![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stelde u al eerder de vraag, maar u ontweek ieder antwoord.
Waaruit bestaat Poetins verdediging van het christendom dan wel? Heeft Poetin een einde gemaakt aan het recht op abortus in Rusland? Heeft Poetin de economie radicaal hervormd opdat er economische rechtvaardigheid is ontstaan? Kortom, wat heeft Poetin eigenlijk voor het christendom gedaan buiten een kaarsje gaan branden in een orthodoxe kerk ter gelegenheid van een of ander feest? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is niets democratisch geweest aan die hele schertsvertoning op de Krim. Toets maar eens die kluchtvertoning af op een referendum in Zwitserland... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://guardianlv.com/2014/03/putin-...stian-beliefs/ http://www.theglobeandmail.com/news/...ticle16361650/ http://voiceofrussia.com/news/2014_0...elations-8586/ Etc. Hopelijk was dat de laatste keer dat je mij die domme vraag stelt, Jan van de Berghe uit Waregem. Ik ga niet blijven feiten aantonen die voor iedereen behalve katholieke West-Vlaamse russofoben zonneklaar zijn. Laatst gewijzigd door Thuleander : 30 mei 2014 om 00:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik dan enkele van de door u gegeven verwijzingen bekijk, dan stel ik eens te meer vast dat het eigenlijk niet gaat om het christendom maar om, bijvoorbeeld, het versterken van de machtspositie van de orthodoxe Kerk in Rusland. Zo stilaan krijgt men een nieuwe staatskerk te zien, wat evenwel helemaal niet inhoudt dat het Russische volk ook echt christelijk wordt. Uit eigen ervaring weet ik immers maar al te goed hoe oppervlakkig en ritualistisch het er soms onder orthodoxen aan toegaat. Christen zijn houdt wel veel meer in dan een kaars ontsteken en driemaal diep buigen voor een icoon, hoor. Op moreel en ethisch vlak is er in Rusland heel veel werk aan de winkel: er heerst een schrijnende ongelijkheid tussen arm en rijk, er worden jaarlijks miljoenen abortussen gepleegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
En als ik spreek over Amerika en Europa bedoel ik de financiële en politieke elite, die zich verrijkt op kosten van alle bevolkingen op deze aardkloot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() De Amerikanen hebben niet liever dan een verdeeld Euraziatisch continent. Dat schrijven al hun geopolitieke strategen. Dat is de eerste topprioriteit voor de US. Met Poetin aan de macht krijgen Ze dat gratis en voor niets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() De Chinezen gaan de golf van Mexico veroveren voor betere doorgang. Och neen ze gaan daar gewoon investeren. Poetin is een mongool.
Laatst gewijzigd door skaldis : 30 mei 2014 om 05:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het zou maar erg zijn moest er niet af en toe iets positief uit de bus komen hé? Die Russen gaan wel nog goed mogen kweken om zowel de vergrijzing als de nog altijd grote emigratie te counteren. Ik weet niet of je ooit correspondeert met Russen die effectief ginder wonen, maar de meeste hoogopgeleiden die ik ken willen daar zo snel mogelijk weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De laatste zin is er teveel aan. De rest is goed.
![]() |
#32 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik krijg hoe langer hoe meer respect voor Poetin. In het Westen wil men gewoon het blanke ras laten verdwijnen. Weg met ons!
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Voor mijn part rijden er morgen Russische tanks door Brussel. Hoe rapper hoe liever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh, als je Poetins gezicht goed bekijkt, zie je dat er Aziatische trekjes te zien zijn. Dit is een van de redenen waarom de Russische neonazi-scene niet altijd even lovend doet over Poetin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |