![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() Heel goed! Relidioten én bietserige altruïsten gedeporteerd! Nu alleen nog de Islam wegwerken daarginds.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom zou er meer vrijheid en tolerantie moeten zijn voor een godsdienst dan voor gelijk welke andere ideologie? Omdat er een opperwezen bij te pas komt?
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Stel je voor dat Wilders of gelijk wie een pamflet uitdeelt met volgende tekst. Dit zou helemaal niet aanvaard worden.
Merk op dat dit letterlijk uit de Koran komt maar dan ongelovigen vervangen door moslims/Islam en omgekeerd. - O sympathisanten, houdt geduldig vol en biedt geduldig weerstand en rust u uit voor de strijd - Als zij zich van u afkeren, grijpt hen en brengt hen ter dood waar ge hen maar vindt. - Ik zal terreur zaaien in het hart van de moslims. Slaat hun het hoofd af, verminkt hen in alle ledematen. - Doodt de moslims waar ge hen maar vindt, neemt hen gevangen en belegert hen en bereidt hun alle soorten hinderlaag. - Strijdt tegen de moslims in uw omgeving, en laat hen hardheid in u vinden. - Luistert niet naar de moslims en bestrijdt hen met grote ijver. - Etc etc etc... Bij moslims mag dat blijkbaar wel, kennelijk omdat ze in een opperwezen geloven. Lijkt me veel gestoorder dan 'Willen jullie meer of minder Marokkanen?'.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 30 maart 2014 om 09:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De beleving ervan resulteert vaak genoeg in een overtreding van de lokale wetgeving, bijvoorbeeld gaan vechten in Syrië (mag niet volgens de lokale Belgische wet).
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 30 maart 2014 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zie ook de edit van mijn vorige post aub.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 30 maart 2014 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Laat ons even niet vergeten dat we in europa een geschiendenis van "onverdraagzamheid" achter ons hebben en ons realizeren dat wie de geschiedenis niet kent gedoemd is haar te herhalen. Bovendien komt d "religieuze onverdraagzaamheid" ook voor in niet-moslim staten zoals bv. Israël waar het voor christenen verboden is om
bekeerlingen te werven onder de joodse gelovigen. Bovendien zijn "onverdraagzame moslim-staten" zoals Saoedi Arabië en Marokko uitstekende bondgenoten o.a; in de strijd tegen het moslim-terrorisme... Problematisch is intussen wel de vortdurende aangroei van "politiek-religieuze" vluchtelingen zoals atheïstische Turken, Iraniërs, Marokkanen enz.. nu nog aangevould met Holebi-vluchtelingen uit de Russische federatie e.v.a. "Homofobe" landen... Maar is dat werkelijk een probleem ? Is het geen historisch gegeven dat een gebied waar vrije meningsuiting, dialoog en gewetensvrijheid heerst doorgaans meer welvarend en politiek sterker is dan de duistere gebieden vol van bijgeloof en dictatoriale onderdrukking ?
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Godsdienstvrijheid" is bijvoorbeeld een begrip dat geschrapt mag worden. Maak er ofwel "ideologievrijheid" van of zwijg er over. De Koran verbieden zou waarschijnlijk leiden tot chaos en terrorisme dus mede daarom denk ik ook dat het geen goed idee is, maar scheer andere ideologiën dan over dezelfde kam. Maar ik denk dat we het eens zijn. Is er iemand die gelooft dat Godsdienst een andere status dient te krijgen dan gelijk welke ideologie en waarom?
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 30 maart 2014 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Begrijp ik je goed als je zegt dat het verspreiden van korans strafbaar moet zijn?
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Nou nou, nog hooguit tien jaar islamisering in de Randstad in nederland en 70 procent zal islamitisch zijn, dus dan is het direct Sharia, radicale genderapartheid, extreme blankenhaat, hindoehaat, christenen deportaties, en vlag van islam zal wapperen op het binnenhof en naast de koninklijke wimpels van het paleis. De koning zal dan besneden zijn en de koningin zal een doekjespoes zijn in Nederland.
halleluja, multikukeluku is mislukt en geploft. Einde welvaartsstaat is einde tolerantie en einde Westerse beschaving dus begin etnische zuivering in heel Europa, een nieuwe Moderne Kruistocht met nieuwe kruisridders in BMW's en op rolschaatsen. zie dit maar: [29.03.2014] Elma Drayer (4) Peter Breedveld op 30 03 2014 at 19:26 schreef dewanand: namaste Sonja en Olav, Hier leuke vraagstelling dan maar mbt ‘positief denken’, typische kromme denkers logica: Wieroe miauwt positief denkend dit nu: ‘Miauw bruin koelie typslaafje van mij, kijk jochie, Geert Wilders denkt erg positief als hij met zijn stinkende witte muil brult, van ik zal even regelen dat er minder Marokkanen zijn in Den Haag, omdat hij bedoeld dat die 22 procent werkloze Marokkanen met behoud van WW, WAO, Wajong, bijstands rechten AOW lekker gedeporteerd worden naar Marokko om daar hele jaar suikerfeest te gaan vieren in de woestijnen met heerlijke, strakke, blote Halal baargeitjes op kosten van de domme ‘blanke’ Hollandse belasting betalers en volgens het woonlandbeginsel (aangepaste uitkering aan welvaartsniveau in Marokko).’ ‘Hierom is het toch gek dat de Marokkanen en andere buitenlanders negatief denken nu hierover en massaal aangifte doen van racisme tegen PVV en Geert Wilders.’ ‘Ach, miauw, wat willen die luie, domme, nulkommanul, zwarte, linkskontdraaiende halal, inteelt aapjes dan nog meer?’ miauwallahaha Wieroe de slimme, nudistische Hindoe kat uit Delft kennisstad http://www.frontaalnaakt.nl/archives/elma-drayer-4.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En wat is er sindsdien gebeurd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel deportaties zijn er de afgelopen jaren gebeurd? Alsook: hoe werden deze mensen gedeporteerd? Per vliegtuig? Onder welke omstandigheden? Wie er meer informatie over heeft mag die altijd delen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het christendom ziet men geen tegenstelling tussen geloof en rede.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook al word het boekske dan zo dun als sigaretten-papier... ![]() |
|
![]() |
![]() |