![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Al een geluk dat bedrijven wel altijd betrouwbaar zijn hé ![]() Voor later, als de nieuwe regering uw vermogen gaat belasten? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een lapsus van mijnentwege. U mag er mijn 10K plus berichten op nalezen, veel dt fouten zal je er niet in vinden. Deze is wel, toegegeven, heel erg onnozel.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 2 juli 2014 om 15:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ik wil niemand verontrusten, maar de Belgische staat zal sneller de groepsverzekeringen plunderen dan de ambtenarenpensioenen verlagen.
Het ambtenarenapparaat is nu eenmaal de uitvoerende arm van de politiek. Ze kunnen zich niet permitteren om die kwijt te raken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De strategie van het Belang en de N-VA beschreven !! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() let maar op:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is "wij"?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn,mogen we vaststellen,nog steeds bedrijven die goederen en diensten willen leveren aan de verschillende overheden ondanks een "track-record" van laat-betalingen...
Ze zoeken het zelf en moeten dus niet klagen...die bedrijven... Ondertussen weten we dat "verkiezingen" weinig tot geen invloed hebben op de overheid,het lijkt een organisme dat steeds maar meer geld opslokt(zelfs bij "besparingen") en konstant nieuwe kostenstrukturen opzet... Maar een overheid die niks meer KAN kopen,geen telecom-diensten of stylo's,geen munitie of dienstkledij,NIKS,omdat niemand nog wil leveren,DAT zou een omwenteling zijn! Laatst gewijzigd door kelt : 2 juli 2014 om 19:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf loopt er toch elke dag als hond geconditioneerd naar toe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Persoonlijke aanvallen worden gerapporteerd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jamai ga je een message board ook versmachten onder regelmentitis. De dag dat ambtenaren een brief schrijven zonder. Mij te beschuldigen en in leesbaar Nederlands en zonder intimidatie lijkt nog veraf
|
![]() |
![]() |