![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor bepaalde producten heb je in Nederlandse supermarkten van oudsher een minder divers aanbod, maar dat gaat dan weer niet op voor andere. In Nederland vind je bijvoorbeeld allerlei soorten peperkoek, daar waar je bij ons misschien twee, drie, hoogstens vier soorten in de rij ziet staan. Wil je iets van het Oostblok zien, ga dan naar een Aldi. Ongeacht of die in Nederland of België ligt. Eén merk chips. Eén merk mayonaise. Eén merk bonen. Enzovoort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik hier lees, is dus een oproep tot staatsregulering in de prijzen. Vaarwel vrije markt dus...!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb daar geen probleem mee. Als "de" Belg het niet lust, blijft het in de rekken van AH liggen. Als "de" Belg het wel koopt, vindt hij die "broodje kroket"-cultuur dus best te pruimen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Een vraagje: die concurrerende prijzen van de AH. Gaat dat alleen op voor vers voer, melk en vlees van Belgische producenten?
Er zijn veel producten van niet-Belgische herkomst. Bananen, blikjes sardientjes, koffie, thee enz. Zijn die soms niet goedkoper dan elders? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom vind jij dat een een consument niet beschermd dient te worden aan een "broodje kroket"-cultuur en wel tegen hard drugs ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongetwijfeld. De vraag is of onze samenleving met dergelijke achteruitgang gediend is. De Amerikaanse eetcultuur is hier ook van grond geraakt met take-away, nachtwinkels, walking dinners, fast food etc. Dit is mijn inziens geen verrijking.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij nog 1 broodje satekroket , aub
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een vrij land beslist de burger wat hij of zij eet. Ik betwijfel trouwens dat een portie friet met bijhorende frikandel zo veel gezonder is dan bijvoorbeeld een uitgebalanceerde walking dinner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Andere producten zijn in Nederland dan weer duurder. Of AH België ook hier de lijn doortrekt, is me even niet duidelijk. Ongetwijfeld niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ze in Nederland als frieten serveren is nog veel degoutanter. Het is tot sprieten samengeperste aardappelpuree die ze frituren. Lekker goedkoop.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 2 april 2014 om 21:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zowel voeding als drugs zijn gereglementeerd. Als je alles vrij laat is er geen controle over de kwaliteit.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je geen vergelijkingsgrond ziet waar wil je dan voedsel niet reglementeren en drugs wel ?
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
•Acerta •AVEVE •SBB •Agri Investment Fund •MRBB •Agro •...
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beide zijn gereglementeerd. Als men gratis hard drugs zou toelaten kan men een groot cliënteel kweken. Die tactiek is Albert Heyn nu aan het proberen op de Vlaamse markt met hun weggeefvoedsel.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een groot bewijs dat de boerenbond geen banden heeft met het ACW. Het is een zuil op zich. Het is trouwens de MRBB die de koepel vormt.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 2 april 2014 om 23:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weggeefvoedsel? Geef eens wat producten met prijs per kilo of liter a.u.b.
|
![]() |
![]() |