Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 maart 2014, 14:07   #21
Charlie don't Surf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
zoals U blijkbaar nog steeds niet doorhebt is voor mij het ideologische gedachtengoed van islam nauw verwant met die van het nazisme. Niet voor niks heeft Dolfje een heleboel van zijn strategieën uit de koran gehaald.

In die zin is het dus voor bij inderdaad gelijk als iemand die zich in een baard-outfit hult gelijk aan wie zich in een SS uniform tooit.

Je hadt trouwens ook "gematigde" nazi's nietwaar? Dus dan kon het toch allemaal geen kwaad?
Bron ?
Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2014, 14:09   #22
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf Bekijk bericht
Bron ?
lezen.
Toevallig voorbeeldje

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 12 maart 2014 om 14:11.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2014, 14:20   #23
Charlie don't Surf
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet voor niks heeft Dolfje een heleboel van zijn strategieën uit de koran gehaald.
Bron hiervan ?

Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 12 maart 2014 om 14:28.
Oud 12 maart 2014, 15:48   #24
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Castor Troy Bekijk bericht
Facial hair kan best mooi zijn hoor, tenminste als er geen leftovers van gister tussenzit die hun eigen huisje boompje maden gaan leiden..
Persoonlijk denk ik dat een baard oftewel goed staat, of niet staat. Een baard kan evengoed een man er ouder uit latn zien, wat niet bij elke man past. Zelf heb ik een voorkeur voor mannen zonder baard. Het is in mijn ogen ook gewoon hygienischer.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2014, 16:31   #25
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Castor Troy Bekijk bericht
Maar je hebt tig veel onderscheid tussen moslims circe, net zoals bij christenen, protestanten of wat dan ook.. Alleen komt het bij moslims meer aan de oppervlakte zijnde door civilization.
Laat me niet lachen bever, er zal wel onderscheid zijn maar als het er op aan komt trekken ze allemaal aan hetzelfde zeil. nog niet opgemerkt hoe ze onmiddellijk gelijk kiekens samentroepen als er een discussie tussen een allo en een auto is ? Het is en blijft een achterlijk kuddevolk zonder de minste persoonlijkheid behalve die dan van hun verering voor hun opper pedofiel. Wat ge bedoelt dat het er bij moslims meer aan de oppervlakte komt dankzij de beschaving, dat snap ik niet. Het zijn en blijven in iedere normaal denkende mens zijn ogen, een hoop wild om zich heen krijsende barbaren als ge iets over hun idool zegt. Er zit dus een hemelsbreed verschil tussen het geloofsfanatisme van de moslims en andere godsdiensten. En niet zomaar iets dat eventjes niet of wel zichtbaar is, of zoals ge zelf zegt niet aan de oppervlakte komt.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2014, 19:17   #26
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Laat me niet lachen bever, er zal wel onderscheid zijn maar als het er op aan komt trekken ze allemaal aan hetzelfde zeil. nog niet opgemerkt hoe ze onmiddellijk gelijk kiekens samentroepen als er een discussie tussen een allo en een auto is ? Het is en blijft een achterlijk kuddevolk zonder de minste persoonlijkheid behalve die dan van hun verering voor hun opper pedofiel. Wat ge bedoelt dat het er bij moslims meer aan de oppervlakte komt dankzij de beschaving, dat snap ik niet. Het zijn en blijven in iedere normaal denkende mens zijn ogen, een hoop wild om zich heen krijsende barbaren als ge iets over hun idool zegt. Er zit dus een hemelsbreed verschil tussen het geloofsfanatisme van de moslims en andere godsdiensten. En niet zomaar iets dat eventjes niet of wel zichtbaar is, of zoals ge zelf zegt niet aan de oppervlakte komt.
Ik vraag me af waarom de meeste moslimmannen niet gewoon onder 'n trein springen. Ik bedoel, dan heb je die 70 maagden toch zo veel sneller, nietwaar?
Oud 12 maart 2014, 20:20   #27
Charlie don't Surf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Ik vraag me af waarom de meeste moslimmannen niet gewoon onder 'n trein springen. Ik bedoel, dan heb je die 70 maagden toch zo veel sneller, nietwaar?
Oud 12 maart 2014, 20:43   #28
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf Bekijk bericht
Welja, het was maar 'n bedenking, hoor. Ze ploffen zichzelf nu al in grote aantallen. Waarom zou je je als alpha moslimmannetje ook maar met één maagd tevreden stellen als je Oppersmurf er je 70 aanbiedt?
Oud 12 maart 2014, 20:44   #29
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Dubbel.

Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 12 maart 2014 om 20:51.
Oud 12 maart 2014, 20:45   #30
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
boehoehoe, waar is mijn zakdoek?
Niet zo afstandelijk zijn, de varkens en de koeien voelen dat ook.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2014, 20:46   #31
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad, hoe dom kun je nu toch zijn als autochtoon om daar in te trappen ? Het is gewoon een list, strategie. Massa's oudjes die van nature tegen al die allochtonen waren beginnen er nu vol lof over te spreken omdat er al eens een allochtoon voor hen op de tram zijn zitplaats heeft afgestaan. Dat was lange tijd nooit zo. Ze zullen eens zo hard toeslaan die allochtonene eens ze ons vertrouwen gewonnen hebben. En de naieve autochtoon dan "zie je wel ze zijn toch zo kwaad nog niet". Ik wil het oudje niet zijn dat per ongeluk laat uitvallen tegenover zo'n "lieve" allochtoon dat Mohammed een pedofiel was.

Circe schijnt dat precies nog niet te snappen. Spijtig want ik reken haar voorlopig nog onder een van de beter geinformeerde autochtonen hier op politics.

Kan het niet of is het soms onmogelijk dat het een list is van die zgz. goed geintegreerde allo ? Stel uzelf die vraag. Zweert hij zijn boekje af ? Ik vrees van niet.
Oud 12 maart 2014, 20:48   #32
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oud 12 maart 2014, 22:43   #33
Castor Troy
Schepen

Castor Troy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik bedoelde: ... zijnde door minder mate van beschaving. Wat ik dan niet wil globalisering want er zijn wel degelijk beschaafde gebieden tussen.
Castor Troy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2014, 00:08   #34
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
'n Mohamedaan krijgt enkel 72 hoeries als ie als 'martelaar' sterft, en dat is nìet onder 'n trein springen of enkel z'n èigen leven nemen, maar zichzelf laat ploffen met zoveel mogelijk ongelovige honden-slachtoffers, zie je?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be