![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Vreemdeling
|
![]() [quote]
Citaat:
Hitler is volgens hem de enige ware leider. En nu nog lachwekkender. Elke niet-blanke moet als proefdier gebruikt worden voor het testen van medicijnen op de "almachtige" blanke. Ik kom niet bij van het lachen. ![]() Citaat:
En ja je hebt gelijk. Ik ben geen Vlaming. Op mijn pas staat Belgische. Maar ik noem mij liever Marokkaanse Belg. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Trouwens we hebben allemaal gezien hoe goed extreemrechts presteerde toen ze aan het beleid kwamen in Oostenrijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Weisse Wolf : 18 september 2004 om 23:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Zie dat is dus het grote verschil tussen ons en de meeste blokkers op dit forum. Zij kijken niet verder dan huidskleur of geloofsovertuiging. Alles wat niet Vlaams is is slecht bij hen. Het is altijd zwart-wit bij die mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door nadine : 18 september 2004 om 23:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() *KNIP*
Geachte, Het aantal gegronde klachten i.v.m. uw postings worden té frequent. Dit forum dient niet om uw persoonlijke haat of frustratie te ventileren. Beschouw dit als een laatste verwittiging. Bij een volgende terechte klacht mag met u eigen middelen realiseren wat hier niet gepermitteerd is: nl. schelden, aanzetten tot geweld op raciale basis, persoonlijke aanvallen, etc............... Peter Johan Laatst gewijzigd door Peter Johan : 19 september 2004 om 01:34. Reden: persoonlijke aanval |
![]() |
![]() |