![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() ik vind het goed dat hij aandacht vraagt voor minder belichte ziekten. En ik hoop dat de voorzienigheid of de wetenschap zijn lot alsnog kan verzachten of omkeren. We staan te weinig stil bij hoe kwetsbaar wij als mensen niet zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je zelf een familielid hebt gehad met een andere aggressieve vorm namelijk ALS en de lijdensweg van die mens kan je niet anders dan meeleven met hem en zijn familie. Dat de administratie dan 1 week voor zijn dood en 9 maanden na de aanvraag zijn goedkeuring geeft aan geldelijke steun om zijn verzorging te betalen is wel het werk van diezelfde politici. Dat je nadien ook nog 3 maanden administratieve rompslomp en geloop hebt, om dat geld terug te storten naar de staat is ook het werk van diezelfde traantjespinkende politici. En neem gerust van mij aan, dat er slechts in de marge onderzoek word gedaan voor deze ziekten. Oorzaak? Er zijn er te weinig om veel geld mee te verdienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij zat daar als een hoopje ellende, als je daar niet door geëmotioneerd wordt , ben je eigenlijk geen mens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Medicijnen gebruiken als partydrugs is wel iets anders dacht ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is N.V.A dan wel expliciet voorstander van Medicinale Cannabis ? Daarmee wordt bedoeld net als bv in de VS of NL ea dat je cannabis bij de apotheek kan kopen voor medisch gebruik mits voorschrift.Indien van wel trek ik mijn woorden terug....
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 april 2014 om 07:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() laat me duidelijk zijn ik ben niet tegen het medisch gebruik van cannabis...maar er moet omzichtig mee omgegaan worden net als met elke andere drug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk....dit betwist ik ook niet maar ik vroeg me af of N.V.A voorstander is van medicinale cannabis.....ja dan neen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Alle sterkte aan die man,
maar is het nodig een topic aan hem te wijden? Was één van de zovelen die zijn broek zat te slijten en een parlementairsloon opstreek zonder een vinger uit te steken.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was inderdaad zeer emotioneel. Ik heb het op video gezien.
Maar wat me ook zo verwonderde was dat de helft van het halfrond leeg was. Waren dat de franstaligen die gewoon niet waren komen opdagen? Het is wel opvallend. Bekijk de zeer emotionele videobeelden: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...0403_VanNoppen
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Persoonlijk menselijk leed en politiek zijn elkaars tegengestelden ondanks het feit dat het tweede van het eerste zou moeten leren. Misschien zouden we naar aanleiding vban de komende verkiezingen wat meer "sukkelaars" in onze vlaamse, belgische en europese parlementen moeten stemmen. Mensen die niet willen beknibbelen op sociale zekerheden
die het werkloos maken van massa's mensen toejuichen als zijnde een sanering van de staatsfinanciën, mensen die de researchbudgetten en de subsidiëring ervan niet willen beperken, mensen die "zorg" willen uitbesteden aan privé firma's die op de kap van die "sukkelaars" winst wensen te maken. "Minder staat" = "meer sukkels"
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gevoelloze klootzak.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Als staaltje zelfbewieroking kan dat wel tellen. En dat komt dan van een klimaatnegationist die het beter weet dan het puikje van de klimaatwetenschappers.
|
![]() |
![]() |