![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar is het nu te vroeg voor. Laatst gewijzigd door Another Jack : 21 juni 2014 om 10:20. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niets van gemerkt. Als we op de daden van de vorige regering zouden moeten oordelen, dan zou morgen Vlaanderen onafhankelijk en gered zijn. Dus u oordeelt niet op daden, zo simpel is dat. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben benieuwd wie het postje gaat bekleden om het 'wit boek en groene boek' naast elkaar te leggen.
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om de simpele reden dat er nog geen regering is, en dus ook nog geen daden. U hebt dus gelijk. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo hebben we natuurlijk altijd gelijk, zelfs als we de grootste onzin vertellen. |
|
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
We veronderstellen dat je gestemd hebt op de partij in dewelke je het meest vertrouwen had, en we kennen je politieke overtuiging. Dus, kom op met nr. 2, 3 enz. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De link naar de uitlatingen van Frank Vandenbroucke is gerelateerd aan dit topic. Niet iedereen zit vervat in jouw koninklijk meervoud van personen die dit topic reeds gelezen hebben en afgedaan hebben als spam.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 21 juni 2014 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of reken jij erop dat ze het tegenovergestelde doen van wat ze tijdens de verkiezingen zeggen ? Of beschouw jij, jezelf verontschuldigen voor de pestbelastingen, ook als een daad ? |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is: monseigneur. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die van mij is Vlaams Burggraaf.
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze pikken dat nu toch al meer dan 30 jaar, dus is er alle reden toe dat ze zullen voort gaan met dat te pikken, nee ? Vooral omdat er minder en minder van die "werknemers in bedrijven" zullen zijn.
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onder het motto "kruik, water, zolang, enz...". Ik moet zeggen dat ik serieus schrik had dat de N-VA daar wel iets ging aan doen, maar die schrik ebt weg met de dag ![]()
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien dat u dat door uw geraas gemist hebt... In deze draad gaat het over de vorming van een toekomstige regering. |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Waarom ik op Open VLD stem, heb ik hier ook al meermaals besproken.
|
![]() |
![]() |
#36 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik had die andere draad nog niet gelezen, laat staan opgemerkt. Zeus brengt dus relevante extra informatie aan.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 21 juni 2014 om 12:26. |
||||||
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals wijlen Michel Daerden het destijds al zei. Het pensioenprobleem blijft al jaren onopkelost.
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn verontschuldigingen aan wie ik terecht wees voor "publiciteit". .
|
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Ga naar de tempel, offer mij 2 sandwichen met preparé en het is u vergeven.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |