![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Met andere woorden : enkel het eerste zinnetje "Je hebt een punt, Luc" was ernstig bedoeld. De rest viel onder het invloedsveld van de ![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind dat Coveliers als 'onafhankelijke' moet gaan zetelen bij het Blok. Die racist pleit al jaren om het cordon te slopen, hij mag het van mij ter plaatse gaan uitleggen.
![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 13 september 2004 om 14:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Smagghe heeft zich al eerder kandidaat gesteld. Misschien vind je hem beter?
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Voor Coveliers stem ik hoe dan ook niet, nooit of te nooit, vorig jaar heeft hij nog mijn stem gekregen met de federale verkiezingen, iets waar ik nu onnoemelijk veel spijt van heb. Dat is typsich iemand om de VLD kapot te maken; als hij voorzitter zou worden zou ik me toch wel héél ernstig moeten bedenken.
Nu Smagghe begint meer en meer mijn sympathie weg te dragen alleen vraag ik me af of hij wel de debatten gaat aankunnen met de partijvoorzitters van andere partijen. En zo superbekend is hij nu ook weer niet hé. Daems, tja, met hem aan het roer zou het een ramp worden, dat is passé. Nu ik denk niet dat hij het zal doen zu. En ja De Gucht was een prima voorzitter en eingelijk kunnen we gene betere meer hebben of hem, was prima in debatten en liet zich nooit onder de stoel praten!
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat heeft de VLD nu al gedaan voor de homo beweging? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou bijna denken dat het Nederlanders zijn. (grapje) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Enkele citaten uit 2000 op een rij, en dan kan je je terecht afvragen of Coveliesr inderdaad niet beter thuishoort bij het VB: - "Ik merk dat pater Luc Versteylen acties onderneemt samen met Alexandra Colen van het Blok. De interpretatie van het cordon sanitair moeten we misschien herbekijken." - "Ik heb met niemand van het Vlaams Blok problemen. En waarom zou ik die mensen geen hand mogen geven ? Het cordon sanitaire werd te veel misbruikt om de machtsbelangen te behouden. Je kan er niet om heen dat het Vlaams Blok in Antwerpen de grootste partij is." - "Wie zegt dat SP-Agalev met 18 zetels op de 55 de meerderheid hebben, zet de demokratie op z'n kop. De VLD is niet bereid daarvoor de rekening te betalen." - "Dat wil absoluut niet zeggen dat we met het Vlaams Blok een meerderheid moeten vormen. Maar de tijd is voorbij dat je zomaar kunt zeggen dat de problemen die het VBlok aanbrengt, flauwe kul zijn." - "Een actieve opsporingspolitiek van illegalen is belangrijk. Maar de groenen (Agalev/Ecolo) kunnen dat moeilijk verkopen bij hun achterban. Daarom dat ik ook gepleit heb om het in Antwerpen zonder Agalev te doen." - "De opvangcentra voor asielzoekers zullen evolueren naar gesloten centra. Desnoods in een vakantiecentrum met een muur errond."
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En zoals je weet heb ik niets tegen een beetje multicultureel. Maar heb ik héél veel tegen een mosliminvasie, waarbij niet alleen de mensen komen, maar ook de cultuur en de religie meekomt en ons opgedrongen wordt. Dat heb je met geen enkele andere gemeenschap, niet met Grieken, Chinezen, Russen of ja, zelfs niet met Georgiërs. Ik eis tenslotte ook niet dat iedereen hier links gaat rijden of elke zondag plumpudding gaat eten. En als Engelse hooligans hier het varken uithangen eis ik dat die hun welverdiende straf krijgen, zonder dat ik daarom Vlamingen ga uitschelden voor racist of xenofoob.
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
krijgt wel jong niet hetero subsidies, ze zijn erkend is homoseksualiteit meer bespreekbaar geworden de adoptie komt er. En ja ik ben een aanhanger van de VLD, en ik schaam me daar helemaal niet voor, maar heb wel een eigen mening en ben het zeker niet eens met alles wat de VLD zegt en doet.
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() is het een schande misschien om liberaal te zijn?
Ik zou niet weten in welke partij ik anders thuis hoor of het ware misschien de NV-A; maar sinds hun kartel met de tsjeven...
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Ja het is een schande om liberaal te stemmen wegens anti-democratisch Tsjeef is inderdaad onmogelijk wegens katholiek anti-homo NVA onmogelijk wegens verkocht aan de tsjeven Sossen: hahaha, daar ben jij veel te intelligent voor ... Er blijft er maar eentje over en dat is die grote democratische centrumrechtse beweging waar plaats is voor iedereen (ook voor holebi's tot spijt van wie het benijdt) die van orde houdt en dat is het Blok. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Laat me niet lachen, kijk eens bij een andere topic '"onderschrift van foto"; mensen die tegen zijn, zijn toevallig Blokkers, alle homofobe praat op dit forum, van Blokkers. Ook het Blok zelf is niet schuw van homopraat uit te slaan.
en ik voor het Blok stemmen; nooit of te nooit; NOOIT JAMAIS NEVER!!!!! Waarom is de VLD niet democratisch?
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ikzelf ben evenwel hoogst verwonderd te moeten vernemen dat jij op deze of gene partij zou stemmen naargelang de teneur van het kiesvee op dit forum. Alle partijen spreken met gespleten tong als het gaat over gezins- en andere waarden. Het blok niet. Kan je de strikte scheiding van openbaar leven aan de ene kant en de sexuele beleving in de privésfeer die het Blok voorstaat niet apprecieren dan ben je inderdaad bij hen niet aan het goede adres. Ikzelf daarentegen beschouw het Blok echter (met uiteraard hetzelfde percentage aan klootzakken als alle andere partijen) als de enige partij die recht voor de raap zegt waar ze voor staat. En neen dat is niet tegen de homo's, de vreemdelingen of andere minderheden, hoe graag, dikwijls en ongefundeerd de partijslaven van de media dit ook proberen als dusdanig te verkopen. Desalnietemin: Kan jij je nooit, jamais, nimals, never, voorstellen voor het blok te stemmen dan zal mijn appreciatie en respect voor jou geenszins een andere vorm krijgen dan degene ik reeds heb door hetgeen ikzelf van jou hier kan lezen en zal ik niet de triangelreflex hanteren om U zo diep mogelijk te schofferen of te vernederen omdat je op politiek gebied toevallig niet mijn mening bent toegedaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door luc broes : 14 september 2004 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() En nog voor andere redenen hoor ben ik niet voor het Blok; hun taaltje, gewoon hun manier van doen bevalt me niet.
Nu op een paar uitzonderingen na kan ik de scheiding tussen politiek en mens zijn wel maken. Maar stemmen voor het Blok, neen, ik kan het gewoon niet, zou het nooit kunnen ook. Dat je zegt dat je mij niet gaat schofferen omdat we een verschillende politieke mening hebben, vind ik tof; en dat kan zeker niet van iedereen gezegd worden.