![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hé, dat wou ik ook schrijven
![]() Weer het bewijs : great minds think alike!
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo gauw uw lichaam er helemaal aan gewend is om dagelijks extra water binnen te krijgen, gaat dat niet veel verschil meer maken.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Choh ja mijn pens is niet zo groot dus ik dieet niks.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan geloof je dat je dat wel gaat kunnen als je aan't 'dieeten' bent?
Eet normaal, gezond voedsel. Laat het 'gesnoep' tussendoor. Beweeg af en toe eens een beetje. Voila. Na een half jaartje ziet ge eruit zoals uw lichaam heeft gekozen hoe het eruit wil zien. En dat gaat niet als een fotomodel zijn, maar het gaat uw eigen, gezonde lijf zijn. Hier wat meer, daar wat minder en laat degene die daar problemen mee heeft maar oprotten. Veel gemakkelijker , effectiever en gezonder dan eender welk dieet.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mja, alhoewel dat iedereen schijnbaar een set-point gewicht heeft, maw iemands vetcellen kunnen doorgaans wel in volume afnemen maar niet in aantal, dus tja, ik zit vast aan dat aantal hé .. het enigste dat ik kan trachten te doen is het wat in toom proberen te houden want éénmaal een bepaald stadium voorbij, vermenigvuldigen vetcellen zich .. en om ze dan onder controle te houden is quasi mission impossible ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() edit: Net als bij Marie heeft dat water drinken voor de maaltijd geen invloed op mij, ik blijf gewoon evenveel naar binnen spelen, snoepen kan ik doorgaans wel gemakkelijk laten maar waar ik vooral van hou is zout en vet .. zo zal ik in een frituur gemakkelijk eerst een Sprite drinken alvorens aan de frietjes met tartaarsaus te beginnen .. mmmmmmm!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voor alles is wel een oplossing, zet een paar bloempotten vol met stevia en je hebt de basis van je eigen zelfgemaakte sprite. ![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben het hier dus wel over diëten!
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En/of amfetamine pakken. Kijk maar naar BDW, daar heeft de speed wonderen verricht ! ![]() Als je het gezond wil aanpakken, enkele hoofdregels : - van alles eten, maar zonder overdrijven -niet eten tussen de maaltijden - vermijd snoepgoed, patteekes, koffiekoeken enz - doe aan sport ! Niet 1 x per week u totaal uitputten, en de rest van de week niets, maar eerder elke dag een halfuurtje. Powertraining bvb, + 2 maal per week een gevechtssport. Dat zijn heel volledige sporten,waar je alle spieren gebruikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |