![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt dus je geloof nodig om 'goed' te doen? Anders deed je 't niet? Zoiets?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tof èh?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de daden van de roverhoofdman navolgen is blijkbaar geklasseerd bij 'goed'!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Geloof geeft ook een gevoel van verbondenheid. Zelfs als je in een afgelegen plek op aarde terechtkomt en je daar een moslim tegenkomt zal hij je ontvangen als iemand die hij altijd gekend heeft.
![]() |
![]() |
#26 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Wat wij echter op de tv te zien krijgen zijn gekke bebaarde mannen die elkaar afslachten voor meer macht. Die mensen worden door de gewone moslims als duivels beschouwt. Die bebaarde griezels weten zelf ook dat ze slecht bezig zijn, maar ze willen macht en dat krijg je enkel met geweld in bepaalde achterbleven landen. De enige personen die het eens zijn met mij zijn van het Vlaams Belang. Iedereen weet dat ze een hekel hebben aan moslims, maar ze weten dat ze zonder probleem een kantoor kunnen openen te midden van moslims in Antwerpen. Dewinter heeft een goed leven ondanks zijn gescheld op moslims.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik goed vind, kan jij slecht vinden en wat jij goed vindt, zal ik hoogstwaarschijnlijk slecht vinden, de koran bvb., en de daden van jouw profeet, de ideologie die jij aanhangt, vind ik nl. slecht, jij niet, jij zal mijn gedachtegoed waarschijnlijk slecht vinden. Maar wat nog de grootste hersenkronkel is, dat jij meent dat jouw ideologie je op 't 'pad' houdt, welk pad bedoel je eigenlijk, 't rechte pad? Wel, daar hebben miljoenen mensen in de wereld geen geloof/religie/ideologie voor nodig, om 1.; goed te doen/zijn, en 2,; op 't rechte/juiste pad te blijven, zelfs al zijn ze er van overtuigd dat er geen Belangrijk/hoger doel is, m.a.w. er niets is na dit ene leven dat je hebt. Gewoon eigenbelang dus. Voor die 'samenhorigheid' heb je m.i. ook geen geloof/ideologie/religie nodig, integendeel, geloof/ideologie/religie verdeelt de mensen meer dan ze samenbrengt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 13 april 2014 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Je hebt altijd een leider die de macht wil grijpen (en af en toe Allah Akbar roept) en arme mensen die hopen op een beter leven als die leider aan de macht komt. Geef ze allen geld en ze zijn weer de brave burger. En het roepen van Allah Akbar heeft als enige betekenis: Allah is groot en die heeft mij verkozen boven die andere. Het is om anderen te overtuigen van dat zij juist bezig zijn. En de tegenstander roept dat ook, want hij vind dat hij gevolgd moet worden. Gewoon een belachelijk gedoe, dus.
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers. Laatst gewijzigd door nickb : 13 april 2014 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Het geloof verzacht veel pijn. Denk aan de dood: een gelovige gelooft dat zijn geliefden in de hemel terechtkomen en daar beter af zijn, terwijl een ongelovige meer pijn lijdt omdat hij denkt dat die gewoon in de grond blijft. Geef mij dan het geloof.
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij zegt gewoon dat hij het gegeven belachelijk vindt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is wel vergelijkbaar met de Weight Watchers he. Iedereen weet best wel wat een beetje gezond eten inhoudt, maar sommigen missen de nodige discipline en hebben veel houvast aan zo'n puntensysteem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geloof/religie/ideologie indelen bij hobbyclubjes. Gedaan met al die intolerantie veroorzaakt door geloven in onzichtbare wezentjes/sprookjes. Gedaan met uitzonderingsmaatregelen op bestaande wetten voor aanhangers van sprookjes. Gedaan met debatteren over al dan niet 'n kopvod op school of achter 'n loket omwille van 'geloof'sredenen. Alles gecatalogeerd onder ; "hobby"! Simpel zat, we zijn verdorie in de 21ste eeuw!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja mooi gezegd nickb, namaste, Fundamenteel gaat het om de religieuze wijze van het moreel rechtvaardigen van sociaal onrecht, moord, massa verkrachting, geweld, homohaat, vrouwenhaat, genocide, enz. Hamvraag: Waarom leidt elk blind geloof of dogma tot de morele rechtvaardiging van Himsa, oftewel het sanskriet concept van geweld? Ahimsa is het niet gebruiken van geweld maar het Sanskriet concept is erg theoretisch en functioneel. Zoek het op in een goed Sanskriet-Engels woordenboek. Moeilijker wordt het als een hele groep moslimmannen samen zegt 'Allah ho akbar' en op de blanke kaffirs afstormen met kromzwaarden, zoals ze tijdens de middeleeuwen al deden als die oude woeste zwarte Moren. Nu zitten wij hier die oude vete uit te vechten met de genetisch gedegenereerde nakomelingen van al deze Moren en in heel Europa moeten het er nu al minstens 50 miljoen van zijn, incl de ongeborenen die komende 26 jaar nog geboren worden als de nieuwe islamitische trojaanse gehoofddoekte meiden en besneden jihad jongetjes. dewanand en wieroe hindoe fundamentalisten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Westerse mannen die de 'goede' oude tijd missen dat mannen de baas waren => omarm de islamisering ![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Joden worden mensen genoemd, maar niet-Joden zijn geen mensen. Het zijn beesten." Talmoed: Baba mezia, 114b "Hoewel de niet-Jood dezelfde lichaamsbouw heeft als de Jood, verhouden ze zich tot de Jood als een aap tot een mens." Schene luchoth haberith, p. 250 b "De Akum (niet-Jood) is als een hond. Ja, de geschriften leren ons aan de hond meer eer te betonen dan aan de niet-Jood." Ereget Raschi Erod. 22 30 "Geslachtsgemeenschap tussen Ongelovigen is als geslachtsgemeenschap tussen dieren." Talmud Sanhedrin 74b Met "Ongelovigen" (Engels: 'Gentiles', Hebreeuws: 'Goyim of Goijim) wordt bedoeld: niet-Joden, met name Christtenen en Moslims. "Het is toegestaan het lichaam en het leven van een Ongelovige te nemen." Sepher ikkarim III c 25 "Het is de wet om iedereen te doden die de Torah ontkent. De Christenen behoren tot de ontkenners van de Torah. " Coschen hamischpat 425 Hagah 425. 5 of zoals deze: Een Jood mag een drie jaar oud meisje trouwen (specifiek, drie jaar "en een dag" oud). Sanhedrin 55b. "Een zwangere niet-Jood is niet beter dan een zwanger dier." Coschen hamischpat 405 "De zielen van niet-Joden komen van onzuivere geesten en worden varkens genoemd." Jalkut Rubeni gadol 12b Een Jood mag seks hebben met een kind, zolang als het kind jonger is dan negen jaar oud. Sanhedrin 54b. "Als een volwassen man geslachtsgemeenschap heeft met een klein meisje, is het niets." Kethuboth 11b
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 24 april 2014 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor die hoge raad maak ik me evenveel zorgen dan ik me maak om n-va.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
The Council of Islamic Ideology zegt dat wetten tegen kinderhuwelijken on-islamitisch zijn. http://www.indexoncensorship.org/2014/03/pakistan/ http://www.dailymail.co.uk/news/arti...bility-12.html En dan praten we over een land met kernwapens, bende achterlijk islamieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |