Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 april 2014, 20:01   #21
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Dan zou die bestuurder waarschijnlijk voor de rechtbank komen en een hele tijd naar de gevangenis moeten. Dus weer een nieuw probleem.
Voor justitie op z'n belgisch dient u iedereen te bedanken die de laatste decennia op de linkse en traditionele partijen stemde, daar zitten de liefhebbers van dit soort rechtspraak.
Michele Martin is vrijgekomen dank zij het stemgedrag van de belgen...
Er schijnt hier een consensus te zijn dat het de fout van Xeno is.
Oud 1 mei 2014, 00:12   #22
Castor Troy
Schepen

Castor Troy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Ik denk juist dat het goed zou zijn als ze gemold zou worden door 'n wagen. Weer een probleem minder voor de maatschappij.
Verstandige keuze van je om te besluiten dat je geen kinderen zal/gaat baren. Anders hadden we er een tweede Martin of Dutroux bij. PickleBerry
Oud 1 mei 2014, 00:34   #23
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Castor Troy Bekijk bericht
Verstandige keuze van je om te besluiten dat je geen kinderen zal/gaat baren. Anders hadden we er een tweede Martin of Dutroux bij. PickleBerry
ik vroeg me al af wat jij in een van mijn topics kwam doen. Jij denkt inderdaad enkel maar met je lul. Gerapporteerd. Zak.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 mei 2014, 07:12   #24
Castor Troy
Schepen

Castor Troy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weet je, als ik al dit gekibbel hier zie, denk ik dat het beter is als ik helemaal geen kinderen neem en me zo heel wat miserie bespaar. Ook was ik aanvankelijk enthousiast om met mijn partner te huwen, maar ik denk dat ik nu nog eens goed ga nadenken... Mijn leven is te kort om me met zulke miserie bezig te houden.
Citaat:
@Circe en Knuppel: Wat zitten jullie hier te zeveren over spermabanken!? Als ik zeg dat ik geen koters wil, dan wil ik er geen. Net zoals ik zeg dat mocht mijn partner kinderen willen en ik niet, dat hij het dan maar kan afbollen. Dit is MIJN leven, en ik beslis wat ik ermee doe en wil doen. Dat hoeft niemand anders voor mij te bepalen. En op die slapeloze nachten zit ik écht niet te wachten, hoor. Noch zie ik uit naar de o zo geliefde pubertijd, waarin je kinderen in kleine duveltjes veranderen. Nee, dan liever sparen voor een reis naar een ver land, daar leer je nog wat van en zo zie je ook nog iets van de wereld. Veel jonge ouders sleuren hun baby overal naartoe en denken dat ze nog alles kunnen doen net zoals ze konden doen voordat die baby er was. Geen wonder dat het zoontje van mijn oudste nicht constant verkouden is, als ze dat kereltje de hoge bergen insleurt op skireis.
Citaat:
Circe, ik los dat allemaal héél simpel op: ik neem geen kinderen.

Citaat:
ik vroeg me al af wat jij in een van mijn topics kwam doen. Jij denkt inderdaad enkel maar met je lul. Gerapporteerd. Zak.
Wat heeft mijn pik hier mee te maken? Of ben je nieuwsgierig naar me?

Laatst gewijzigd door Castor Troy : 1 mei 2014 om 07:22.
Castor Troy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be