![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Gedenk Uw helden, doe Uwe Plicht! Geef den Jood en Bolsjewischt aan bij den Bezetter.
Echte burgerplicht, dat.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 29 april 2014 om 17:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben ook zelf moeten gaan bijzitten in 2006 en dat was geen onleuke ervaring. Dacht ook eerst; ik werk er niet aan mee maar dan toch de sprong gewaagd. Meer nog ik kijk al uit naar een volgende oproeping daar ik dit een goeie barometer vind die mij dingen of kan bevestigen of misschien ooit zelfs betere of andere inzichten bij kan brengen. Ge weet nooit. Stemmen zelf is er tot op heden nog steeds niet bij echter. Blijft echter in constante evaluatie.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dan val ik nog liever steendood dan gratis te werken voor die schurkenstaat.
![]() Laatst gewijzigd door elsina : 2 mei 2014 om 22:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() I.e. giet een pint over je t-shirt uit of zo. Dat gezegd zijnde moet ik zeggen dat het al bij al helemaal zo erg niet was, de meeste mensen zijn van ongeveer jouw leeftijd en wonen in de buurt dus qua gezelschap valt dat wel mee. Mijn andere observaties over die dag waren: - dat je als bijzitter geen enkele manier hebt om de stemmen te controleren. Democratische controle is absoluut onbestaande over hoe er werkelijk gestemd wordt. - dat het me opviel dat mensen uit armere wijken veelal erg vroeg kwamen stemmen - dat er ook een aantal migranten waren die geen woord nederlands spraken maar wel wisten dat ze op groen! of sp-a wouden stemmen. Bij dat laatste vroeg ik me toch wel af wie hen had opgetrommeld..
![]() |
![]() |
#26 |
Burger
|
![]() ik ga bijzitten en kijk ernaar uit.
Niet omdat het me boeit, maar je kan het maar eens meemaken. Leuk om eens de mensen in de buurt op hun zondags te zien in mijn nieuwe buurt. Ik weet niet wat ik moet verklaren bij digitale stemmen. Het is niet alsof ik de software kan controleren |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je zal kruisjes zetten op adreslijsten. Dat is jouw democratische controle.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl de voorzitter alles uitlegt haal je een zakflesje boven en neemt een slok. Waarop de voorzitter zal vragen wat hier de bedoeling van is. Dan zeg je gewoon dat je verslaafd bent en het niet kan missen. Grote kans dat je mag gaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aangezien u de software niet kunt controleren, moet u weigeren de stemming goed te keuren. Ik wou dat ik de kans kreeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Monsieur Henri,
Niet op de plicht die je als Belg hebt, komt het aan, maar op de plicht die je als democraat hebt. Driekwart van de rechtsvoorschriften die ons leven bepalen, komt van het antidemocratische eurocratenapparaat. Als democraat zou ik gemotiveerd zijn om mee te werken aan een democratische verkiezing, maar als van tevoren vaststaat dat je voor nep-parlementen kiest die goedkeuren wat de EU-dictatuur ons oplegt, dan is mijn motivatie al wat minder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Héhéhé, ik heb al enkele keren mijn plicht gedaan hoor. Wil je eraan ontsnappen: koude douche, niet afdrogen en dan buiten in de wind gaan staan, succes gegarandeerd.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 9 mei 2014 om 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Welke burgerzin? De burgers daar aanwezig hebben geen enkele reële controle op de stemmen. M.i. zitten die daar enkel als schaamlapje om het 'democratisch' te doen lijken.
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Toeval is dat absoluut niet. Wie men kiest hangt kennelijk wat af van plaats tot plaats, maar bij ons trekt men iedere keer het verkiezingen zijn opnieuw een blik leerkrachten open om te gaan tellen. Hetzelfde blik van de vorige keren wel te verstaan. Ik mag voor de vierde keer opdraven, derde keer op rij...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier en daar krijg je ook een paar koffiekoeken...
![]()
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij was er zo ene die Joden ging aangeven omdat het je burgerplicht was he?
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb evenveel legitieme plichten t.o.v. De Belgische staat als t.o.v. een doorsnee maffia-clan.
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat valt dan te zeggen over de verantwoordelijkheidszin van ambtenaren die betaald worden door die burgers? Die hebben dat enkel tijdens de week en van 9 tot 16 of zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Niuet willen gaan is een kaakslag voor alle medeburgers op deze planeet die geen kans krijgen om via vrije verkiezingen het bestuur van hun land(je) bij te sturen. In feite is het een oproep om een dictatuur in te stellen.
Het is vanzelfsprekend een valabele mening die je zou kunnen uitdrukken door deel te nemen aan de principieel anti-particratische beweging zonder politieke doctrine "PALJAS"
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe het land bestuurd wordt voor de komende jaren is al lang beslist, en de partijen zijn al gekocht en betaald. Dat kaartendek van poppen wat rondshuffelen elke paar jaren verandert daar niets aan. En dat gaat niet over BAM-tracés of panda's of dubbele achternamen en dat soort zever, maar over schulden en centralisatie. De Staat dreigt U af om te gaan stemmen en bijzitten. Dat IS dictatoriaal. Je daar niet tegen verzetten is een oproep om je nog meer te laten uitbuiten en onderdrukken. De Staat tast de grenzen af van waartoe ze de burgers kan dwingen zonder revolte, en dat is blijkbaar heel wat. Dan lopen er nog pipo's als jij rond die dat hele systeem geweldig vinden.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 10 mei 2014 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |