Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 april 2014, 18:51   #21
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Zie maar dat de Antwerpse politie U niet betrapt met 1 jointje want dan zal je pas beseffen welk je crimineel gehalte is ...Feit is dat dit Topprioriteit is (sommige mensen worden veroordeeld tot celstraffen tot zes maanden voor 1 plantje ) en niet de aanpak van gewelddadige feiten ....
Terzijde: ik ben geheelonthouder
Hmm, jij hebt een probleem met strenge regels in Antwerpen, en komt dat ventileren op een topic over een Gentse verkrachting die straffeloos word gemaakt door een Brusselse rechtbank. Als je er nog even Bart De Wever en Adolf Hitler wil bijsleuren dan is dat meisje ietje minder verkracht.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 18:59   #22
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Hmm, jij hebt een probleem met strenge regels in Antwerpen, en komt dat ventileren op een topic over een Gentse verkrachting die straffeloos word gemaakt door een Brusselse rechtbank. Als je er nog even Bart De Wever en Adolf Hitler wil bijsleuren dan is dat meisje ietje minder verkracht.
Feit is dat geweld in Antwerpen en ook andere delen van het land geweld niet tot de topprioriteiten van justitie behoort ...en andere futiliteiten wel daar gaat het mij om..Die strenge regels zouden beter gelden voor wat mensen echt schade toebrengt !

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 april 2014 om 19:02.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 19:23   #23
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Feit is dat geweld in Antwerpen en ook andere delen van het land geweld niet tot de topprioriteiten van justitie behoort ...en andere futiliteiten wel daar gaat het mij om..Die strenge regels zouden beter gelden voor wat mensen echt schade toebrengt !

Ik heb de indruk dat die strengheid tegenover jointjesbezitters een groot thema is in linkse krantjes. Dus herhaal ik mn vraag. Toon me een veroordeling.
En dat justitie nu niet serieus werkt kan je moeilijk op NVA steken. Ik ben akkoord dat het lachwekkend is. Maar daar heeft NVA nx mee te maken.
Oud 25 april 2014, 19:42   #24
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb de indruk dat die strengheid tegenover jointjesbezitters een groot thema is in linkse krantjes. Dus herhaal ik mn vraag. Toon me een veroordeling.
En dat justitie nu niet serieus werkt kan je moeilijk op NVA steken. Ik ben akkoord dat het lachwekkend is. Maar daar heeft NVA nx mee te maken.
Veroordelingen daaromtrent staan alle dagen in de kranten ....Ik heb het niet specifiek over N.V.A maar over die partij kan ik enkel kwijt dat jointjes DE TOPPRIORITEIT is voor hun op gebied van justitie dat heeft BDW toch zelf verklaard ?? Hebben ze voor die futiliteiten geen extra dertig mensen in dienst genomen in A'werpen ? Ik heb die man nog nooit horen zeggen dat geweld Topprioriteit is voor zijn politie of vergis ik me ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 april 2014 om 19:54.
Oud 25 april 2014, 19:54   #25
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cohiba Bekijk bericht
Het zou die flutrechter zijn eigen familie is moeten overkomen..
Dan zou hij uiteraard wel anders piepen ...

Regelrechte schande zo een uitspraken.

Met de menselijke factor (slachtoffers) houden ze al jaren geen rekening meer mee.

Mijn onderschrift is anders duidelijk dacht ik.

