![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: zeikmeldingen | |||
Ik ben een zeiker |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Jij bent een zeiker |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Hij is een zeiker |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Zij is een zeikster |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Wij zijn zeikers |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Jullie zijn zeikers |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Zij zijn zeikers |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Zij zijn zeiksters |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Geen gezeik |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Zeik in de pot |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
naast de pot pissen , doet deugd ![]() |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Wat een gezeik |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik zeik er op los |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Appeltaart is lekker |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Sommige muzieknummers & zeik gaan vaak samen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Mijn buren zeiken alles vol |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik heb een nieuwe WC nodig |
![]() ![]() ![]() |
1 | 100,00% |
zeiken in clubverband |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik ben lid van de zeikclub |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik kijk nooit zeikfilms |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 1. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ali Bi: Arabier die van twee walletjes eet.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Effe een serieuze ZEIKmelding:
Ik heb al sinds 1979 katten , dus .... Ik heb een kat , welke zich ALTIJD netjes gedraagt ![]() Die doet het netjes in WC-bakje , of ze gaat ook buiten ![]() Er komt hier al een tijd een 2de kat , prima , echter .... daarnet heeft die in mijn slaapzetel gezeken , ik ben echt pist ![]() De urine zat natuurlijk ook in de zetel , MILJAAAAAAAAR !!!! Het laken er af gehaald en naar die kat gesmeten .... Ze heeft het laken gevoeld en is buiten gerend !! Ze sliep geregeld al wel op oud versleten laken , was ok , maar die komt er NIET meer in , ik jaag die voortaan buiten !!!!!!!! Ik heb de zetel met ontsmettingsalkohol ingesmeerd !!!!!!!! Mijn eigen kat die sliep ook in die zetel , geheel niet storend , soms lig ik naast mijn kat te slapen , of komt ze op mijne buik ![]() De lakens & kledij worden sowieso wekelijks gewassen !!!! De 2 katten komen soms en soms niet overeen , maar .... territorium binnen afbakenen , da' neem ik werkelijk niet !!!! Die 2de kat heeft vorige week 2x op een nacht de badkamer getoiletteerd , heb het natuurlijk netjes opgeruimd !!!! Maar nu is't genoeg !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |