![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 maart 2014 om 14:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 12 maart 2014 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Persoonlijk denk ik dat een baard oftewel goed staat, of niet staat. Een baard kan evengoed een man er ouder uit latn zien, wat niet bij elke man past. Zelf heb ik een voorkeur voor mannen zonder baard. Het is in mijn ogen ook gewoon hygienischer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Laat me niet lachen bever, er zal wel onderscheid zijn maar als het er op aan komt trekken ze allemaal aan hetzelfde zeil. nog niet opgemerkt hoe ze onmiddellijk gelijk kiekens samentroepen als er een discussie tussen een allo en een auto is ? Het is en blijft een achterlijk kuddevolk zonder de minste persoonlijkheid behalve die dan van hun verering voor hun opper pedofiel. Wat ge bedoelt dat het er bij moslims meer aan de oppervlakte komt dankzij de beschaving, dat snap ik niet. Het zijn en blijven in iedere normaal denkende mens zijn ogen, een hoop wild om zich heen krijsende barbaren als ge iets over hun idool zegt. Er zit dus een hemelsbreed verschil tussen het geloofsfanatisme van de moslims en andere godsdiensten. En niet zomaar iets dat eventjes niet of wel zichtbaar is, of zoals ge zelf zegt niet aan de oppervlakte komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Dubbel.
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 12 maart 2014 om 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'n Mohamedaan krijgt enkel 72 hoeries als ie als 'martelaar' sterft, en dat is nìet onder 'n trein springen of enkel z'n èigen leven nemen, maar zichzelf laat ploffen met zoveel mogelijk ongelovige honden-slachtoffers, zie je?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |