![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een confederaal belgië-met-koning?
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Link Link2 Dat er handel is tussen landen, geen problemen mee, dat die andere landen naast die handel aan volksverhuizingen doen (handel & wandel ![]() Zoals ik al eerder wist te schrijven, ik denk dat ik die bewuste 25 Mei in mijn bed ga blijven, het zal toch niets uithalen te gaan stemmen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat deze kledij een zuivere bestendiging is van de ondergeschikte positie van de vrouw die op die manier duidelijk maakt dat haar lichaam eigendom is van de man, daar wordt precies niet bij stilgestaan. Ooit stopte ik met Groen/Agalev stemmen omdat Mie Vogels een hoofddoek opzette als ze naar een gesubsidieerd theekranse van marokkaanse vrouwen ging. Ik vrees dat NVA nu toch ook mijn stem kwijt is. Ik begrijp dat ze moslimstemmen (geen allochtone stemmen in het algemeen, chinezen hoeven geen hoofddoeken en Congolezen evenmin) willen aantrekken, maar dan zijn ze in mijn geval wel vlaamse stemmen kwijt. Men kan geen twee heren dienen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 april 2014 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() In Antwerpen hengelt Dewever duidelijk al lang naar de moslimstem. Niet moeilijk het is straks de grote meerderheid aldaar. Maar wie Dewever stemt stemt voor een kalifaat Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel verliezen ze met een Vlaams programma, ofwel winnen ze als kalifaat - inderdaad.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() ik ben tegen het opdoeken van de (free for all) SZ..... maar het is zowat het enige dat de totale vervreemding kan stoppen. Indien er niets meer te rapen is trekken de hmm gasten weg. kijk naar de steden die het FN in handen had. Geen multiculsubsidies meer , geen positieve discriminatie etc en in orange trokken ze zelf weg. Of zoals ze in holland zeggen de broek zelf ophouden.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Overigens de n-va is zeer hypocriet want de grootste bron van verfransing in vlaanderen is de migratievloedgolf die zij zelf in het EU parlement ondersteunen.
Wie n-va stemt ...stemt dus ook voor verfransing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Dat meen je niet, dat ze mij een boete zouden durven geven, om in mijn bed te blijven liggen, al dan niet in goed gezelschap 'verkerende' ![]() Kalifaat Dat klinkt zo een beetje als: Als het kalf verdronken (verzopen) is, dempt men de put ... Alhoewel dat het dan weer twijfelachtig is want, 'nadat er iets fout gegaan is, maatregelen gaan nemen die al veel eerder hadden moeten genomen worden' dan lijkt mij de beste optie, juist de grenzen te sluiten ... N-VA, ze gedragen zich enorm wispelturig ... Waarschijnlijk weer kortzichtig van mijnentwege maar toch ... Van op het ogenblik dat alle vrouwen in België zullen verplicht worden een boerka te dragen, dat gaat pas lachen worden dan ![]() Citaat:
![]() Enig 'leesgenot' ... link
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 april 2014 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() WIE stelt de regels in? Me dunkt degenen die de VERPLICHTING tot het dragen van... instellen. Niet degenen die weigeren mee te gaan in de vernederende verplichting.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het dragen is geen wettelijke verplichting. Trouwens door het dragen, tijdens zijn vrije tijd, te verbieden zal men de problemen niet oplossen. Daar is wel wat anders voor nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door tegen het hoofddoekenverbod te zijn, distantiëren ze zich dus op dat vlak, ook al gaat dat wat in tegen hun techniek om trachten de VB kiezer over te halen. Waarschijnlijk is de berekening bij de N-VA dat er meer te winnen is aan de linkerkant, dan ze zullen verliezen aan de rechterkant door dit standpunt, en geeft hen dat een argument om te stellen dat ze niks met de "bruine" kant van het VB te maken hebben. Dat ze daardoor wat islamofiel overkomen moeten ze er dan maar bij pakken. Zo kunnen ze misschien zelfs nog wat volk mee op de trein krijgen. Een standpunt van een partij heeft nooit iets met "principes" te maken ; ze moet enkel maar doen alsof. Een standpunt van een partij heeft enkel te maken met het zich differentiëren van anderen qua verkocht verhaaltje.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 6 april 2014 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Dat is totaal fout aangezien mijns inziens een overgrote meerderheid voor hoofdoekenverbod aan loket en in onderwijs is. De n-va hengelt al geruime tijd expliciet naar de moslimstem in voral antwerpen, gent. Zie ook in willebroek eentalig Turkse pamfletten etc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in welk land leef jij? Natuurlijk is een moslimverplichting geen WETTELIJKE verplichting. 't is daarom dat ze er telkens mee naar de rechter lopen en eisen dat ze zes maanden loon krijgen omdat ze als een papegaai verkleed achter de kassa willen zitten zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 april 2014 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Het moslim zijn op zich( bij geboorte) is al een verplichting .... met de doodstraf bij afvalligheid. Dat op zich zou eigenlijk de islam buiten de wet moeten stellen. Al de rest is krankzinnige politieke correctheid die ons onze manier van leven zal kosten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In plaats van een Panda pak had Bart misschien beter zo eentje aangetrokken zoals het er op het ogenblik aan toe gaat. (Kameleon)
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |