![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ben ik blij dat ik geen alcohol lust.... heb zelf nog nooooooit een kater gehad. De enige 2 die hier rondlopen zijn gecastreerd dus onschuldig ![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Afin, 't kan je overkomen dat je'r eentje teveel uithebt maar dan doorgaan en echt stiepelzat en ziek worden... en dan velen doen dat iedere keer weer... hoe kan je je daar nu mee amuseren vraag ik me dus écht af hee. Da's niet verwijtend bedoeld, ik snap dat écht niet.
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hopende U hiermee van dienst te zijn geweest en de rest een gezellige avond bezorgd te hebben, de groeten van De Garde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er zit nou niet direct iets bij van: oh tof, straks ben ik dronken, maar het is wel lekker om aangeschoten te zijn. Soms besluit je ineens een cocktail erbij te drinken omdat je plichtsbesef iets minder wordt, dat is dan stom. Maar ik drink nooit zoveel dat ik niet meer weet wat ik doe. Dat lijkt me niet fijn. Ik ben mij altijd bewust wat ik doe en hoe ik thuis ga komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Schepen
|
![]() Zelfs als je nuchter bent neem je wel eens een stomme beslissing.
[font=Comic Sans MS] ![]() [size=3]Quiz[/size] hier mee op politics.be! Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar de misselijkheid en pijn zijn hetzelfde hoor, bij stenen een graadje of 10 erger wanneer je daar kolieken van krijgt maar op zich, als die gewoon opspelen kan je evenmin een glas water binnenhouden en braak je in alle kleuren ![]()
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 20 september 2004 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
[font=Comic Sans MS] ![]() [size=3]Quiz[/size] hier mee op politics.be! Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
[size=4][/size] Laatst gewijzigd door Rock Against Communism : 20 september 2004 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |