![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is trouwens maar één koran , met daarop gebaseerde " scholen" die er andere meningen op nahouden, maar allemaal de koran als basis zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jaja allebei. of waren het er geen drie? Heb ze ooit gezien op VRt of zo. Op één avond? twee avonden? ik weet het niet meer.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Och,de meeste vrouwen van mijn leeftijd betalen nu om op een loopband te mogen staan,er bestaan ook trappen machines om de indruk te geven dat ze omhoog gaan.En stilstaande fietsen met scherm,zodat ze bijna echt kunnen fietsen.Niets praat de ongelijkheid en dwang goed.
Maar als dat een therapie is.Dan gaan ze allemaal water halen.Alleen gaan ze het weggieten voor ik er een druppel van drink. Rare wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb de film gezien, zoals toch niet weinigen. Een boek, een film, interpreteer je zoals je wilt. Wat was de bedoeling van de filmmaker ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Giserke. Zijn de rooms katholieken dan geen christenen ? Ben benieuwd naar je antwoord.
Het antwoord mag het onderwerp uiteraard niet in de weg staan. Laatst gewijzigd door Rudy : 3 april 2014 om 13:33. Reden: La source des femmes |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hierbij kan ik alleen vaststellen dat de handel en wandel van de katholieke kerk niet strookt met wat de bijbel verkondigd als filosofie. Het zelfde kan men zeggen over Jehova's getuigen, Mormonen en andere sektes. Gewoon de 10 geboden nemen als basisprincipes voor het oordelen of een organisatie de basis filosofie hanteert of niet.. Laatst gewijzigd door giserke : 3 april 2014 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Gij zult niet stelen" "Gij zult geen andere goden dienen" "heb Uw naasten lief" Ik weet niet hoeveel interpretaties je daaraan kunt geven. Maw, met alleen al die 4 uitspraken in de Bijbel kun je de kerk in zijn bloten zetten. Laatst gewijzigd door giserke : 3 april 2014 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Circe, vooral niet beginnen zeveren. Dit belet niet dat katholieke christenen werden (of worden) geconfronteerd met het oude testament. Zo oud ben ik nog niet, en je bent niet jonger dan ik. Destijds werd het scheppingsverhaal in geuren en kleuren verteld tijdens de godsdienstles op de lagere school. Verhalen uit het oude testament maakten deel uit van de katholieke godsdienstles. Adam en Eva zou ik nooit hebben gekend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Topicstarter Alice zou wel een Rooms Christelijk mens kunnen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() SWTP. Maakt momenteel niets uit. Ik vind dat als je rancuneus bent dit best in het gezicht zegt van de persoon in kwestie duidelijk maakt, en niet achter de rug tegen derden zoals tegen mij, bijvoorbeeld.
Ik ben oud genoeg om zelf mijn conclusies te trekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |