Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 september 2004, 21:58   #21
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kira
De laatste keer dat ik een altlas binnenkeek was er nog altijd geen grens te zien midden in België dus voor mijn part bestaat Vlaanderen niet eens.
Vlaanderen bestaat voor je part niet eens ? Denk je soms dat je ghetto eeuwig geduld zal worden hier ? Politiek correct Links zal niet eeuwig aan de macht blijven hoor. Hun eigen geklungel zorgt voor hun ondergang, beetje bij beetje. Rechts wordt met de dag sterker. Een kwestie van een bepaalde tijd nog en je zal aan de lijve voelen dat Vlaanderen top en top in leven is.
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 22:19   #22
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De laatste keer dat ik een altlas binnenkeek was er nog altijd geen grens te zien midden in België dus voor mijn part bestaat Vlaanderen niet eens.
Dit is duidelijk een vreemdeling.
Oud 18 september 2004, 23:05   #23
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Goed gezien kira, doe zo voort. En ik heb liever een goede belg van marokkaanse oorsprong dan landverraders, vuile collabos of neo-nazis. Daarover zijn we het wel eens . En bij onze bevrijders waren er ook veel soldaten uit Marokko die eindelijk geëerd werden dit jaar. Beter laat dan nooit.
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 23:21   #24
kira
Vreemdeling

kira's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N.J.S.V. Antwerpen
Ik zie niet in waar je de relevantie met Adolf Hitler vandaan haalt...
Heb je zijn vorige posts al gelezen???
Hitler is volgens hem de enige ware leider.
En nu nog lachwekkender. Elke niet-blanke moet als proefdier gebruikt worden voor het testen van medicijnen op de "almachtige" blanke.
Ik kom niet bij van het lachen.

Citaat:
Een negationist? Zelfs de meest doorwinterde BU'er erkent het bestaan van Vlaanderen, zelfs al gaat het nog maar over het Gewest...

Maar goed, je erkent dus dat je geen Vlaming bent.[/QUOTE
Ik kom het als apart land toch niet tegen in den atlas dus.
En ja je hebt gelijk. Ik ben geen Vlaming. Op mijn pas staat Belgische. Maar ik noem mij liever Marokkaanse Belg.
kira is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 23:25   #25
kira
Vreemdeling

kira's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Vlaanderen bestaat voor je part niet eens ? Denk je soms dat je ghetto eeuwig geduld zal worden hier ? Politiek correct Links zal niet eeuwig aan de macht blijven hoor. Hun eigen geklungel zorgt voor hun ondergang, beetje bij beetje. Rechts wordt met de dag sterker. Een kwestie van een bepaalde tijd nog en je zal aan de lijve voelen dat Vlaanderen top en top in leven is.
Wat is extreemrechts met zijn sterkte als niemand er mee wil samenwerken???

Trouwens we hebben allemaal gezien hoe goed extreemrechts presteerde toen ze aan het beleid kwamen in Oostenrijk.
Oud 18 september 2004, 23:25   #26
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kom het als apart land toch niet tegen in den atlas dus.
En ja je hebt gelijk. Ik ben geen Vlaming. Op mijn pas staat Belgische. Maar ik noem mij liever Marokkaanse Belg.
Daar ben ik heel blij om, dat zijn twee landen waar ik als Vlaming geen affiniteit mee heb.

Laatst gewijzigd door Weisse Wolf : 18 september 2004 om 23:25.
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2004, 23:32   #27
kira
Vreemdeling

kira's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Goed gezien kira, doe zo voort. En ik heb liever een goede belg van marokkaanse oorsprong dan landverraders, vuile collabos of neo-nazis. Daarover zijn we het wel eens . En bij onze bevrijders waren er ook veel soldaten uit Marokko die eindelijk geëerd werden dit jaar. Beter laat dan nooit.
Ik ben echt blij dat er iemand achter mij staat. En dan nog iemand die affiniteit heeft met het jodendom.

Zie dat is dus het grote verschil tussen ons en de meeste blokkers op dit forum. Zij kijken niet verder dan huidskleur of geloofsovertuiging. Alles wat niet Vlaams is is slecht bij hen. Het is altijd zwart-wit bij die mensen.
Oud 18 september 2004, 23:38   #28
kira
Vreemdeling

kira's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Dit is duidelijk een vreemdeling.
Neen ik ben een Belgische burger.
Oud 18 september 2004, 23:41   #29
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben echt blij dat er iemand achter mij staat. En dan nog iemand die affiniteit heeft met het jodendom.

Zie dat is dus het grote verschil tussen ons en de meeste blokkers op dit forum. Zij kijken niet verder dan huidskleur of geloofsovertuiging. Alles wat niet Vlaams is is slecht bij hen. Het is altijd zwart-wit bij die mensen.
Sommigen kennen alleen "zwart" en hebben afkeer van de "witten". Als je goed leest zie je wel dat er twee soorten blokkers zijn: deze die gewoon voor Vlaanderen zijn en misschien zelfs wel iets multikultureel indien men zich aanpast (dat werd ook van de franssprekenden gevraagd en is zowat een historisch gebonden trauma) en dan de harde kern van neo-nazis en Staf De Clerck of Dolfke aanbidders. De wijze waarop het VB zich ontwikkeld zal met zich meebrengen dat dit uitschot binnenkort wel op zijn enige juiste plaats terecht komt: de vuilnisbak, want VB zoekt deelname in de macht en geen enkele normale burger wil dat het uitschot daarbij behoort. Er zijn mijns inziens zoveel nieuwe VBers die nu met die troep niet te maken willen hebben.

Laatst gewijzigd door nadine : 18 september 2004 om 23:59.
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2004, 00:27   #30
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

*KNIP*

Geachte,

Het aantal gegronde klachten i.v.m. uw postings worden té frequent.
Dit forum dient niet om uw persoonlijke haat of frustratie te ventileren.

Beschouw dit als een laatste verwittiging.
Bij een volgende terechte klacht mag met u eigen middelen realiseren wat hier niet gepermitteerd is: nl. schelden, aanzetten tot geweld op raciale basis, persoonlijke aanvallen, etc...............

Peter Johan

Laatst gewijzigd door Peter Johan : 19 september 2004 om 01:34. Reden: persoonlijke aanval
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be