![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn geen honderden burgers die bij Russiche, Amerikaanse of Israelische bombardementen als collateral damage omgekomen zijn, zoals in Tsjetsjenië, Irak of in Palestijns gebied. Neen. Hier gaat het om een echte holocaust die uit pure racistische overwegingen door de Arabieren wordt gepleegd tegen de autochtone zwarte bevolking van Soedan. Met tienduizenden (misschien wel honderdduizenden) onschuldige mannen , vrouwen, kinderen , babies, opa's, etc... die gewoon uitgemoord worden. Het is een volkerenmoord die daar plaats heeft, vandaag de dag de enige genocide in de wereld. De VN moet de Arabieren scherp blijven veroordelen zolang het duurt, en de wereld moet er zo snel mogelijk tegen optreden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() was haben wir nicht gewusst ?
dat er een probleem was met joden in de jaren 30 die hun zionistische politiek gedrag dusdanig doorzetten dat ze in de kaart speelden van diegene die hen al niet echt leuk vond ? een volk op een dermate wijze mobiliseren tegen een groep is niet zuiver demagogie he. ook de christenen werden blijkbaar een bondgenoot, de paus heeft achteraf heel wat mogen uitleggen...maar als je jezelf als "uitverkoren" uitroept...tja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() hehe...zijn we daar weer ?
ik heb je toch gezegd dat ik nog steeds op dagvaarding wacht... en lees me gerust de levieten over de juridische aspecten...Zoals je weet moet ik voor juridisch advies niemand consulteren...hehe en neem de nickjes maar die je wil , hoor. ik blijf wel onder dezelfde. altijd lachen met die fundamentalisten ![]()
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 14 september 2004 om 20:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() ah zo..
goed zenne mijne jongen. ga de don quichote strijd op het internet maar weer aan... Niemand die ervan wakker ligt. je fundamentalisme heeft hier de strijd allang verloren... en het M -O zal ook wel volgen... of niet . maar hier is het spel allezins gedaan.LOL |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() wel ventje, je verliest zeer snel aan inhoudelijkheid en alleen maar een beetje schelden om je er uit te kronkelen. Daar ligt niemand buiten jezelf wakker van. Voldoende te kijken om welke uren je post, dat zegt al genoeg. Dringend dat spul afzetten en naar de psy gaan voor wat verzorging voor het te laat wordt.
Maar in elk geval ben je wel zeer lachwekkend als je probeer je er van tussenuit te kruipen. Die ERW heeft wel het juiste onderschrift gevonden. Passender kon het niet. En daar je het publiek zo amuseert kun je "last post" krijgen. Dat was zo ook zeker bij de paterkes. Die maar gerust voort zenne, dan kunnen we nog eens goed lachen met wat je neerblaft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() en maar zoeken ....en het lukt nooit. mijn lief schattig fundamentalistje toch...
en wanneer begin je weer te dreigen ????? kijk er al naar uit. Shalommekes... |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Het stinkt hier soms wel echt... Godzijdank, niet naar lijkengeur zoals in Sudan.
Het is toch wel een pure schande hoe de VN, U weet wel de organisatie die de wereldscheidsrechter moet spelen (met 5 permanete leden met VETORECHT, waarvan er twee zijn die zelfs de elimentaire mensenrechten niet respecteren!!!) en natuurlijk de EU, de unie die het niet moet hebben van echt ingrijpen maar van de gespleten tong... Ik heb het hier al zo dikwijls gedeponeerd... Hoeveel miljoenen doden hebben deze organisaties op hun geweten (?)... Maanden geleden werd al voorspeld dat zelfs bij onmiddellijk optreden (dus maanden geleden) er minstens 300.000 slachtoffers zouden vallen.... Het is duidelijk dat dit getal met "gemak" zal overstegen worden. Ik weet het, het klinkt bombastisch, maar zouden de VN en de EU niet voor het Internationaal Gerechtshof in Den Haag moeten verschijnen, wegens schuldig verzuim en machtafwending?!? Onze gerenommeerde jurist zou hierop misschien een gefundeerd antwoord kunnen opgeven... Wat me ook meer en meer opvalt... Het zijn steeds steeds de "rechtsen" die op maatregelen aandringen... Nooit de slinkies... ![]() Waar blijft die C-130? ![]() Nogal een geluk dat de VN en de EU zich mijn lot aantrekken... Hopelijk kan ik dat nog een maand op zes rekken! Onvoorstelbaar... de stilte van de correcten! Laatst gewijzigd door Chipie : 14 september 2004 om 21:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() 18/09 Vredesgesprekken Darfoer opgeschort tot oktober De vredesgesprekken tussen de rebellen en de Soedanese regering over de crisisprovincie Darfoer zijn vrijdag in de Nigeriaanse hoofdstad Abuja opgeschort zonder dat een akkoord uit de bus kwam. De gesprekken worden in principe in oktober hervat, zo berichtte de Britse openbare omroep BBC.N
Zo krijgen de Soedanezen nog eens de tijd om tienduizenden meer te vermoorden en de Syriers om hun chemische wapens uit te testen. En wat doet Europa? Wel zeer veel een zeer efficient hebben ze een studie aangevraagd om te bestuderen of het een genocide was, is of zal zijn. En binnen een paar maand kunnen ze dan weer een commissie vormen om te onderzoeken wat er misgegaan is. En dat terwijl miljarden dollars aan Arafat en trawanten geschonken worden om hem met kunstmatige ademhaling het vredesproces in het Midden-Oosten verder te laten boycotten. |
![]() |
![]() |