![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
DHL Alle discussies omtrent DHL kunnen hier, en enkel hier, terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Honden met tongen van meer dan 1m lang zou ik alleszins verbieden, wegens een vermoeden dat hun drollen allicht ook die afmetingen zouden kunnen hebben.
Een strikt verbod van vliegtuigen boven agglomeraties te laten vliegen zou in de USA ook geen slecht idee zijn ? Of bestaan er geen wetten en regels in het land van Uncle Sam & is dit het libertaire paradijs ? Dat DHL op termijn een groot gedeelte van de activiteiten in Leipzig zal vestigen lijdt geen enkele twijfel : stel je voor ABX als mega-wereld succes dat zijn hoofdkwartier in Berlijn zou hebben & het protest om dat hoofdkwartier naar België te halen ! De rest is een technische diskussie - hoe veilig kan er gespreid worden ? Ik neem aan dat men beter niet dwars over Brussel vliegt of een ingewikkelde manier van spreiden hanteert ivm de veiligheid. Wat zeker een goed idee is : maak Vlaanderen onafhankelijk dan mag er geen enkel vliegtuig vanuit Zaventem nog over Brussel en/of Wallonië opstijgen en dan kunnen Walen en Brusselaars Bruxelles-Sud uitbouwen tot "hun" nationale luchthaven...
#24 |
|
![]() De zogenaamde impact van nachtvluchten op de gezondheid is niet alleen zeer omstreden, hij kan bovendien perfect opgelost worden zonder de nachtvluchten te stoppen. Voor de gegoede zeurder bestaan er geisoleerde slaapkamers, voor de minder gegoede zijn er oordopjes. De andere 99% van de bevolking slaapt met het raam open door de nachtvluchten heen. Hoe weet ik het? Ik doe zelf af en toe een dutje in een zetelke in het zonneke naast de landingsbaan.
Overal ter wereld wonen er mensen vlak naast luchthavens. Het is zelfs zo dat dat in dichtbevolkte gebieden zelfs prime real estate is omwille van de proximiteit. Het lijkt me dat er een toch wel zeer kleine groep zagers zich verenigd heeft in een actiecomite. Dat actiecomite heeft het zeer slim aangepakt, want ze hebben er een communautair probleem van gemaakt. Vlamingen vs. Walen, de beste manier om van een mug een olifant te maken in Belgie. Niemand zal toegevingen doen en beslissingen laten op zich wachten. Uiteindelijk gaat de ganse luchthaven kapot en kan Zaventem ook een deeltje Brusselse rand worden. De directie van DP heeft gelijk: Het touwgetrek tussen de Belgische deelstaten is onbegrijpelijk. Als Belg met stemrecht ga ik een stapje verder: Het is niet alleen onbegrijpelijk, het is belachelijk, kleingeestig, en vooral ook onaanvaardbaar.
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik woon in een héél landelijke gemeente. Moest je eens horen welk kabaal de tractors maken als de oogst binnengehaald moet worden. Wie onder de kerktoren wilt gaan wonen moet weten dat klokken lawaai maken. |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Wel, nachtrust van duizenden mensen gaat voor op de winst van een paar gastjes. en over die jobs, wel als ze zouden willen wegtrekken, nationaliseer die boel dan gewoon. En laat de gemeenschap DHL runnen, met vluchten overdag 32-urenwek voor de arbeiders en bijkomende aanwervingen... Alleen geen winst voor een paar hoge pipo's die dan in Leipzig zouden zitten!
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het unitaire België is de enige oplossing, meer dan ooit, of we worden een derdewereldland. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Burger
|
![]() maar de gewone mens ziet het overlast van de vliegtuigen ook niet graag komen hoor in lipzig
xxx Linda
Groen![size=1]'tje[/size] & SP.a[size=1]'ertje & MEGA Chris Van Tongelen FAN[/size] ![]() ![]() ![]() http://chrisvantongelen.forumsplace.com Laatst gewijzigd door BONDGIRL_2170 : 21 september 2004 om 01:23. |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Da's zekers da, laten we gewoon ineens alles nationalizeren en privebezit afschaffen. Ik zou graag uw spijkerbroek hebben by the way, en mijn buurman ook, knip ze alvast in drie stukken, ik zal wel eens binnenspringen om ze te komen halen.
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 |
Burger
|
![]() http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...sie/index.html
volgens het nieuws is er geen accoord bereikt ![]() ocharme die menskes ![]() veel sterke aan hen xxx linda