![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ik heb nog niet lang geleden ook een mooie lap grond verkocht.
Kwamen niet in aanmerking als kopers : - Walen/franstalige Brusselaars - moslims (niet dat ze zich bij bosjes hebben aangemeld voor het kopen van dure grond in de VLAAMSE rand). De koper was dus een Vlaming. Toevallig ontdekte ik maanden later nav de verkiezingen dat hij op de VB-lijst stond. Groeahhhhhhhhhhhh ! ![]() Men weze me dankbaar voor het tegenhouden van de verfransing en/of islamisering van mijn VLAAMSE gemeente. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Perfect vergelijkbaar met dit
http://forum.politics.be/showthread....erland+rechter We hebben het einde nog niet gezien met die horizontale werking van het gelijkheidsbeginsel, Marnix Storme overdrijft een beetje, maar heeft naar mijn mening in essentie gelijk wanneer hij beweert dat de antidiscriminatiewetgeving zoals die in Nederland, Frankrijk en sinds kort in België bestaat naar een politiestaat leidt
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 september 2004 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overigens ging het wél over een verkoop maar men is niet langer vrij om zijn bezit te verkopen aan wie men zelf wil.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 september 2004 om 17:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Had de dame in kwestie geweigerd om de grond te verkopen aan haar Franse buurman (omdat zijn hond ooit eens op haar dorpel gek*kt had, of gewoon omdat zijn gezicht haar niet aanstaat bijvoorbeeld), dan had dit géén gevolgen gehad. Het gerecht discrimineert hier dus, bij het uitspreken van een dergelijk verdict.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Extreem rechts zot konijnenwijf... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een DEGELIJKE wetgeving ! D�*�*r zit hem het probleem. Een doctrinaire wetgeving is bijvoorbeeld NIET degelijk. En laat het nu juist d�*�*r zijn dat het schoentje nijpt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niks anders als 'van dat', m�*�*r... in het land van de blinden is eenoog koning, nietwaar?
![]() |
![]() |
#39 |
Vreemdeling
|
![]() Prachtig toch dat veroordelen van rascisme?
Betekent dat dan dat de Noord-Afrikaanse gemeenschap, samen met de Chinese, mag opgesloten worden??? Rascistischer gemeenschappen zijn nog moeilijk te vinden... Naast rascisme hebben ze ook nog zo hun ideekes over vrouwen en hun plaats in de maatschappij. Ze zijn zo lief, meneer. "De herder was zo beneveld dat hij de wolven beschermde ipv de schapen". |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |