![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Gelukkig wordt er weinig openbare devotie van me verwacht": woon maar eens als Belg in één van die Bible Belt-staten: wil je daar door de gemeenschap aanvaard worden, wordt dat wel van je verwacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Partijlid
|
![]() De zoveelste idioot die niet alleen beweert dat de islam wereldheerschappij nastreeft, maar dat doel binnen afzienbare tijd ook gaat bereiken.
De islam kan helemaal niets nastreven. Zoals ook het boeddhisme of de metafysische principes van Kant dat niet kunnen. Dat weten ook platte populisten zoals deze Gabriel. Maar als ze zouden schrijven dat moslims wereldheerschappij nastreven, werden ze meteen én terecht uitgelachen vanwege te generaliserend. Want noch Mo die hier een succesvol bakkerijtje uitbaat, noch zijn neef die in Mosul doodsangsten uitstaat, zijn geïnteresseerd in die wereldheerschappij. In feite is de overgrote meerderheid van moslims dat niet, zoals ook de meeste Chinezen, Polen en Papoea’s dat niet zijn. En degenen die het wél zijn, ontbreekt het aan middelen, mensen, structuur en organisatie. Bespottelijk simplisme van een kleindenker die net zo fundamentalistisch is als de religieuze tegenhangers die hij zo hartsgrondig haat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ben je er weer om de het Jodendom erbij te sleuren in een topic die er niets mee te maken heeft get a life mens!
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch heeft Miauw! een punt, alle abramistische godsdiensten hebben als "heilig doel" een bestuur te vormen waar "hun" kerk het laatste woord heeft op de sociale geplogenheden.
Het grote verschil is dat in Europa de lokale/historische religieuzen die macht zijn verloren. De sossen waren daar zeer blij mee. Tot ze merkten dat zonder religie ook zij macht verloren....
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 21 juni 2014 om 07:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OPGEPAST voor gevoeligen! Fort Lauderdale - USA (Christian extremists & Bible Belt environment in the 20th century AD) ![]() ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 21 juni 2014 om 09:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De Sharia valt niet aan te hangen. Het is het islamitisch rechtsstelsel. Je ondergaat het, je hangt het niet aan.
De Belgische moslims zijn onderhevig aan de Belgische wetgeving. Toch zien we dat de Brusselse partij Islam pleit voor de invoering van de sharia. Uiteraard zal er hier nooit geaccepteerd worden dat de mensenrechtenschendende en achterlijke sharia hier geaccepteerd wordt, alhoewel we strikt de demografische evolutie van de moslimpopulatie moeten in het oog houden en natuurlijk ook het plat geslijm van linkse partijen voor de desiderata van hun importkiesvee. In de UK en Canada zijn er al sharia rechtbanken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zelfs in de door de sossen georganiseerde moslimghetto's en in de kansenwijken durven homo's zich niet te outen. Dat ze het eens proberen in islamlanden. En hoeveel moslima's zitten er niet liever in Westerse vrouwenopvanghuizen dan opgesloten in een gewelddadig huwelijk met een stokoude opgedrongen oom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() In 'serieuze' kranten lees je uiteraard enkel dezelfde opgewarmde politiek correcte kost, doorspeend van extreme politieke correctheid (de linkse censuurfascisten waken immers). Perfecte hapklare brokjes voor de gedhimmiseerde, bijna hersendode linkse zieltjes, die 'serieuze kranten'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Duizend keer liever de problemen van een multiculturele samenleving dan het geluid van de stampende laarzen van kortgeschoren tuig dat met genoegen iedereen afknalt die niet in hun gouden dageraad gelooft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ironisch genoeg kunnen de mensen daar opgehangen prima christenen geweest zijn, dus is de misdaad daar gepleegd evenmin te vergoeilijken. Hoor ik iemand hier zuur oprispen "da's hun cultuur"?
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Google: Life of Brian.
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben ontelbare keren in de US geweest en nooit raar bekeken toen ik me als niet-gelovige uitte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is inderdaad, als je wil [Q.]Idioot relativisme en islamofiel vergoeilijksgezeik?[/UNQ.] Maar ja, we zijn allen anders, niet?
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 21 juni 2014 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |