![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 april 2014 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb de indruk dat die strengheid tegenover jointjesbezitters een groot thema is in linkse krantjes. Dus herhaal ik mn vraag. Toon me een veroordeling. En dat justitie nu niet serieus werkt kan je moeilijk op NVA steken. Ik ben akkoord dat het lachwekkend is. Maar daar heeft NVA nx mee te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 april 2014 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Regelrechte schande zo een uitspraken. Met de menselijke factor (slachtoffers) houden ze al jaren geen rekening meer mee. ![]() Mijn onderschrift is anders duidelijk dacht ik.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 april 2014 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl je voor stropen 20 jaar kan krijgen. Mij lijkt 20 jaar voor verkrachting niet te veel. Indien het duidelijk kan bewezen worden en er geweld aan te pas kwam, wat meestal het geval is. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 25 april 2014 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Nog steeds geen link. Dit topic gaat over de verkrachting van een studente. En misschien over de werking van ons gerecht. Datzelfde gerecht waar al 50 jaar linkse figuren de plak zwaaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, laten we wat partijen heen en weer de schuld geven. Dat zal het probleem oplossen. Nee, dat is eerder de eigen handen in onschuld wassen. Het verhindert in eigen boezem te kijken. Het probleem zit dieper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als de rechtse figuren het voor het zeggen zullen hebben weten we direct wat hun Prioriteiten zullen zijn ....alvast geen gewelddaden....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn een hele boel gevallen geweest in het Brusselse. De gevallen vanuit G.B. zijn bekend. De veiligheid van taxi's staat onder druk. Vroeger had mn dochter 20 euro extra mee. Om ervoor te zorgen dat ze niet bij een dronken chauffeur zou instappen. Dan liever met een taxi. Nu is dat onveiliger dan die dronken chauffeur. Inderdaad het probleem zit dieper en het noemt islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
23 (gemelde) verkrachtingen in Brussel door (valse) taxichauffeurs. In het artikel staat wel niet dat het om moslims gaat, maakt volgens mij ook niet zoveel uit. Verkrachting is heus niet aangenamer als het door een christen, jood, boeddhist,... wordt uitgevoerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Toch vertrouw ik dat parket in Brussel niet zo goed meer.Meeste rechters zijn benoemd onder P.S. en minimalizeren het probleem. Ik ben daar zeker van. En jij zal dat niet willen zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geef je gelijk dat rechters zware misdaad heel dikwijls minimalizeren ...net daarom zou de Topprioriteit van justitie net moeten worden gefocust op deze vorm van misdaad en niet op de futuliteiten waar nu ganse korpsen zich (moeten) mee bezighouden....
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 april 2014 om 04:06. |
![]() |
![]() |