![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() hmm, ik denk niet dat die erfgenamen zijn zitje in het parlement zullen krijgen wanneer een opvolging aan de orde van de dag zou zijn...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]()
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zeg zelf in mijn post dat dit geen kiezersbedrog is. Ik vind het zelfs mooi: iemand die zo overtuigd is van zijn ideaal dat hij in zo'n persoonlijke tijd op een lijst gaat staan. Ik ken hem niet en heb geen idee waar ie politiek mee bezig was maar door zo'n daden stijgt ie wel in mijn achting. Mijn ethiekpunt draaide om de talloze schijnkandidaturen van de N-VA de afgelopen jaren. Voor een partij die daar tegen was hebben ze wel heeeel hypocriet de bocht genomen. |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Ook dat is kiezersbedrog, ik heb nergens gesteld dat Flors tactiek de enige was om stemmen te ronselen wel?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zou graag zien dat iemand die zich kandidaat stelt voor een verkiezing nadien ook verplicht is om dat mandaat uit te voeren en dat voor de volle termijn. Me dunkt dat lijstduwers en trekkers die niet de intentie hebben om te gaan zetelen niet op de lijsten thuishoren. Ongeacht of dat voor mijn of een andere partij is...
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zeggen dat iedereen het weet en daarom akkoord gaan met het misbruik dat wordt gemaakt van mensen met een gebrek aan inzicht vind ik niet kunnen. Je laat mentaal gehandicapten toch ook niet bestelen en bedriegen omdat iedereen weet dat dit dankbare slachtoffers zijn?
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vond ik dat dit afbreuk deed aan haar imago. Ze had het niet nodig. Ze was intelligent, knap en had meer dan voldoende inzicht in de politiek om zonder dat te kunnen. Jongens, ga ik nu een saus krijgen van sommige Morel aanbidders. Hopelijk lezen ze dit twee keer alvorens aanslagen te plegen... Dezelfde bedenking gaat voor mij ook op voor Flor.
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vind dit héél laag! En daarbij denk ik niet dat iemand die niet van plan was om NVA te stemmen, enkel omwille van een zieke man die laatste opvolger is op de NVA-lijst, van partijkeuze zou veranderen. Hoeveel niet-NVA-stemmers zouden trouwens geweten hebben dat Flor Van Noppen op de NVA-lijst stond én dat hij ziek is? |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn stem heeft hij gekregen.
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Zelf heb ik niet op NVA gestemd, maar wel met volmacht voor mijn echtgenoot. Het maakte voor hem niet uit of ik lijststemmen of voorkeurstemmen gaf, dus toen ik Van Noppen bij de opvolgers zag staan (dat wist ik niet eens) heb ik hem ook een voorkeurstem gegeven.
|
![]() |
![]() |
#32 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Als men niet zegt dat men ziek is, is het bedrog. Zegt men wel dat men ziek is, is het ook bedrog. Euh... ![]() Voor mezelf is het bedrog indien men het niet zegt. Indien men het zegt, weet de kiezer wat de gevolgen kunnen zijn: afstand zetel, stemmen uit medelijden... Door te stellen dat men zegt dat men ziek is, en dit gelijk te stellen met bedrog: a) komt men tot de conclusie dat de kiezer: - voor zichzelf niet kan uitmaken wat moreel juist is; - voor zichzelf niet kan nadenken? - niet zelfstandig kan handelen? - wordt beperkt in zijn keuzemogelijkheden. - ... b) MOETEN alle kandidaten die zich verkiesbaar willen stellen een publiekelijk doktersattest voorleggen om dit bedrog te voorkomen. En hoever gaan we dit laten gaan, want mag de komende x jaren niet ziek worden... In de "democratie �* la Belgique" zou dit inderdaad perfect passen. Noot in het geval van Flor: het artikel vermeldt duidelijk dat het denkvermogen niet wordt aangetast, enkel de motoriek. Citaat:
.
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 28 mei 2014 om 00:19. |
||
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 28 mei 2014 om 00:30. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En als die morgen zijn vervoermiddel gaat gebruiken om zieltjes te winnen voor zijn ideeën zal ook die mij erg teleurstellen...
|
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() ook die..... Je beschuldigt dus Van Noppen vlakaf dat hij probeert zieltjes te winnen met zijn ziekte?
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus hij wordt vervangen door iemand die je niet kent of niet weet wie het is. Dat bedoelde ik dus met dat je stemt op iemand die je niet kent. |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
U heeft tevens de rest van mijn reactie niet beantwoord in post #34. Dus een politicus heeft motoriek nodig om te regeren? President Roosevelt? In feite heeft u gelijk omtrent de motoriek, want Happart (PS) moest zijn snoepreis naar Amerika maken. http://www.hln.be/hln/nl/1/home/1156...ua/index.dhtml .
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 28 mei 2014 om 02:05. |
|
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo niet? De topictitel heet "kiezersbedrog...". Een schoolvoorbeeld van kiezersbedrog is Maggie Deblock haar beleid. Dat lijkt me nu net het onderwerp van deze draad te zijn. Eet eerst eens wat boterhammetjes en kom dan nog eens terug in plaats van mij de les te proberen spellen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |