![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
Bekijk resultaten enquête: Een goede N-VA score is voor mij | |||
Tussen de 25 en de 30% |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Het niveau van de provincieraadsverkiezingen (27%) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Het niveau van de vorige federale verkiezingen (ca. 30%) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,00% |
Tussen de 30 en de 35% |
![]() ![]() ![]() |
10 | 40,00% |
Tussen de 35% en de 40% |
![]() ![]() ![]() |
4 | 16,00% |
Alles wat de 40% evenaart of overschrijdt |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,00% |
45% of meer |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,00% |
50% of meer |
![]() ![]() ![]() |
3 | 12,00% |
Ik ben geen N-VA stemmer |
![]() ![]() ![]() |
5 | 20,00% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom sluit de N-VA geen kartel af met de Ø-VLD.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
van wat durf je dromen zonder het luidop te moeten zeggen; van wat durf je dromen; wat verhoop je dat erg optimistisch maar net realistisch is; wat is statistisch een realistische uitslag; en dan verder, maar negatief dan, naar beneden. Dat zijn dus geen tegengestelde geluiden, maar wel gradaties van optimisme, realisme of pessimisme. Voor het volgende ben ik optimist: de pvda gaat de sossen pijn doen; de VLD-van-het-PS-model gaan pijn lijden door het centrum-rechtse karakter van de nva. de tsjeven hebben een aantal stokoude oer-kaloten-stemmers kwijt gespeeld wegens natuurlijk overlijden. Naar mijn bescheiden mening, zal Groen niet achteruit gaan; zij verliezen niet aan de pvda; zij bekoren een flink aantal naïef-jeugdigen-groenselachtigen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. ik zou er geen traan voor laten mochten de vlaems-nazionalisten onder de kiesdrempel eindigen .. wensvol denken ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk willen we allemaal de 40% overschrijden, maar we moeten met onze voetjes op de grond blijven en werken voor iedere stem. Is het resultaat 30%, dan is het goed, ieder procentje meer is natuurlijk beter. Ons vertrekpunt zijn de verkiezingen van 2010. |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
N-VA Els Demol 1/10 Minneke De Ridder 1,5/10 Reinilde Van Moer 1/10 Miranda Van Eetvelde 1/10 VB Guy D'Haeseleer 1/10 Onafhankelijk Alexandra Colen 1/10 |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft u ook uitslagen van politiekers van andere partijen?
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een linkje is ook goed, ik zoek het zelf dan wel uit. |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idem dito voor de nva, maar daar durfde de Standaard niet zo goed, (mogelijks omdat ikzelf lid ben ... graptjen Pol) dus justeren met 3 punten. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. waarvandaan die schroom ? hoe scoort de grote gouwleider ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waar is de tijd dat ze 30% en meer haalden. De SPAsten gaan zich meer dan ooit moet vastklampen aan Di Rupo en zijn bende rooie parvenus. |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. ik ga er geen traan voor laten als de sossen onder de kiesdrempel eindigen .. ook niet als de tsjeven eronderdoor gaan .. de liberalen .. ik ben geen huilebalk .. vlaems-nazionalisten duidelijk wel ..
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 30 maart 2014 om 17:11. |
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn buizen over de partijgrenzen heen. Echter nergens en zo dikwijls een schabouwelijke 1/10 als bij de N-VA. |
|
![]() |