Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 mei 2014, 18:07   #21
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Iemand sterft niet alleen door de hitte..
"heat related" is voldoende. Je sterft ook niet van een bacterie, maar van wat die bacterie allemaal veroorzaakt in je lichaam. Ik vind dit haarklieverij Nietzsche.

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2014, 18:10   #22
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
"heat related" is voldoende. Je sterft ook niet van een bacterie, maar van wat die bacterie allemaal veroorzaakt in je lichaam. Ik vind dit haarklieverij Nietzsche.
De kans op heat related is al erg te verminderen door voldoende te drinken/vocht binnen te krijgen.

Maar ik maak mij hier eigenlijk alles behalve druk om. Voetballers kunnen gewoon afzeggen als ze niet willen.

Waar mij het meer omgaat is dat Qatar een walgelijk land is die zich er niet voor schamen om de mensenrechten ernstig te schenden.

http://www.nu.nl/buitenland/3684701/...ons-qatar.html
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2014, 18:24   #23
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Waar mij het meer omgaat is dat Qatar een walgelijk land is die zich er niet voor schamen om de mensenrechten ernstig te schenden.
De keuze voor Qatar is een aanwijzing voor de allesoverheersende rol die het geld speelt in het voetbal. Om dezelfde redenen moeten voetballers in verzengende hitte soms plat op de middag spelen.

Ik betwijfel trouwens ten zeerste of de arbitrage correct is in evenementen waar geld zo belangrijk is. En specifiek in verband met voetbal stelt zich dat probleem omdat het een sport is waar de scheidsrechter(s) een grote invloed op de uitslag kan uitoefenen via rode kaarten, strafschoten, of buiten spel bijvoorbeeld.

Ik ga waarschijnlijk een paar wedstrijden zien dit jaar. Ik kijk vooral uit naar Messi eens bezig te zien en ik hoop me niet te veel moeten ergeren aan de arbitrage. Het is trouwens al zover met het bedrog door de selectie en loting van Frankrijk. En dan zijn we nog niet eens bezig.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 16 mei 2014 om 18:30.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2014, 19:17   #24
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De keuze voor Qatar is een aanwijzing voor de allesoverheersende rol die het geld speelt in het voetbal. Om dezelfde redenen moeten voetballers in verzengende hitte soms plat op de middag spelen.

Ik betwijfel trouwens ten zeerste of de arbitrage correct is in evenementen waar geld zo belangrijk is. En specifiek in verband met voetbal stelt zich dat probleem omdat het een sport is waar de scheidsrechter(s) een grote invloed op de uitslag kan uitoefenen via rode kaarten, strafschoten, of buiten spel bijvoorbeeld.

Ik ga waarschijnlijk een paar wedstrijden zien dit jaar. Ik kijk vooral uit naar Messi eens bezig te zien en ik hoop me niet te veel moeten ergeren aan de arbitrage. Het is trouwens al zover met het bedrog door de selectie en loting van Frankrijk. En dan zijn we nog niet eens bezig.
Klopt helemaal. Het zijn mensen als blatter die het spelletje voetbal compleet verzieken en de arbitrage kan er inderdaad vaak ook wat van. Daarom snap ik ook nooit dat mensen moeilijk kunnen doen om de salaris van bijvoorbeeld messi en c ronaldo. Natuurlijk, het is aan de hoge kant maar zover ik weet verdienen ze op een eerlijke manier hun geld. Dat is bij die corrupte geldmaniak " blatter" wel even anders.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2014, 19:21   #25
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is lichtzinnig. Het is statistisch bewezen dat de meeste sporters die sterven tijdens of vlak na een wedstrijd dat doen tijdens de zomer op momenten van verzengende hitte. Weet dat in Qatar de temperatuur gemiddeld 41 graden zal zijn! Ik zie daar zelfs nog verschillende supporters het begeven.
Ah, voetbal gaat terug interessant worden om naar te kijken dan !

De Romeinen wisten tenminste wat vermaak was
Oud 18 mei 2014, 09:15   #26
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ah, voetbal gaat terug interessant worden om naar te kijken dan !
De Romeinen wisten tenminste wat vermaak was
Blatter realiseert zich nu pas dat voetballers mietjes zijn?

(GRAPJE)
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be