![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. ah bon .. had u iets aan te merken jegens mijzelf ? .. ik ben uitermate benieuwd om te mogen vernemen wat ik recentelijk dan wel gestolen zou mogen hebben .. fijn dat u ook bijhoudt wie ik bedrogen zou mogen hebben .. dus laat ons maar eens lekker persoonlijk worden : wie bedroog of bestal ik ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 27 maart 2014 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zei ik.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is schrikwekkend dat N-VA, CD&V en VLD zo aan geheugenverlies lijden dat ze niet eens meer weten wat er in het vorige stadsbestuur gebeurd is, terwijl ze er nochtans allen deel van uitmaakten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. mij goed .. ik bedroog mijzelf .. maar wie bestal ik ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. blijkens anderen in deze thread maak ik mijzelf blaaskens wijs .. zoiets laat een mens niet onbewogen .. vandaar dat ik het voor alle duidelijkheid toch maar eens navraag .. insinueert u nu dat nva, cd&v en ovld er te Antwerpen momenteel hun eigen onbenul opleuken ?
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 27 maart 2014 om 20:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Lees ook het artikel in de Trends van deze week over de manier waarop de sossen het pensioendossier volledig mismeesteren om hun mantra van "iedereen even arm" (behalve la gauche caviar) in de praktijk te brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. daarvansnietgesproken .. den lev kan men moeilijk nen sos noemen .. in gdansk aan de schelde windt momenteel een andere waai ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jazeker .. ouwe gabber .. je bent terug en met een andere nik .. welkombak !
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 27 maart 2014 om 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die zit ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 27 maart 2014 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |