![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Mooi signaal: onze kerken worden bezet door moslims. Dan heb ik nog liever dat ze worden afgebroken.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 7 april 2014 om 21:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() 2! Walgelijk dat men zoiets toestaat! Dan heb ik nog liever dat ze die locatie omvormen tot een ontmoetingsplaats voor de lokale jeugdbeweging of zo...
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 7 april 2014 om 22:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Proficiat aan de moslimgemeenschap voor alweer een afgetekende overwinning op het oude, zieke Europa.
De symboliek van deze overname is niet gering: Het kruis wordt letterlijk vervangen halve maan. Hun vreugde is groot en dit sterkt hen zeker in hun vastberadenheid: Deze moskee zal nooit meer een kerk worden en er zullen nog veel kerken volgen. Ze zouden bijna medelijden krijgen met die vluchtende, baan ruimende Europeanen maar dat hebben ze niet, want zwakheid verdient geen medelijden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En kijk wat daarvan gekomen is...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ergens in een draadje schreef ik aan de hand van een artikel in de kranten dat er zo al 282 van dat soort tempels (moskeeën dus) zijn in België. Normaal gezien had er geen enkele mogen zijn. Dat men kerken afbreekt geen problemen mee, daar zijn er uiteindelijk ook teveel van maar zou men er inderdaad beter een sociaal woningpark (voor onze mensen) van maken op die plaats. Zoals iemand al schreef, een ontmoetingsplaats voor jongeren of een mooie groenzone zou ook beter geweest zijn. Nu zet men daar een tempeltje in de plaats waar men wat haatverzen kan in gaan zitten scanderen. ![]() Goed bezig België/Europa (<--sarcasme!) Zoals ik al eerder wist te schrijven, grenzen dicht, niets meer binnenlaten uit andere contreien. p.s. Op medisch vlak valt het ook op dat er weer enorm veel 'in onze landen (Europa) reeds uitgestorven ziekten/aandoeningen' terug hun intrede doen de laatste tijden. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 april 2014 om 07:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat de moslims een gebedsruimte hebben tot daar aan toe, anders zitten ze op straat te bidden.https://www.google.fr/search?q=prier...w=1152&bih=695 http://ripostelaique.com/Nos-videos-...ires-6408.html Dus in afwachting dat ze vertrekken, dat ze een pakhuis opkopen/huren om zich te verzamelen, maar geef ze onze kerken niet. Dat sterkt hen namelijk psychologisch, en dat is voor niets goed. Integendeel, het zou voor ons - én voor henzelf - wenselijk zijn moesten ze hun dictatoriaal geloof van hun schouders schudden. Dan zouden ze eindelijk kunnen evolueren tot redelijke mensen. Laatst gewijzigd door meneer : 8 april 2014 om 08:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men kan van kerken natuurlijk ook "sociaal ontmoetingscentrum" maken, er optredens in voorzien en alvast beginnen met enkel één zondagsmis (moslims hebben ook geen zeven vieringen op vrijdag dacht ik). Als ze er dan - net zoals in de moskee - wat winkeltjes bijmaken en een plaatsje voor een gezellig hapje en drankje, dan zullen ook de kerken wel voldoende klanten blijven hebben.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Twijfelachtige zaak ... Verder 2 met het geschrevene.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zouden het moeten aanpakken zoals de evangelisten, zingen en muziek maken tijdens de mis enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar misschien komen er dagen dat de charters wat meer gevuld worden, en talrijker opstijgen richting Afrika voor reizigers zonder retourticket... Hangt er vanaf wie er aan de macht komt...Op Europees niveau dan. Vermits men d�*�*r alles beslist tegenwoordig. Nationale regeringen zijn verworden tot poppenkasten om de gewone burger een rad voor de ogen te draaien, hoeveel effectieve macht hebben die nog ? Voorlopig is de E.U. top duidelijk pro-immigratie, met de achterliggende beweegreden elk nationalisme de kop in te drukken, en van de E.U burgers een troep ontwortelde en kneedbare eenheidsworsten te maken . De dag dat ze er achter komen dat horde's analfabete godsdienstfanaten invoeren & laten binnenvallen in feite een slechte gok was, veranderen ze misschien van strategie. Laatst gewijzigd door meneer : 8 april 2014 om 08:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als atheist heb ik er geen behoefte aan om naar die zing-missen te gaan. Maar goede optredens zou misschien wel uitnodigender zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De hamvraag is en blijft: De Islam verbieden?
Of gaat dat nog meer fundamentalisten kweken? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is heel simpel: of je verdedigt je cultuur (desnoods met geweld) en je hebt een behoorlijke kans je cultuur te behouden.
Of je verdedigt je cultuur niét en je verliest je cultuur. De islam stelt droog vast dat het Westen voor de laatste optie kiest. Dat mag, maar verwacht dan aub geen respect van de islam. Waarom zouden die in hemelsnaam respect hebben voor mensen die zelfs te lui en te laf zijn om op hun eigen grondgebied hun cultuur te verdedigen? Laatst gewijzigd door Thuleander : 8 april 2014 om 09:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |