![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn vraag blijft onbeantwoord.
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De door jou beschreven toestanden komen er niet voor, 't zal wel om een witte raaf gaan?
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hem werd echter ook de vraag gesteld of de 'witte ridder' van destijds, die voor het gerechtelijk en politiek falen inzake Dutroux, als enige schuldige 'de belgische ziekte' kon aanwijzen, er dan geen problemen mee heeft zélf deel te gaan uitmaken van die ziekte. Intussen heeft Verwilghen zich dus bedacht en eieren voor zijn geld gekozen. Wat de man desalniettemin siert. Beter ware het dat dit voorbeeld navolging kreeg door de Dehaenes van regime.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb toch al één en ander van minder belangrijke VZW' s gehoord en gezien dan die waar jij je allicht mee bezig houdt. Ze lijkt mij toch echt wel een witte raaf te zijn, hoor....
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 september 2004 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als bestuurder genoot hij volgens De Standaard ('Bestuurders: van nul tot 119.000 euro ' - 3/6/2004) alleszins minstens 44.000 euro... Waarschijnlijk zal hij dat wel gedaan hebben, doch ik heb het nergens gelezen of gehoord... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor niks gaat de zon op. De wet op VZW's is niet voor niets verstrengd maar daarom verandert er nog niet gek veel.
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() Hier komen ze zagen over Verwilghen, maar niet nadekend dat Dehaene ook in het bestuur zetelt van Interbrew (en zelfs Belgacom als ik me niet vergis), die lopen gaat naar Luxemburg omdat de loonkost ginder beter is................ loonkost die dankzij Dehaene destijds geregeld werd.
Een minister hoort full-time minister te zijn, en NIKS anders. Of je dient het volk dat voor je gekozen heeft, of je blijft weg uit Brussel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Betaald of niet betaald, als deze profiteur volgende jaar uit de regering buiten word gesmeten om één of andere dubieuze reden wordt hij toch nog 4 jaar afbouwend doorbetaald.Ik vraag mij af wie dat dat, behalve de excellentie's, in ons landje kan zeggen. Schandalig is het.
|
![]() |
![]() |