![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: zeikmeldingen | |||
Ik ben een zeiker |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Jij bent een zeiker |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Hij is een zeiker |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Zij is een zeikster |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Wij zijn zeikers |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Jullie zijn zeikers |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Zij zijn zeikers |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Zij zijn zeiksters |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Geen gezeik |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Zeik in de pot |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
naast de pot pissen , doet deugd ![]() |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Wat een gezeik |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik zeik er op los |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Appeltaart is lekker |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Sommige muzieknummers & zeik gaan vaak samen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Mijn buren zeiken alles vol |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik heb een nieuwe WC nodig |
![]() ![]() ![]() |
1 | 100,00% |
zeiken in clubverband |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik ben lid van de zeikclub |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik kijk nooit zeikfilms |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 1. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat houdt deze draad in:
ALLES wat u maar zeik vindt , meldt dit effe hier , aub ![]() Of moet u gaan zeiken op de plee , meldt dit ook effe hier ![]() Of zeikt u in brievenbussen of tegen weet ik wat , meldt dit hier ![]() Moet u zeikpillen nemen zoals ik , noteer ook hier , aub ![]() Ik start: https://www.youtube.com/watch?v=2Q1Mr2Ci-fg
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verdoeme miljaar , vergat ik in de oankeite , plassex
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee nee , ik heb gisteren mijn zeikpil weer moeten slikken ,
bijgevolg , ben/heb ik weeral de zeikerd moet uithangen ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan dat toch beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat kun jij toch beter ??
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bewijzen , aub ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 2 juli 2014 om 22:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet zeiken , aub , da's niet netjes
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze miste ik in de enquête ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik heb Jupiler gedronken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doemme , pee on the fly , miljaar , vergeten
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zatten Bob wankelt 's avonds laat naar huis als hij in een steegje een landloper ziet liggen. In een vlaag van medelijden geeft Bob de landloper een briefje van 20 euro en lalt: "Ga maar -hik- ene drinken op mijn kosten-hik." "Dank u vriend" zegt de landloper "maar ik ben eigenlijk geen landloper. Ik ben een goede tovenaar die de wereld rondgaat op zoek naar brave mensen. U bent een brave kerel en u mag van mij één wens doen." "Awel" broebelt Bob "dan wil ekik da iedere kier-hik-da'k moet pissen, er Dobbele Palm uitkomt." Zo gezegd, zo getoverd.
Bob komt thuis, veel te laat natuurlijk en met een flink stuk in zijn kraag. "Waar hebde gij gezeten?" roept zijn vrouw. "Awel, ik heb een goei daad gedaan voor nen tovenaar en nu, als ik moet pissen, pis ik Dobbele Palm." "Zievert nie hé, Dobbele Palm pissen! Zot!" "'k Zal 't bewijzen" lalt Bob en hij haalt een glas om in te wateren. En inderdaad: in het glas verschijnt een bruine, schuimende drank. Bob neemt een flinke teug en roept triomfantelijk: "Vwala, Dobbele Palm." "Magik ook es proeven?" vraagt zijn vrouw. "Tuttuttut, gij moogt aan 't fleske drinken."
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al wie niet aan de oankeite meedoet , is een ....
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U vergat ook: Laurent for president!!!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En er is weer heel wat afgezeken vandaag.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al da' gezeik , 't is me weer wa' zunne
![]() ![]() Stel dat een vrouw Alda Zeik heet ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel dat een vrouw Alda Pee of Alda Pi heet
![]() ![]()
![]() |
![]() |