![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
Bekijk resultaten enquête: Mag een konklijk opdrachthouder het colloque singulier doorbreken ? | |||
1. Ja. |
![]() ![]() ![]() |
19 | 63,33% |
2. Neen. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 33,33% |
3. Ja, maar enkel achterbaks. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 13,33% |
4. Neen, ook niet achterbaks. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 10,00% |
5. Prins Laurent for president. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 13,33% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zien hoe de pers graag vuurtje stookt,en als ze er geen krijgen zullen ze zelf aan de gang gaan met lucifers en brandspul.... Dat er een "probleem" is,is nu iedereen wel duidelijk,en zelfs waar het probleem zou kunnen liggen... Maar "de pers" had zich tot het schrijven over dat probleem en het speculeren over de gevolgen kunnen beperken,in plaats van te insinueren dat ze een "direkte informatielijn" hebben tot de sleutelfiguren..... ...dat hebben ze niet...... Laatst gewijzigd door kelt : 20 juni 2014 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed opgemerkt. Het was een klein testje van de grammaticale kennis van de forumleden.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je een beetje aandachtiger zou lezen begrijp je dat ik hem juist loof over het belang dat hij hecht aan het colloque singulier dat door zijn sectorgenoten zonder respect met de voeten wordt getreden. Wat logisch denken betreft is het juist logisch om te denken dat het geen toeval is dat er gelekt wordt naar de pers.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() en wat vind je van Albert en 21 juli Vivela ?
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgian Royal Palace @MonarchieBe · 17 jun. Informateur De Wever maakte schriftelijk vooruitgangsverslag over aan de Koning. Hij blijft verder werken en brengt verslag uit op 25/06/14. Een Koninklijk opdrachthouder dient het colloque singulier te hanteren. Het verslag dient uit gebracht te worden aan de Koning en niet aan het grote publiek via perslekken. Andere opdrachthouders hebben dit principe regelmatig met de voeten getreden door te laten lekken naar de pers. Bart De Wever heeft hier nog geen gewoonte van gemaakt. Het is dus een stijlbreuk.
|
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De hersenkronkels van LeveDeOnzin zijn ondoorgrondelijk.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat colloque du singe kan mij niet ene kloot schelen.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit.
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. kan best zijn .. doch u bevindt zich ook niet in een situatie waar u het colloque singulier zou kunnen doorbreken ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Koninklijk informateur Bart De Wever doorbreekt colloque singulier
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Enkel als er over de INHOUD van de audiënties iets wordt naar buiten gebracht is dat het doorbreken van dat spel.....
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 20 juni 2014 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een forum dat zichzelf een beetje ernstig neemt bant zulke figuren. Staat trouwens in de forumregels dat trollen verboden is, het wordt tijd dat de moderatoren dat eens ter harte nemen. |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. sta me toe dat ik op die vraag noch bevestigend, noch ontkennend antwoord .. desalniettemin vind ik het sympathiek dat u mij als goed gezelschap aanziet ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 21 juni 2014 om 10:36. |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://static.tijd.be/upload/notadewever-176949.pdf
Koninklijk informateur Bart De Wever doorbreekt het Koninklijk colloque singulier door zijn informateursnota gericht aan de Koning integraal in de pers te smijten nog voor de Koning er inzag van heeft gekregen. Het gaat hier niet om een slordigheid. Het gaat om een digitale pdf-versie van de nota die klaargemaakt is voor publicatie. Het is dus niet een werktekst maar een finale versie. Deze versie is digitaal rondgestuurd en iedereen met internettoegang kan deze van het internet plukken.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zou Bart De Wever via onduidelijk bronnen iets hebben laten lekken, wat niet eens vast staat, en dat is een probleem! |
|
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk probleem ? Het is enkel maar een probleem voor degenen die er een probleem van maken.
![]() |