![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Overgewicht is een groot probleem dat te vaak gebanaliseerd wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.nu.nl/gezondheid/1422361/...goedkoper.html Maar eh, vieze dikzakken ! doodmaken die hap !! @@ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Uit datzelfde artikel: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat boeit jou het nu dat andere mensen hun nabestaanden pijn doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dat boeit me. Ik ben er zelf ook rechtstreeks mee geconfronteerd geweest en kan me er dus goed in inleven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Wat lief, ben je altijd zo begaan met iedereen? Labiele toestanden toen jij een stukje Syrië op het nieuws zag? Er is een verschil tussen empathie hebben (wat ieder mens heeft, behalve psychopaten) en niet meer kunnen relativeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Natuurlijk ben ik niet altijd zo begaan met iedereen. Dat spreekt toch voor zich? Met mijn relativeringsvermogen is niets mis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, ik denk juist volkomen het tegenovergestelde als jij. Ik vind dat de maatschappij mensen met obesitas moet stimuleren zichzelf dood te eten. De samenleving is immers beter af zonder mensen waarbij de hersen capaciteit niet verder gaat dan de drang tot het eten van de Mac Donalds om de hoek. Hetzelfde met roken: men zou per direct al die waarschuwingsplaatjes op sigarettenpakjes moeten stoppen. En mensen die roken stimuleren tot meer roken. En ja, roken is ook slecht voor het milieu. Maar dat maken wij wel weer goed door een of andere technologische revolutie. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een gewichtsbeperking opleggen voor het rijden met en auto : dikzakken moeten dan maar te voet gaan ! Goed voor het milieu en goed voor hun gezondheid !
![]() |
#32 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn voorstel: Met dit plan krijgen de Vlaamse huiskamers wekelijks topentertainment op de buis voor een beperkte kostprijs. Kidnap elk half jaar een tiental michelins in frituren en fastfoodresto's en zet die op een paradijselijk eiland. Engageer een productiehuis en noem het Expeditie Robesitas. Naast het sowieso moeilijke overleven en de te verwachten interne strubbelingen is er elke week een zware fysieke proef. De winnaar krijgt eten. Soms zijn er ook psychologische proeven waarbij de deelnemers bijvoorbeeld om ter langst van hun klein taartje moeten afblijven om een grote taart te krijgen, of er wordt hen een makkelijke manier om zelfmoord te plegen aangeboden waarmee ze aan het harde eilandleven kunnen ontsnappen. Op het eind van elk seizoen komen ze dan of fit terug, of ze liggen ginder op het strand te rotten. Misschien niet 'humaan' voor sommigen maar dan kaats ik terug: is dit humaan? ![]() |
|
![]() |
![]() |