Laatst gewijzigd door Universalia : 25 april 2014 om 19:57.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 20:22   #26
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Veroordelingen daaromtrent staan alle dagen in de kranten ....Ik heb het niet specifiek over N.V.A maar over die partij kan ik enkel kwijt dat jointjes DE TOPPRIORITEIT is voor hun op gebied van justitie dat heeft BDW toch zelf verklaard ?? Hebben ze voor die futiliteiten geen extra dertig mensen in dienst genomen in A'werpen ? Ik heb die man nog nooit horen zeggen dat geweld Topprioriteit is voor zijn politie of vergis ik me ?
Niks gevonden in HLN. Dus geef eens een link. Als er in Antwerpen effectief gejaagd word op de handelaars die dat meestal in bijberoep naast hun OCMW uitkering doen. Dan juich ik dat toe. Als ze daar Patsers in dure wagens als verdacht beschouwen, zeker als ze van een leefloon leven. Dan juich ik dat ook toe. En als jij dat niet wil zien, dan is dat jouw probleem.
Oud 25 april 2014, 20:51   #27
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niks gevonden in HLN. Dus geef eens een link. Als er in Antwerpen effectief gejaagd word op de handelaars die dat meestal in bijberoep naast hun OCMW uitkering doen. Dan juich ik dat toe. Als ze daar Patsers in dure wagens als verdacht beschouwen, zeker als ze van een leefloon leven. Dan juich ik dat ook toe. En als jij dat niet wil zien, dan is dat jouw probleem.
Ga eens naar Nieuwsblad en zoek op cannabis .In Antwerpen wordt niet alleen gejaagd op handelaars dat zou U toch ook moeten weten integendeel....wie betrapt wordt met een joint wordt keihard aangepakt en veroordeeld overkwam zelfs een vredelievende oude vriend van me.....En misschien in tegenstelling tot U vind ik geweld een grotere bedreiging voor de samenleving dan een patser die in bijberoep wat wiet probeert aan de man te brengen ....Ik keur niet goed wat hij doet en ga akkoord dat hij bestraft wordt maar in mijn ogen zou dit geen topprioriteit mogen zijn ....En als jij vind dat de politie zich vooral daar maar moet mee bezighouden is dat jouw mening maar niet de mijne...Er zijn dingen die me meer verontrusten....Ik blijf het herhalen het is onbegrijpelijk dat er in de gevangenissen meer mensen zitten voor drugsverslaving dan voor geweldpleging !
Oud 25 april 2014, 20:58   #28
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

dubbel

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 25 april 2014 om 21:00.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 20:59   #29
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Straf met uitstel voor verkrachting. We mogen dus allemaal eens één keer gratis iemand verkrachten in dit land.
Dat is walgelijk. Verkrachting is een misdaad die in alle regionen van de maatschappij voorkomt. Ook bij de elite komt het voor. Is dat niet de reden waarom er zo lichtzinnig over gedaan wordt door de rechtbank? Straks gaan ze het nog afkoopbaar maken ook.

Terwijl je voor stropen 20 jaar kan krijgen.

Mij lijkt 20 jaar voor verkrachting niet te veel. Indien het duidelijk kan bewezen worden en er geweld aan te pas kwam, wat meestal het geval is.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 25 april 2014 om 21:03.
Oud 25 april 2014, 21:03   #30
vlaams realist
Banneling

Standaard

Nog steeds geen link. Dit topic gaat over de verkrachting van een studente. En misschien over de werking van ons gerecht. Datzelfde gerecht waar al 50 jaar linkse figuren de plak zwaaien.
Oud 25 april 2014, 21:05   #31
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nog steeds geen link. Dit topic gaat over de verkrachting van een studente. En misschien over de werking van ons gerecht. Datzelfde gerecht waar al 50 jaar linkse figuren de plak zwaaien.
Ja, laten we wat partijen heen en weer de schuld geven. Dat zal het probleem oplossen. Nee, dat is eerder de eigen handen in onschuld wassen. Het verhindert in eigen boezem te kijken. Het probleem zit dieper.

Website
Oud 25 april 2014, 21:14   #32
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En als de rechtse figuren het voor het zeggen zullen hebben weten we direct wat hun Prioriteiten zullen zijn ....alvast geen gewelddaden....
Oud 25 april 2014, 21:20   #33
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
De rechter zal gedacht hebben, je ziet toch hoe ze gekleed loopt.
De rechter had waarschijnlijk spijt dat hij geen taxi chauffeur geworden is inplaats van rechter.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 21:23   #34
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Ja, laten we wat partijen heen en weer de schuld geven. Dat zal het probleem oplossen. Nee, dat is eerder de eigen handen in onschuld wassen. Het verhindert in eigen boezem te kijken. Het probleem zit dieper.
Dat meisje is verkracht. Haar lijdensweg is daar begonnen. Ze is een slachtoffer, het is niet de eerste keer dat moslim chauffeurs zich vergrijpen aan klanten.
Er zijn een hele boel gevallen geweest in het Brusselse. De gevallen vanuit G.B. zijn bekend. De veiligheid van taxi's staat onder druk. Vroeger had mn dochter 20 euro extra mee. Om ervoor te zorgen dat ze niet bij een dronken chauffeur zou instappen. Dan liever met een taxi. Nu is dat onveiliger dan die dronken chauffeur. Inderdaad het probleem zit dieper en het noemt islam.
Oud 25 april 2014, 21:36   #35
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat meisje is verkracht. Haar lijdensweg is daar begonnen. Ze is een slachtoffer, het is niet de eerste keer dat moslim chauffeurs zich vergrijpen aan klanten.
Er zijn een hele boel gevallen geweest in het Brusselse. De gevallen vanuit G.B. zijn bekend. De veiligheid van taxi's staat onder druk. Vroeger had mn dochter 20 euro extra mee. Om ervoor te zorgen dat ze niet bij een dronken chauffeur zou instappen. Dan liever met een taxi. Nu is dat onveiliger dan die dronken chauffeur. Inderdaad het probleem zit dieper en het noemt islam.
Dus volgens jou zijn er een hele boel gevallen geweest in het Brusselse van moslim chauffeurs die zich vergrijpen aan klanten....Zou kunnen ..Geef eens een link ?
Oud 25 april 2014, 21:55   #36
IanVD
Parlementsvoorzitter

IanVD's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus volgens jou zijn er een hele boel gevallen geweest in het Brusselse van moslim chauffeurs die zich vergrijpen aan klanten....Zou kunnen ..Geef eens een link ?
http://www.nieuwsblad.be/article/det...40210_00972360

23 (gemelde) verkrachtingen in Brussel door (valse) taxichauffeurs. In het artikel staat wel niet dat het om moslims gaat, maakt volgens mij ook niet zoveel uit. Verkrachting is heus niet aangenamer als het door een christen, jood, boeddhist,... wordt uitgevoerd.
IanVD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2014, 22:13   #37
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IanVD Bekijk bericht

23 (gemelde) verkrachtingen in Brussel door (valse) taxichauffeurs. In het artikel staat wel niet dat het om moslims gaat, maakt volgens mij ook niet zoveel uit. Verkrachting is heus niet aangenamer als het door een christen, jood, boeddhist,... wordt uitgevoerd.
Volgens het parket is het nemen van een taxi dus nog steeds een veilige manier om je te verplaatsen als je maar gebruik maakt van een erkend taxi bedrijf ....die uiteraard ook heel veel moslims in dienst hebben ...
Oud 25 april 2014, 22:41   #38
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Volgens het parket is het nemen van een taxi dus nog steeds een veilige manier om je te verplaatsen als je maar gebruik maakt van een erkend taxi bedrijf ....die uiteraard ook heel veel moslims in dienst hebben ...
Toch vertrouw ik dat parket in Brussel niet zo goed meer.Meeste rechters zijn benoemd onder P.S. en minimalizeren het probleem. Ik ben daar zeker van. En jij zal dat niet willen zien.
Oud 25 april 2014, 22:56   #39
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IanVD Bekijk bericht

Komt uit de lucht gevallen. Heeft nog nooit problemen gehad. Weet nx van zwarte drugshandel. Dju, waar haal ik mn anti-gevoelens toch?
Oud 26 april 2014, 04:00   #40
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Toch vertrouw ik dat parket in Brussel niet zo goed meer.Meeste rechters zijn benoemd onder P.S. en minimalizeren het probleem. Ik ben daar zeker van. En jij zal dat niet willen zien.
Ik geef je gelijk dat rechters zware misdaad heel dikwijls minimalizeren ...net daarom zou de Topprioriteit van justitie net moeten worden gefocust op deze vorm van misdaad en niet op de futuliteiten waar nu ganse korpsen zich (moeten) mee bezighouden....

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 april 2014 om 04:06.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be