![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de kassa's in supermarkten bvb. merk ik dat wachtenden in de rij achter je hoe langer hoe meer een verzuurde houding hebben als ze niet direct kunnen doorschuiven .. Laatst nog was ik in de Carrefour, nog geen 40 extra sec had ik nodig om mijn boodschappen in mijn tas te proppen en ze stonden al te zuchten en te drummen achter mij precies alsof het uren in beslag nam! Pffff! Echt niet te doen ... Ik merk op dat het meestal van die memeetjes - euh sorry 'oude vrouwtjes', zijn die daar sterk in zijn .. Ook met het wachten aan de bus .. die steken gewoon voor zonder ook maar iets te zeggen
![]() De verzuring link ik persoonlijk aan de huidige economische crisis, zoiets ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is de eerste keer dat wij het eens zijn.
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Wij hebben thuis hier eens goed mee gelachen:
Buurman wil petanqueveldje weg In Beringen voert een bewoner een verbeten strijd om een petanqueveldje tegenover zijn huis weg te krijgen. De petanquebaan, waar de buurt bij goed weer gezellig een balletje gooit, zorgt volgens de man voor geluidshinder. “Ik hoor elke worp tot in mijn woning”, klinkt zijn kritiek. De man stapte al met zijn klacht naar de provincie, maar ving daar bot. Nu wil hij de zaak voor de vrederechter brengen.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige wat ik doe is hopen, hopen dat deze man spoedig sterft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen worden mondiger en pikken gewoonweg geen shit meer. Ik vind dat eerlijk gezegd een positieve evolutie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overlast dient inderdaad streng beteugeld te worden, in plaats van kinderen gasboetes te geven omdat hun lekstok rood is in plaats van groen.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de bal kan door m'n raam gaan !! De auto , eruit , te veel lawaai , ook fietsers , wandelaars , tjongejonge , wa'n lawaai & vieze lucht die allemaal veroorzaken !! Ook vliegtuigen die hier over gaan , OPROTTEN !!!! Mijn neukende buren , kutverdomme , ik mag nie' meedoen !! Dus dan stoort mij dat lawaai !!!!!!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 4 mei 2014 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen ermee lachen, maar het is bijzonder irritant om te moeten luisteren op neukende buren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oplossing;
Aanbellen , en vragen of je mee mag doen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Het is wel iets typisch voor het actuele debat om kritische burgers meteen als 'verzuurd' te gaan bestempelen. Van die term wordt dus vaak misbruik gemaakt. In die val mogen we niet trappen.
Langs de andere kant zijn veel Vlamingen wel verzuurd, vooral malcontent en jaloers op anderen. Het valt mij daarbij op dat het vooral diegenen zijn die veel hebben die nog eens verzuurd zijn op de koop toe. Ondernemers die zelf in dikke villa's wonen en mercedes rijden reclameren meer op ons systeem van SZ dan mensen die in een arbeidershuisje wonen en met een fiatje rijden, om maar een voorbeeld te noemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN