gevallen én uitgescholden door haar eigen geloofsgenoten voor hoer omdat zij in het openbaar géén hoofddoek draagt...

En nee ,het zijn géén autochtonen die daar verantwoordelijk voor zijn,maar haar eigen racistisch ingestelde geloofsgenoten voor wie integratie blijkbaar een brug te ver is,en die vooral niet willen dat hun vrouwen zich westers kleden ...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2014, 23:55   #28
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ach zo,en dat met een artikeltje waarin het nog geeneens om een belgische situatie gaat....

Zal ik u eens de belevenissen vertellen van een moslima collega van mijn dochter die samen met haar man een perfect voorbeeld van integratie vormen,en die zich vrij westers opstellen wat kledij betreft...

Wel,dat collegaatje klaagt er steeds weer over dat zij voortdurend wordt lastig gevallen én uitgescholden door haar eigen geloofsgenoten voor hoer omdat zij in het openbaar géén hoofddoek draagt...

En nee ,het zijn géén autochtonen die daar verantwoordelijk voor zijn,maar haar eigen racistisch ingestelde geloofsgenoten voor wie integratie blijkbaar een brug te ver is,en die vooral niet willen dat hun vrouwen zich westers kleden ...
Dat vind ik erg, zie. Ik kan groot respect opbrengen voor allochtonen die zich wel degelijk proberen aan te passen. Maar ja, zoals je ziet zijn er nog teveel imbecielen die een broodnodige en grootschalige mentaliteitswijziging verhinderen...
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be