![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Lees eerst eronder | |||
Groot Nederland |
![]() ![]() ![]() |
21 | 56,76% |
Vlaanderen 1 |
![]() ![]() ![]() |
8 | 21,62% |
Vlaanderen 2 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 10,81% |
Super Confederaal Belgie |
![]() ![]() ![]() |
7 | 18,92% |
Confederaal Belgie |
![]() ![]() ![]() |
3 | 8,11% |
Federaal Belgie 1 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 10,81% |
Federaal Belgie 2 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,41% |
Unitaristisch Belgie 1 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,70% |
Unitaristisch Belgie 2 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 10,81% |
Groot Frankrijk |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,41% |
Brussel DC |
![]() ![]() ![]() |
5 | 13,51% |
(offtopic) Groot Duitsland |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,70% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat u het zo vriendelijk vraagt:
ik hoop dat het Heilig Land Der Vaad'ren in de prullenbak van de geschiedenis terecht komt, en dat Nederlanders, Friezen, Vlamingen, Walen, Letzeburgers, ... een manier vinden om samen van de EU, de NAVO, de political correctness en andere gevaarlijke ideologieën af te geraken. Ik hoop eveneens dat Doel kan & mag blijven bestaan.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Belgie is een Win-Gewest van Frankrijk en dat zal nog jaren zo blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat dan een 'one issue'-partij kan & mag zijn die opkomt voor directe democratie in de vorm van de invoering van het BROV als wettig en wettelijk beleidsinstrument op alle relevante niveaus: de straat, de wijk, de gemeente, de intercommunale, de regio, de deelstaat, het 'land', ... :
misschien. Alle haartjes op m'n hoofd zeggen mij echter: blijf zo ver mogelijk weg van de 'politiek', en hou je bezig met muziek.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ? Ik vind het altijd spijtig dat men zulke posts wegdoet. Het zegt meer over diegene die het schrijft en ik heb er geen last van.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoe kan jij banpunten krijgen van mij? Dat kunnen enkel mods. Ik heb trouwens niet op de rode driehoek geduwd.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ear Kaaskoppie, You have received an infraction at Politics.be. Reason: Schelden naar andere forummer ------- Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Kaaskoppie Bekijk bericht sukkel! Beste, Er werd een terechte melding gemaakt van een persoonlijke aanval naar een forumlid toe in een of meerdere van uw bijdragen. Persoonlijke aanvallen zijn hier niet toegelaten. Daarom krijgt u deze verwittiging met strafpunten. Bij herhaling kan u tijdelijk of zelfs permanent geband worden van dit forum. Gelieve hierover géén discussie te starten met de moderatie. Pontifex. ------- Laatst gewijzigd door Kaaskoppie : 15 juni 2014 om 00:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Kreeg jij strafpunten omdat je iemand "sukkel" genoemd hebt? ![]() Amai, dan zijn er véél die ik strafpunten zou kunnen aansmeren! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Inderdaad zielig,blijk dus ook terecht te zijn iemand een sukkel te noemen terwijl mijn recht op vrije meningsuiting word beknopt
Laatst gewijzigd door Kaaskoppie : 15 juni 2014 om 01:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Heer, laat het Prinsenvolk der oude Nederlanden niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande; Maak dat uit d’oude bron nieuw leven nogmaals vloeit, schenk ons de taaie kracht om fier, vol vroom vertrouwen, Met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen, tot statig als een eik voor U ons volk herbloeit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() Zoiets:
En dan kunnen we hiermee beginnen:
... Da's het begin van mijn ideaal 'België'. Laatst gewijzigd door Troubadour : 20 juni 2014 om 04:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is geen Belgie maar een permanente bouwwerf en parkeerplaats.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn voorkeur gaat uit naar wat in de enquête Groot-Nederland genoemd wordt, maar wat men verder gewoon als 'Hersteld Nederland' mag noemen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Als dat herstel de toestand tussen 1815 en 1830 impliceert dan is Wallonië er eveneens bij. Ik denk niet dat die erg gecharmeerd zouden zijn. Laten we liever een "Hersteld Nederland" vormen zonder "WalloBrux", dan zijn we van een pak ellende verlost. Brussel is voor ons toch verloren. Ze kunnen dan een soort Europese enclave worden binnen "Hersteld Nederland".
|
![]() |
![]() |