![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
R.O.S.S.E.M. GENOEG Dus Bertje , helaas ![]() Hoe kan ik het weer goedmaken , aub ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Qua nulliteit kaap jij de trofee weg hoor, internet held. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hervormd, zodat ze er kunnen plaatsen wie ze ook maar willen. Zodat de kiezer er totaal niets meer aan te vertellen heeft, enkel de particratie. |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Schepen
|
![]() Kan Senator gecombineerd worden met een ander mandaat? Want ik vind het vreemd dat partijen nieuwe mensen afvaardigen. Meer dan een deeltijdsbaan kan je dat niet noemen. Hoeveel keren zal de hernieuwde Senaat nog samenkomen? 5 keer per jaar ofzo? Dan zou men beter voor Vlaams Parlementsleden en Kamerleden kiezen.
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De door de kiezer gebuisden staan al te bedelen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zielig ventje ..... Laatst gewijzigd door daiwa : 2 juni 2014 om 21:39. |
|
![]() |